اهای دنیا

این روزها هر جا که در اینترنت

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

یکی از مهمترین مباحثی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.

احمق

ماساژور سر

 

 

ماساژور سر برای آنهایی که همیشه دچار استرس و سر دردهای عصبی هستند می تواند به مانند یک تسکین دهنده طبی عمل نماید. اگر دوست دارید تا بعد از یک روز کاری سخت و طاقت فرسا احساس ارامش و ریلکس بودن را به خود باز گردانید به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما از ماساژور سر هندی هد استفاده نمایید.با استفاده مداوم از این ماساژور سر از این پس می توانید فشار های ناشی از یک روز کاری را براحتی و در عرض چند دقیقه از خود دور نمایید.این محصول با طراحی فوق العاده و منحصر به فرد خود با هر بار استفاده می تواند احساسی بسیار زیبا و آرامش بخش را به شما بدهد.شما اگر دچار سر درد و استرس هستید کافیست تا یک بار از این ماساژور سر استفاده نمایید و تاثیر شگرف آن را مشاهده نمایید.ما در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و هر زمان که بخواهید می توانید براحتی و تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.و یا با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

خرید ماساژور سر هندی هد

 

بروی انتهای این ماساژور سر دانه های گردی وجود دارد و بابرخورد انها با کف سر شما احساسی بسیار خوشایند و مسرت بخش به شما دست می دهد.تنها چند ثانیه ماساژ کافیست تا شما پر از انرژی و ارامش شوید.همچنین استفاده از این ماساژور سر به دلیل اینکه عمل خون رسانی را در کف سر بیشتر کرده در واقع به نوعی برای جلوگیری از ریزش مو نیز بسیار موثر است و می توانید از این دید نیز به این محصول نگاه کنید.همین الان این  ماساژور سر را با بهترنی کیفیت و به صورت کاملا اورجینال از فروشگاه پستی خرید سفارش دهید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت  کنید.

همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید پایه های این ماسازور زمانیکه به کف سر شما برخورد می کنند به شما احساسی خاص و ارامش بخش را می دهند و اگر همین روند را چند مرتبه تکرار نمایید خواهید ید که چقدر ارام تر و ریلکس تر از چند دقیقه پیش خود خواهید شد.علت این امر هم به خاطر برخورد پایه های این ماساژور با عصب های کف سر می باشد و اینکه نوع طراحی این محصول باعث تحریک انها شده و همین موضوع به شما کمک می کند تا احساس  لذت و رضایت بخشی را تجربه نمایید.ما سعی کرده ایم تا از یمان سایر محصولات مشابه درون بازار یکی از با کیفیت ترین ماساژور ها را در فروشگاه خود قرار دهیم تا بتوانیم مانند همیشه رضایت شما مشتریان را با کالاهایی خوب و با کیفیت جلب نماییم.

ماساژور سر

محصولی که از فروشگاه پستی خرید تهیه می کنید دارای گارانتی بوده و چنانچه در حین ارسال اتفاقی برای ان رخ دهد ما به صورت رایگان یک ماساژور سر دیگر برایتان ارسال خواهیم کرد.اگر در میان دوستنان و عزیزان خود کسانی را می شناسید که دچار استرس هستند و دراای سر دردهای عصبی می باشند همین الان  یکی از این ماسازورها را برای او تهیه کنید و به عنون یک هدیه به او بدهید. قیمت تمام شده این محصول بسیار مقرون به صرفه است  و شما می توانید با هزینه ای اندک ارامش را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.این ماسازور به سر چنگکی معورف بوده و به خاطر دانه های ریزی که در انهای آن قرار گرفته باعث می شود تا در هنگام برخورد آنها با کف سر شما احساسی خوشایتدو آرامش بخش به شما دست دهد.محصولاتی مشابه این کالا اما با کیفیت بسیار پایین تر نیز در حال عرضه می باشند.پس دقت کنید اگر به دنبال خرید کالایی اصل و با کیفیت می باشید از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید این ماساژور سر کنید.

   


خرید آونک جادویی نیوتون

پنجشنبه 12 تیر 1393 نویسنده: مهران زلقی |

خرید آونک جادویی نیوتون

 

 

خرید آونک جادویی نیوتون - حتما تا به حال نام آونگ جادویی نیوتون را شنیده اید.اگر هم نشنیده اید حتما با نگاه کردن به تصاویر این محصول  خواهید گفت که قبلا هم آنرا جایی دیده اید.بله این اونگ معروف نیوتون است.در این محصول که با استفاده از قانون نیوتون کار می کند توپ ابتدایی را رها کرده و همین امر موجب زدن ضربه ای به توپ بعدی خواهد شد و همین ضربه به توپ انتهایی خواهد رسید و باعث می شود تا ان نیز به سمت عقب پرتاب شده و مجددا به توپ های وسطی ضربه وارد کند.نکته جالب این است که توپ های وسط با وجود اینکه نیروی ضربه را از خود عبور می دهد اما هیچ گونه حرکت و یا عکس العملی از خود نشان نمی دهد.ما در فروشگاه پستی خرید برای شما علاقه مندان به مسائل علمی و فیزیک این محصول را در فروشگاه خود قرار داده ایم و همین الان می توانید براحتی و تنها با چند کلیک انرا برای خود سفارش دهید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده وس فارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید آونک جادویی نیوتون

 

 

 

 آونک جادویی نیوتون
این آونگ رومیزی با طراحی بسیار شیک و زیبا می تواند محیط کار شما را دل انگیز و جذاب نماید.برای استفاده فقط کافیست یک یا دو توپ استیل را در امتداد ریسمانی که به آن متصل است بکشید و سپس رها کنید بازی شروع می شود. جذابیت دیگر این وسیله انتقال نیرو به همان تعداد است یعنی زمانیکه شما دو توپ استیل را رها کنید از آنطرف دو توپ استیل واکنش نشان خواهند داد.توپ های تعادل بهترین تزئین برای میز محل کار یا خانه بوده و می تواند یکی از بهترین هدیه ها باشد
همچنین اگر به دنبال تهیه یک هدیه متفاوت و خاص هستید می توانید برای محل کار همسرتان و یا پدرتان یکی از این آونگ های رومیزی را تهیه کرده و به انها هدیه دهید.
در زیر به برخی از مشخصات فنی این محصول اشاره ای کرده ایم:
جنس پایه : پلاستیک مهندسی ای بی اس با کیفیت بالا
جنس توپ : آبکاری شده فلزی
ابعاد: 90*75*100 میلی متر
بسته بندی : مطمئن و ضد ضربه

   


اموزش بیلیارد

پنجشنبه 12 تیر 1393 نویسنده: مهران زلقی |

اموزش بیلیارد

 

 

اموزش بیلیارد این روز ها  طرفداران بسیاری پیدا کرده و همه دوست دارند تا بیشتر با این روزش مفرح آشنا شوند.اگر علاقه مند به یادگیری ورزش بیلیارد می باشدی و دوست دارید تا خیلی زود جز یکی از حرفه ای های این ورزش تبدیل شوید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با خرید اموزش ورزش بیلیارد و تماشای با دقت آن خیلی سریع تر از انچه که فکر می کنید نکات و مهارت های لازم را در این زمینه فرا بگیرید.شما در این اموزش خواهید اموخت که چگونه ضربه بزنید و نحوه ایستادن به چه صورت خواهد بود.اینکه چه طور فاصله ها را تخمین بزنید و نحوه صحیح گرفتن چوب بیلیارد را نیز در این مجموعه خواهید اموخت.ورزش بیلیارد یکی از محبوب ترین ورزش های جهان به شمار می رود و امرزوه خیلی ها دوست دارند تا با این ورزش مفرح اشنا شوند و حاضرند تا هزینه های سنگینی برای رفتن به کلاس های اموزشی بپردازند.اما اگر کمی باهوش باشید به جای این همه هزینه با در اختیار داشتن یک مجموعه کامل اموزش بیلیارد می توانید براحتی تمام نکات لازم و ضروری که می بایست در هنگام انجام این ورزش رعایت نمایید را فرا گرفته و براحتی انرا به صورت عملی نیز پیاده سازی نمایید.

 

اموزش بیلیارد

 


بر همین اساس فروشگاه پستی خرید از میان سایر اموزش های موجود در این زمینه یکی از کاربردی ترین و بهترین آموزش های موجود در بازار را برای شما عزیزان انتخاب و در اختیارتان قرار داده است.کافیست تا بروی دکمنه خرید پستی کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و بعد از اینکه کالا را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در این مجموعه بی نظیر شما می توانید به صورت کاملا تصویری تمام نکات لازم  را به صورت کاملا دقیق و اصولی فرا گرفته و بعد از چند جلسه تمیرین و تکرار از بسیاری از دوستان خود پیشی گرفته و حرفه ای تر بازی نمایید.همین الان می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.مجموعه فوق جز یکی از بهترین و روان ترین مجوعه های اموزش بیلیارد بوده و شما با قیمتی اندک می توانید  این آموزش را تهیه کرده و تمام نکات لازم و مهم این بازی را به صورت کاملا حرفه ای فرا بگیرید.اگر دوست دارید تا دفعه بعدی که باشگاه می روید حرفی برای گفتن داشته باشید و همه را بوسیله تکنیک و حرکات جدید خود متعجب نمایید پیشنهاد می کنیم همین الان اقدام به خرید این مجموعه ارزشمند نموده و سریعا به تماشای ان بپردازید.

ورزش بیلیارد یکی از مفرح ترین و هیجان انگیزی ترین ورزش هایی است که به تازگی در میان جوانان ایرانی هم در حال رواج است و هر روز شاهد آن هستم که بر علاقه مندان به ان افزوده می شود. پس شما هم اگر می خواهید از غافله عقب نمانید و بتوانید به صورت حرفه ای این روزش را انجام دهید باید به صورت حرفه ای هم آموزش های لازم را ببینید و این بهترین فرصت است تا با استفاده از این مجموعه ارزشمند اقدام به این کار نمایید.

 

 

اموزش بیلیارد

 

 

 

اموزش بیلیارد شاید در نگاه اول به نظرتان کمی مشکل و سخت به نظر برسد اما با تماشای این مجموعه و کمی تمرین و تکرار می توانید بهترین نتیجه را دریافت کنید و خواهید دید که پس از مدتی شما هم به یکی از حرفه ای ها در این رشته تبدیل شده اید.مجموعه فوق با کیفیت بسیار بالا و به صورت کاملا روان تمام نکات لازم را به شما خواهد گفت. همین الان در هر کجای کشور که هستید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و در کمتر از چند روز آنرا از مامور پست  دریافت کنید.چنانچه در حین ارسال و بسته بندی مشکلی برای کالای شما رخ دهد ما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

   


پرورش درخت انگور

پنجشنبه 12 تیر 1393 نویسنده: مهران زلقی |

پرورش درخت انگور

 

 

پرورش درخت انگور نیازمند تجربه کافی و دانستن نکات مهمی در این زمینه می باشد و قبل از ان می بایست تجربه لازم را در این زمینه کسب نمایید. باز هم با یکی دیگر از آموزش های بسیار مفید که می تواند تولید شغل و در امد نماید در خدمت شما عزیزان و علاقه مندان هستیم.اگر زیر ساخت های لازم را برای کشت و پرورش انگور دارید می توایند براحتی و با کمی همت و تلاش از داشته های خود تولید در آمد نمایید.ما در این مجموعه اموزشی سعی کرده ایم تمام مراحل مورد نظر را برای کشت و پرورش انگور به شما عزیزان علاقه مند آموزش دهیم.شما با تماشای این مجموعه می توانید براحتی تمام اصول و نکات لازم برای کاشت و برداشت انگور را فرا گرفته و برای خود و خانواده تان تولید در آمد نمایید.این فیلم توسط کارشناسان و متخصصان کشاورزی تولید شده و نکات ذکر شده در ان کاملا اصولی و صحیح می باشد و اگر شما فقط کمی همت و تلاش را در روند کار های خود قرار دهید می توانید براحتی اقدام به تولید وپرورش درخت انگور بزنید.ما در فروشگاه پستی خرید برای شما علاقه مندان به این مجموعه امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و کافیست تا فقط با چند کلیک سفارش خود را ثبت نموده و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این مجموعه ارزشمند می تواند تجربه ای که باید در طول سالیان سال  کسب کنید را تنها در عرض چند ساعت در اختیار شما قرار دهد.

 

پرورش درخت انگور

 

 

در مجموعه پرورش درخت انگور شما نکات مهم و حیاتی را فرا خواهید گرفت. مثلا درباره نوع هرس کردن درخت انگور  باید بدانید که هرس خشک از 15 الی 20 روز بعد از برگ ریزان شروع شده و تا اندکی قبل از شکفتن شکوفه ها ادامه دارد.در مناطق سرد سیر نیز هرس مو در اواخر زمستان صورت می گیرد.برای اجرای این موارد یا باید از تجربه کافی برخوردار باشیدذ و یا از یک معلم و استاد خوب در این زمینه استفاده کنید. مجموعه آموزشی که برای شما تدارک دیده ایم حکم یک استاد را داشته و می تواند تمام  آن چیزی که می خواهید را برایتان فراهم کند.برای اینکه شما به یک باغبان حرفه ای تبدیل شوید باید سالیان سال تلاش و زحمت بکشید و تجربه کسب نمایید.اما ما با ارائه این مجموعه در واقع نتیجه سال ها تجربه و تلاش باغبان های مختلف را به شما خواهیم داد و دیگر نیاز نیست تا بسیاری از روش های غلط و اشتباه را خودتان تجربه نمایید.ما سعی کرده ایم تا از میان سایر محصولاتی که در این زمینه در بازار وجود دارند یکی از بهترنی و کامل ترین ها را برای شما انتخاب  کنیم.

پرورش درخت انگور

 

 

 

 

همین الان می توانید برای خرید  این مجموعه ارزشمند بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام نمایید. در هر کجای کشور که باشید ما سفارش شما را در کمتر از چند روز به دستتان خواهیم رساند و سپس می توانید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.شما در این مجموعه پرورش درخت انگور با انواع هرس های سبز و خشک آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت چگونه در پایان بتوانید بهترین و پر بارترین محصول را برداشت کنید.در میان تمام آموزش هایی که در این زمینه وجود دارد ما سعی کرده ایم تا در فروشگاه پستی خرید یکی از کامل ترین و به روزترینها را برای شما در سایت قرار دهیم.اگر بتوانید بعد از تماشای مجموعه پرورش درخت انگور این کار را عملیاتی کنید هم تولید اشتغال کرده اید و هم اینکه کسب و کار پر سود و کم دردسری را راه اندازی نموده اید.

 

   


کاشت گوجه فرنگی

پنجشنبه 12 تیر 1393 نویسنده: مهران زلقی |

کاشت گوجه فرنگی

 

 

 

کاشت گوجه فرنگی نیازمندداشتن اطلاعات فنی و تخصصی لازم در این زمینه بوده و بدون داشتن تجربه کافی نمی توان انتظار نتیجه قابل قبولی را داشت.در سری های قبل ما انواع اموزش های محصولات کشاورزی راب رای شما عزیزان قراردادیم و این بار نیز با آموزش کشت گوجه فرنگی در خدمت شما هستیم.اگر دوست دارید تا در زمین زراعی خود و یا در گلخانه خود بذر گوجه فرنگی را کاشته و در این زمینه مشغول به فعالیت شوید حتما شما را قبل از هر کاری توصیه به دیدن این مجموعه اموزشی می کنیم.دقت نمایید که آموزش کاشت گوجه فرنگی دارای نکات ریز و مهمی می باشد که رعایت انها می تواند در هر چه بهتر شدن محصول کمک نماید.نکاتی که در این مجموعه فرا خواهید گرفت حاصل تجربه و زحمات چندین سال کشارزان بوده که ما همه انها را گرد هم اورده ایم و در اختیار شما گذاشته ایم.همین الان می توانید از فروشگاه پستی خرید با کلیک بروی دکمه خرید پستی اقدام به ثبت سفارش  نموده و بعد از اینکه کالا را دریافت نمودید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما در این مجموعه ارزشمند از اموزش کاشت گرفته تا نحوه برداشت و روش های سم پاشی و نحوه مبارزه با آفات و سایر نکات ریز و درشت دیگر را فرا خواهید گرفت.

 

کاشت گوجه فرنگی

 


در ابتدا قبل از هر کاری ما در این مجموعه به شما خواهیم گفت که چگونه یک بذر خوب را از بذر بد تشخیص داده و چگونه قدم اول را خوب و مطمئن بر دارید.بعد از این مرحله کاشت گوجه فرنگی  را به صورت کامل همراه با تمام نکات لازم به شما اموزش خواهیم داد.در مرحله بعدی نیز نحوه آفات زدایی و سموم را به شما خواهیم گفت.باید بدانید که در شکل گرفتن و اندازه محصول عوامل مختلفی دخیل خواهند بود و ما تمام این نکات را در حین آموزش به شما خواهیم گفت.گوجه فرنگی را تقریبا می توان در سراسر ایران براحتی کشت کرد اما اینکه کیفیت  محصول را چگونه بتوان بالا برد تنها و تنها باید با یادگیری نکات  مربوط این محصول این کار را انجام داد.همین الان می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماش گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت کنید و یا با بریو دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنید.

کاشت گوجه فرنگی

 

 

 

 

 

 

برای کاشت گوجه فرنگی یا باید چندین سال تجربه عملی داشته باشید و به قولی خاک این کار را خورده باشیدئو یا از یک فرد مجرب و با تجربه در کنار خودتان استفاده کنید. اما اگر هیچ کدام از شرایط فوق را دارا نمی باشید پس باید بتوانید خودتان در کمترین زمان ممکن آن تجربه و اطلاعات لازم را بدست آورید.بهترین روش استفاده از یک آموزش تصویری بوده که بتواند جز به جز کار را به صورت دقیق و کاملا علمی به شما آموزش دهد.مجموعه فوق نیز دقیقا دارای چنین خصوصیتی است و می تواند به بهترین شکل ممکن همه ان چیز هایی که نیاز دارید را به شما نشان دهد.ما مجموعه فوق را با بالترین کیفیت ممکن برای شما اماده کرده ایم و در هر کجای کشور که باشید آنرا برایتان ارسال خواهیم کرد. در ضمن به هر دلیل اگر مجموعه آموزش کاشت گوجه فرنگی در پلیر شما کار نکرد و مشکل داشت می توانید درخواست داده  تا به صورت رایگان یک بار دیگر ارسال کنیم.این مجموعه برای شما عزیزانی که در رشته کشاورزی هستید و می خواهید در این زمینه تحقیق و پروژه ای ارائه دهید نیز بسیار موثر است چرا که تمامی موارید که در این مجموعه آموزشی به شما خواهیم گفت بر پایه و اساس علمی استوار بوده و به در تحقیقات  دانشجویی ینز می خورد.

   


کاشت خیار

پنجشنبه 12 تیر 1393 نویسنده: مهران زلقی |

کاشت خیار

 

 

کاشت خیار شاید در نگاه اول راحت و ساده به نظر بیاید ,اما اگر به دنبال محصولات با کیفیتی می باشید می بایست تمام نکات علمی را رد این زمینه رعایت فرمایید. باز هم برای علاقه مندان به تولید و اشتغال زایی در زمینه کشاورزی محصولی بسیار مفید و ارزشمند را در نظر گرفته ایم.نام این محصول آموزش کشت خیار است.اگر شما زیر ساخت های لازم جهت پرورش محصولات کشاورزی ار دارید و یا می توانید این امکانات را برای خود فراهم کنید ما پیشنهاد می کنیم حتما  فرصت را از دست ندهید و سریعا اقدام نمایید.آموزش کشت خیار  در ظاهر بسیار ساده و بدون دردسر به نظر میرسد  اما در عمل اگر می خواهید در پایان محصولاتی با کیفیت بالا و با کم ترین افات را برداشت نمایید لازم  ضروری است تا قبل از کاشت خیار نکاتی مهم و ضروری را فرا گرفته و از انها در حین پرورش این گیاه استفاده نمایید.ما نیز در فروشگاه پستی خرید برای شما علاقه مندان به آموزش کشت خیار محصولی اموزشی و کاملا تصویری را در نظر گرفته ایم که براحتی می توانید با یک بار تماشای این اثر خودتان کار تولید و پرورش خیار را شروع کرده و به نتایج خوبی هم دست پیدا کنید.

 

کاشت خیار

 

 

 

کاشت خیار گلخانه می تواند به عنوان یک شغل بسیار پر در امد برای شما محسوب شود و اگر بتوانید نکات لازم برای انجام این کار را فرا بگیرید. می توانید خیلی زود به درامد قابل توجهی دست یابید.شما در این مجموعه ارزشمند آمزش کاشت به صورت کامل و نحوه مراقبت از محصول در مرحله آخر نحوه برداشت را فرا خواهید گرفت.جالب است بدانید در یمان تمام فعالیت های کشاوری در مقایسه با زحمتی که بادی انجام داد کاشت خیار یکی از پر سودترین کار ها محسوب می شود.همین الان برای خرید این محصول اموزشی می توانید با شماره تلفن های 09390998711 و یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی به صثبت برسانید و یا بروی دکمه خرید پستس کنار محصول کلیک کرده و از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

 

در این فیلم شما ابتدا با نحوه اخداث گلخانه های چوبی و فلزی آشنا خواهید شد و سپس در ادامه به نحوه پرورش خیار در گلخانه خواهیم پرداخت.ما در فروشگاه پستی خرید  سعی کرده ایم تا برای شما علاقه مندان محصولی بسیار با کیفیت را در نظر بگیریم تا در کمترین زمان ممکن بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.شما به صورت کلی در این مجموعه اموزشی با مواردی همچون موارد زیر آشنایی پیدا خواهید کرد:

+ احداث گلخانه
- تعریف گلخانه
- اسکلت چوبی و مزایا و معایب
- رایج ترین اسکلت در گلخانه ها
- مزایای اسکلت های فلزی
- روش احداث گلخانه
- تعیین فاصله میله ها و پایه ها در اسکلت گلخانه
- نصب ناودانی
- تعیین ارتفاع و دهانه گلخانه
- تعیین ضخامت و ابعاد اتصالات
- تعیین جهت احداث گلخانه
- انواع پوشش های گلخانه
- نحوه پلاستیک کشی گلخانه
– بذر پارتنوکارپ
- تفاوت واریته های معمولی با پارتنوکارپ
- نیازهای حیاتی خیار درختی
- حرارت مورد نیاز کاشت خیار درختی
- دمای محیط گلخانه و محیط ریشه خیار درختی
- گازکربنیک مورد نیاز در گلخانه
- روش های تامین گازکربنیک در گلخانه
- تهویه در گلخانه
- روش نصب فن های تهویه
- آب مورد نیاز خیار درختی
- مزیت آبیاری قطره ای در گلخانه
- خاک مناسب خیار درختی
- ضدعفونی کردن خاک گلخانه
- سولاریزاسیون
- کود مورد نیاز خیار درختی
- کود دهی خاک
- انواع کاشت خیار درختی
- پشته بندی در گلخانه
- تراکم کاشت خیار درختی
- نشاء کاری
- بستن بوته خیار درختی
- هرس بوته خیار درختی

کاشت خیار

 

 

 

 

 

هر آنچه که شما در زمینه کاشت خیار نیاز دارید را می توانید در این مجموعه ارزشمند بیابید. حاصل تجربه چندین ساله یک باغبان را در عرض چند ساعت آموزش تصویری می توانید فرا گرفته و از این پس خودتان بدون نیاز به کمک هیچ کس کاری پر سود و راحت را فرا بگیرید. در این زمنیه برای تامین مالی اگر بتوانید یک طرح توجیهی نیز ارائه دهید می توانید وام خوبی از جهاد کشاورزی دریافت کنید.

   

شفا

خرید ساعت دیواری طرح چوبین

خرید ساعت دیواری طرح چوبین

 

 

 

خرید ساعت دیواری طرح چوبین – امروز می خواهیم در فروشگاه پستی خرید برای شما علاقه مندان به ساعت های دیواری یکی از جدیدترین وز یباترین کارهایی که به تازگی تولید شده است را معرفی نماییم.نام محصول ما ساعت دیواری طرح چوبین است.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این ساعت دیواری با طراحی بسیار زیبا و شکیلی که دارد تمام نگاه ها را به سمت خود جلب می کند.شما می توانید با خرید ساعت دیواری طرح چوبین نما و جلوه ای زیبا به محل کار و یا منزل خود دهید.این ساعت دیواری زیبا قابلیت استفاده به صورت رو میزی را نیز دارا بوده است واین امر بستگی به سلیقه شما نیز دارد.همچنین بروی ساعت چوبین جای میخ نیز تعبیه شده است تا براحتی انرا بروی دیوار نصب نمایید.موتور استفاده شده در این ساعت چوبین تایوانی بوده و بسیار پر قدرت و با کیفیت می باشد.محصول فوق ابتکاری نو و جدید از کشور هند می باشد و همین الان شما علاقه مندان به آن می توانید تنها با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از اینکه آنرا دریافت نمودید وجه کالا را بپردازید.

 

خرید ساعت دیواری طرح چوبین

 

 

خرید ساعت دیواری چوبی
از این محصول می توانید به عنوان کادو  و یک هدیه برای همسر و یا دوستانی که خانه ای نو گرفته اند و می خواهید به چشم روشنی و خانه نویی انها بروید استفاده نمایید..جنس چوب  به کار رفته در این محصول بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد.
با این محصول می توانید نما و جلوه ای زیبا و دوست داشتنی به منزل خود ببخشید.همچنین قیمت تمام شده این محصول نیز نسبت به کیفیت و کالایی که دریافت می کنید بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
در زیر به مشخصات فنی این محصول اشاراتی داشته ایم:

جنس : چوب
سایز 2 : 55×12 سانتی متر
سایز 3 : 65×15 سانتی متر
مدل : دیواری – دکوری
بسته بندی : مطمئن و ضد ضربه
موتور : تایوانی

 

 

 



نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

خرید بطری آب جادویی

خرید بطری آب جادویی

 

 
خرید بطری آب جادویی – آیا دوست دارید تا در هنگام مسافرت و یا کوهنوردی همیشه و هر جا که بودید آبی خنک و گوارا بنوشید؟ امروز در فروشگاه پستی خرید شما را با محصولی منحصر به فرد و فوق العاده آشنا خواهیم کرد.نام این محصول بطری آب جادویی می باشد.این بطری آب با قابلیت خنک نگه داشتن آب و سایر نوشیدنی های دیگر تا 24 ساعت می تواند همسفر خوب و به درد بخوری برای شما در مسافرت ها باشد.شما از این پس با استفاده از این بطری آب جادویی بدون انکه تغییری در مزه و بوی آب ایجاد نماید می توانید آبی خنک و گوارا بنوشید.
ما در فروشگاه پستی خرید امکان خرید پستی این محصول را فراهم کرده ایم و هر زمان که خواستید می توانید براحتی و در کمتر از چند دقیقه با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.این بطری از جنسی مقاوم و بسیار سبک بوده و براحتی توسط شما قابل حمل می باشد.

 

 

 

 

بطری آب جادویی
حتی از این محصول در محیط کار و یا در مدرسه و دانشگاه نیز می توانید استفاده نمایید و لذت نوشیدن آبی خنک را برای همیشه تجربه نمایید.همچنین می توانید از این بطری اب جادویی به عنوان یک هدیه بی نظیر برای دوستان و عزیزانتان استفاده کرده و موجب  خوشحالی انها شوید.
این بطری به راحتی قابلی شستشو بوده و با ظرفیت نگه داری 480 میلی لیتر آب می تواند بسیار کار امد و موثر باشد.دقت نمایید که در بازار محصولاتی مشابه این کالا  بسیار فراوان بوده و مهمترین نکته در هنگام خرید این کالا کیفیت و مدت زمانی است که می تواند آب و یا هر نوشیدنی دیگری را برای شما خنک نگه دارد.پس حتما در هنگام خرید این محصول دقت لازم را به عمل اورید و از فروشگاهی مهتبر اقدام به خرید نمایید.
شما می توانید این بطری آب را در رنگ های مختلفی از فروشگاه پستی خرید تهیه نمایید.


نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

ساعت دیزل

ساعت دیزل

 

 

ساعت دیزل تنها یک ساعت معمولی نیست. این محصول یکی از برگزیده ترین ساعت های روز دنیا می باشد. اگر شما علاقه مند به خرید ساعت مردانه بسیار شیک و خاص هستید و دوست دارید تا محصولی منحصر به فرد و تک را در دستان خود داشته باشید.ما به شما خرید ساعت دیزل را پیشنهاد می کنیم.این ساعت زیبا همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید دارای یک صفحه نمایش بدون عقربه و بسیار زیبا بوده که در نگاه اول هر بیننده ای را به خود جذب می کند.ما در فروشگاه پستی خرید امکان خرید پستی این محصول را فراهم اورده ایم و همین الان می توانید براحتی و تنها با یک کلیک سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این ساعت زیبا به دلیل طراحی منحصر به فردش در همان ابتدای ورودش به بازار های جهانی توانست رکورد فروئش بالایی را به نام خود ثبت نماید.شما می توانید اسم خود را در درون صفحه نمایش مخصوص این ساعت بنویسید و موجب حیرت همگان شوید.در میان محصولات اسپرت ارائه شده بی شک ساعت دیزل جز منحصر به فرد ترین و زیباترین کارهایی است که تا کنون ارائه شده است.

 

ساعت دیزل

 


با خیال راحت اقدام به خرید ساعت دیزل  نمایید.کالایی با کیفیت بالا و طرحی شیک که تا سالیان سال می توانید بدون انکه در بدنه و بند های ان تغییر رنگی مشاهده کنید از آن استفاده نمایید.در صفحه نمایش این ساعت مردانه شما قابلیت نوشتن هر اسمی را دارید.حتی می توانید اسم خود را  بروی صفحه نمایش بنویسید.این محصول زیبا دارای حافظه داخلی می باشد.ساعت مردانه دیزل در میان تمام محصولات مشابه یک سر و گردن بالاتر است و این تنها به خاطر طراحی شیک و منحصر به فرد آن می باشد.
کافیست تا همین الان بروی دکمه خردی پستی کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و بعد از اینکه کالای مورد نظر را از مامور پست دریافت کردید وجه آنرا  پرداخت کنید.همچنین برای ثبت سفارش به صورت تلفنی می توانید با شماره های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید. از نظر مجلات معتبر  دنیا که همیشه به بررسی انواع و اقسام ساعت های جدید می پردازند  این محصول به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین ساعت هایی که در حوزه اسپرت طراحی و ساخته شده است شناخته  می شود.

ساعت دیزل

 

می توانید برای تهیه ساعت دیزل همین الان  بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نمایید و در عرض چند دقیقه فرم سفارش را تکمیل کرده و دیگر کار تمام است. در عرض چند روز این محصول زیبا به ادرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد و بعد از دریافت ان می توانید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.ساعت دیزل از خانواده ساعت های اسپرت بدون عقربه می باشد و برای نمایش زمان از یک صفحه  دارای ال ای دی استفاده می کند.این محصول مختص جوانان و انهایی که دوست دارند همیشه ظاهری اسپرت و شیک داشته باشند طراحی شده است. همین الان شما هم می توانید جز اولین نفرهایی باشید که از این محصول منحصر به فرد برای خود استفاده می کنید.قیمت تمام شده فوق العاده مناسب و ظاهر شیک ان باعث شده تا انرا برای دادن هدیه کاملا مستعد کند.ما در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیازن این ساعت زیبا را به صورت اورجینال و با کیفیت بسیار بالایی  ارائه داده ایم.در ضمن اگر در حین ارسال و بسته بندی برای ساعت دیزل شما اتفاقی رخ دهد و باعث شود که محصول به صورت خراب و معیوب به دست شما برسد ما انرا برایتان به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.در هنگام خرید این کالا دقت کنید که حتما از فروشگاه های معتبر اقدام به این کار نمایید چرا که مشاهده شده است محصولاتی مشابه همین  ساعت اما به صورت تقلبی و کیفیت پایین در حال عرضه می باشد.


نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

خرید ژل جادویی تمیز کننده

خرید ژل جادویی تمیز کننده

 

 

خرید ژل جادویی تمیز کننده - اگر دوست دارید تا همیشه محیط اطراف خود را کاملا پاک و تمیز و عاری از هر گونه میکروب و باکتری نمایید ما به شما استفاده از ژل جادویی تمیز کننده را پیشنهاد می کنیم.با استفاده از این محصول براحتی و در عرض یک چشم بر هم زدن هر جایی را که بخواهید می توانید تمیز و پاک نمایید. و علاوه بر تمیزی ظاهری میکروب ها و باکتری ها را نیز از بین ببرید.این محصول با قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی که دارد براحتی و در یک چشم بر هم زدن می تواند  تمیزی را دوباره به منزل شما بازگرداند.از این ژل تمیز کننده می توانید برای درزها و شیارهایی که به سختی پاک می شوند نیز استفاده نمایید و قدرت بالای آن را خودتان با دیگر محصولات پاک کننده مقایسه نمایید.این ژل جادویی با قدرت جذب گرد و غبار بهترین وسیله برای پاک کردن دستگاه های الکترونیکی نیز می باشد.شما با استفاده از این ژل تمیز کننده هر گونه جرم و الودگی که طی زمان بروی وسایل شما ایجاد شده است را می توانید در کمترین زمان ممکن از بین ببرید.همچنین از این ژل تمیز کننده می توان برای تمیز کردن لپ تاپ و تلویزیون و سایر لوازم دیگر نیز استفاده کرد.

 

 

 

ژل جادویی تمیز کننده

 

ما در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان امکان خرید پستی این کالا را فراهم کرده ایم و هر لحظه که خواستید می توانید براحتی آنرا سفارش داده و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.کافیست تا یک برا برای نظافت منزل خود از این ژل تمیز کننده استفاده نمایید خواهید دید که قدرت پاک کنندگی ان به مراتب بالاتر از سایر موارد مشابه درون بازار می باشد.در هنگام خرید این محصول دقت نمایید که از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید.


نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

خرید اینترنتی فاز متر دیجیتال

خرید اینترنتی فاز متر دیجیتال

 

 

 

خرید اینترنتی فاز متر دیجیتال – همیشه برای انجام دادن کارهای الکتریکی و برقی داشتن یک فاز متر کاملا ضروری  به نظر میرسد.از این رو ما نیز برای رفع این نیاز شما از میان سایر محصولات مختلفی که در بازار یافت می شود سعی کردیم تا محصولی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب را برای شما در فروشگاه پستی خرید قرار دهیم.نام محصول مورد نظر فاز متر دیجیتال است.این فاز متر با کیفیتی بالا و مقاوم در برابر ضربه طراحی شده است و می تواند در زمان های لازم به کمک شما امده و نیاز های شما را بر آورده نماید.از جمله قابلیت های این فاز متر دیجیتال اندازگیری ولتاژ های 12 ولت تا 220 ولت  متناوب و مستقیم می باشد.این فاز متر جیبی با کارایی بالاتر از فاز متر های قدیمی براحتی می تواند میزان دقیق ولتاژ را نیز نمایش دهد.شما می توانید هر زمان که خواستید بدون نیاز به باتری از این محصول استفاده نمایید.این محصول ساخت کشور مالزی بوده و دارای تاییدیه اتحادیه اروپا نیز می باشد.وجود نمایشگر دیجیتال با کیفیت می تواند کمک بسیاری به شما در حین انجام کار های برقی نماید.

خرید اینترنتی فاز متر دیجیتال

 


خرید فازمتر دیجیتال
همین الان می توانید در هر کجای ایران عزیز که هستید تنها با یک کلیک این محصول را سفارش داده و بعد  از اینکه انرا ردیافت نمودید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.برای ثبت سفارش همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید.فروشگاه پستی خرید این افتخار را دارد تا این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب به همه شما عزیزان تقدیم نماید.شما با این محصول می توانید تست فاز بگیرید.برای این کار باید با تماس دادن قسمت فلزی تستر با قسمت برق دار و لمس شصتی تست با انگشت از طریق روشن یا عدم روشن شدن لامپ نئون می توان فاز و نول را تشخیص داد.همچنین می توانید با استفاده از این فاز متر دیجیتال اندازه گیری اثر آلفا را نیز انجام دهید.برای این کار نیبز باید با تماس شصتی Test (نه فشار دادن آن) و گرفتن تستر در مجاورت سیم یا کابل برق در صورت وجود ولتاژ و جریان AC علامت ظاهر خواهد شد. که به این طریق بدون تماس مستقیم با هادی سیم یا کابل از وجود یا عدم وجود ولتاژ در آن مطلع می گردید.
و در آخر ما سعی کرده ایم به مانند همیشه در فروشگاه پستی خرید از محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت تمام شده مناسب استفاده کرده تا از این طریق بتوانیم رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماییم.


نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

دستگاه نگین زن

دستگاه نگین زن

 

 

اگر شما هم اهل دوخت و دوز و هنر های دستی هستید پس حتما داشتن یک دستگاه نگین زن کاملا واجب و ضروری به نظر میرسد.شما می توانید با استفاده از این محصول ذوق و هنر خود را بروی پارچه و لباس های زیبای خود نشان دهید و کلی بر قیمت انها بیافزایید.اگر دوست دارید تا به لباس های خود و کیف و کفش خود طرحی جدید و تازه ببخشید تنها نیاز به چنین دستگاهی دارید.کافیست تا همین الان از فروشگاه پستی خرید اقدام به ثبت سفارش  این محصول نمایید و زمانیکه کالای خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.فروشگاه پستی خرید سعی نموده است تا از میان محصولات مشابه دستگاهی با کیفیت بالا رابرای شما در معرض فروش قرار دهد.همچنین اگر بخواهید می توانید از این پس با استفاده از آن برای خود کسب و کاری راه انداخته وتولید در امد نمایید.برای اینکه بتوانید به نحو احسن از این نگین زن استفاده نمایید و به قول معروف استفاده حرفه اس از ان داشته باشید ابتدا باید چندین طرح و الگو را در ذهن مرور نمایید تا در نهایت بتوانید بهترین طرح را بروی پارچه مورد نظرتان پیاده سازی کنید.ما پیشنهادمی کنیم قبل از خرید دستگاه نگین زن ابتدا طرح هایی که در این باره موجود است را حتما چندین مرتبه با دقت نگاه کنید و ببینید از دل این همه طرح شما چه چیزی را می توانید خلق کنید. دقت کنید کپی کردن هنر نیست بلکه خلق کردن نشان دهند ذهن خلاق شما است.

 

همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید اگر بتوانید از دستگاه نگین زن به صورت کاملا حرفه ای استفاده کنید انچان می تواند تفاوت و تمایز در یک پارچه معمولی ایجاد کنید که کلی بروی قیمت ان افزوده و در واقع با این دستگاه و با ذهن خلاق خود می توانید تولید کسب و کار کنید. نحوه عملکرد این دستگاه به صورت پرسی بوده و در اقع با قدرت پرسینگی که دارد باعث می شود تا نگین ها در پارچه قرار بگیرند. همراه با خود دستگاه نگین های مخصوص آن نیز برایتان ارسال می گردد که بعد از اتمان انها می توایند دوباره همان مدل را یافته و مجددا استفاده نمایید.شما می توانید با توجه به ذوق و سلیقه خود و همچنین با توجه به تبحر و تخصصی که در این زمینه بدست اورده اید از انواع پارچه و وسایلی همچون کیف و کفش برای نگین زنی استفاده نمایید و اصولا در این باره اصلا محدودیتی نخواهید داشت و این تنها بر می گردد به همان ذهن خلاق شما و میزان حرفه ای بودنتان.

 

 

خرید دستگاه مینی نگین زن

 

 

 

همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این محصول حجم و اندازه متناسبی داشته و زیاد فضا اشغال نمی کند و همچنین نحوه کار با ان بسیار راحت و آسان می باشد و کافیست تا یک بار امتحان کرده و شاهد هنر نمایی خود باشید.این دستگاه بروی انواع پارچه و کیف و کفش قابل استفاده بوده و با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید طرح هایی زیبا و جذاب را خلق نمایید.به زودی پک مدل و طرح های نگین کاری شده + نگین های اضافی به همراه این محصول ارائه می گردد !ما سعی کرده ایم تا از میان سایر دستگاه های موجود در بازار یکی از بهترین ها را برای شما انتخاب نماییم و بر این باوریم که کیفیت می تواند بهترین تبلیغ برای فروشگاه ما باشد.محصولی که از فروشگاه پستی خرید تهیه می کنید دارای گارانتی بوده و از هر لحاظ ما سالم بودن آنرا تضمین خواهیم کرد و چنانچه در حین ارسال هم برای دستگاه نگین زن شما اتفاقی رخ دهد کافیست تا با ما تماس گرفته و اطلاع دهید تا به صورت رایگان انرا برایتان تعویض نماییم.همچنین علاوه بر خرید از طریق سایت می توانید با تماس با شماره های 09390998711 یا 09392739838 درخواست  ثبت سفار خود را دهید. همکاران همه  روزه آماده پاسخگویی به درخواست های شما عزیزان می باشند.


بن بست عشقم

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس

 خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس

 

 

 

بعید می دانیم :.7.عد از این همه تبلیغات در فضای مجازی هنور نامی از دستبند پاور بالانس نشنیده باشید.محصولی که با ورودش به بازارهای ایران توانست دست به فروش بالایی بزند و بسیاری از خریداران  را سمت خود جذب نماید. داستان از اینجا شروع شد که ادعا شد دستبندی آرامش بخش و ضد استرس به بازار امده که با استفاده از ان می توانید به دور از فشار های روحی و روانی  و بدون استرس زندگی نمایید.همه به دنبال خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس بودند و هر سایتی تبلیغی از ان را در حال نمایش بود. حال آیا این ادعا واقعیت داشت یا خیر؟ در حالت کلی باید بگوییم که تنش های روزانه و فشار هکاری در بدن تولید یون مثبت کرده و همانطور که می دانید این امر منجر به بر هم زدن نظم تعداد یون های منفی و مثبت خواهد شد.

 خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس

 

در واقع داستان از اینجا آغاز می گردد که عدم تعادل میان یون های مثبت و منفی باعث شده تا دچار حالت های استرس زا  و تنش زا شویم و محقیق به این فکر افتادند تا بوسیه یک شی خارجی بتوانند  عدم تعادل یون ها را برطرف ساخته تا شاید بتوان به حالت ارامش برگشت.بله کل داشتان این بود. و حال شما با خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس در واقع دستبندی را دریافت خواهید کرد که با توجه به نوع طراحی به کار رفته در ان می تواند تولید یون منفی نماید.در واقع به خاطر هولگرام مخصوص یکه بروی آن دارد می تواند چنین خاصیتی از خود نشان دهد.

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید در یک چشم بر هم زدن سفارش خود را ثبت کرده و در هر کجای ایران عزیز که باشید آنرا در ظرف مدت چند روز دریافت نمایید.این دستبند مغناطیسی دارای ر:/.,گ های زرد-آبی-قرمز-سفید و صورتی می باشد و همچنین دارای سایز بندی های مختلفی نیز است.شما بر اسا نیاز خود باید در هنگام خرید این محصول از ما بگویید که چه رنگ و چه سایزی را برایتان ارسال نماییم.

 خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس

 

با امدن این محصول به بازار شاهد آن بودیم که بسیاری از چهره های معرو ف و مشهور جهان اقدام به خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس نمودند و این خود بزرگترین تبلیغ برای این کالا شد تا اکثر افراد جامعه برای خرید آن اقدام نمایند. البته باید خدمتتان عرض کنیم که ای دستبند پاور بالانس اصلی تولید کشور آمریکا است و کلیه اجناس موجود در بازار ایران چینی هستند. البته منظورمان این نیست که این محصولاتا تقلبی و بی کفیت می باشند. بلکه می خواهیم بگوییم که کالاهای فوق موناژ شده توسط کشور چین می باشند. شما اگر از فروشگاه سامان خرید اقدام به خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس نمایید ما محصول شما را در یک بسته بندی اورجینال  برایتان ارسال خواهیم کرد. دقت کنید هنگام خرید بسیاری از فروشندگان از کالاهای بی کیفیت و فاقد جعبه استفاده می کنند و ممکن است کمی هم ارزان تر بخواهند کالای خود را عرضه نمایند.

 خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس

 

محصول خریداری شده از فروشگاه سامان خرید دارای گارانتی بوده و چنانچه در حین بسته بندی و ارسال دچار مشکل شود ما بدون هیچ گونه قید و شرطی آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.از این دستبند مغناطیسی می توانید برای عزیزان خود به عنوان یک کادو و یا یک هدیه استفاده نمایید.می توانید به عزیزانی که خیلی برایتان مهم هستند و دوست دارید تا در کمال آرامش زندگی کنند یکی از این دستبندها تهیه کرده و  به آنها هدیه دهید.ما تمام تلاش خود را به کار بسته ایم :.77ا در نهایت لحظاتی که شما در فروشگاه ما هستید احساس رضایت خاطر داشته باشید و سعی کرده این تا با تهیه کالا های با کیفیت و پشتیبانی عالی بتوانیم جواب اعتماد شما را بدهیم.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:16  توسط مهران  |  نظر بدهید

بند کفش نئون

بند کفش نئون

 

 

آیا دوست دارید تا در هنگام راه رفتن از کفش های شما نور تالیده شود؟ آیا دوست دارید تا در شب  زمانیکه کفش های خود را پوشیده اید و به قدم زدن مشغول هستید نورهایی جادویی و زیبا از انها ساطع شود؟ آیا دوست دارید تا همه نگاه ها به سمت راه رفتن و کفش های شما باشد؟بله ما محصول بند کفش نئون را به شما معرفی خواهیم کرد. بند های جادویی که هر کدام می توانند از خود نورهایی با رنگ های مختلف ایجاد کنند و اگر از انها در کفش های کتانی و اسپورت خود استفاده کنید گویی که دو لامپ به کفش هایتان متصل کرده اید و در حال قدم زدن هستید. نور بسیار زیبا و جادویی که از این بند کفش ساطع می شود هر چشمی را به خود خیره می کند.

بند کفش نئون

 

 

شما می توانید بند کفش نئون را در فروشگاه شمان خرید با تنوع در رنگ و اندازه درخواست دهید و در هر کجای ایران که باشید ما انرا در کمتر از چند روز به دستتان خواهیم رساند.قیمت مناسب در مقابل کیفیت بسیار بالای رارئه شده دلیلی شده تا بسیاری از علاقه مندان این محصول را از فروشگاه ما خریداری نمایند.شما هر زمان که خواستید می توانید بندهای مورد نظر را بشویید بدون آنکه نگران خرابی انها باشید.همچنین این بند کفش ها در مقابل گرد و غبار نیز ایمن بوده و آسیبی نخواهند دید.اگر هم دوست دارید تا برای عزیزان خود هدیه ماندگار و به یادماندنی تهیه کنید ما پیشنهاد می کنیم حتما از بند کفش نئون برا این کار استفاده کنید.مخصوصا اگر می خواهید برای فرزندان خود این کار را انجام دهید شک نکنید از دیدن این بندهای جادویی شگفت زده و خوشحال خواهند شد.

بند کفش نئون

 

همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.ما سعی کرده ایم تا از میان سایر محصولات موجود در بازار یکی از بهترین با و با کیفیت ترین بند کفش نئون را تهیه و در فروشگاه قرار دهیم.

در مورد بند کفش نئون و خصوصیات فنی ان اگر بخواهیم بیشتر توضیح دهیم باید گفت که از یک باتری لیتیوم ساعتی  تغذیه می شود که در حدود ۳۰ ساعت  به صورت مداوم  و در حدود ۷۰ ساعت در حالت چشمک زن می تواند پاسخگو باشد.همانطور که می دانید این محصول در چند نوع می تواند نور افشانی کند. یک حالت ثابت و یک حالت چشمک زن دارد.با وجود این بندهای بروی هر کفشی نما و جلوه ای خاص به ان بخشیده و گویی که یک کفش نو و فابریک در پا دارید.

بند کفش نئون

 

جنس به کار رفته  در این محصول از پلاستیک کاملا شفاف بوده که هم ضد آب و هم ضد گرد و غبار می باشد و بسیار مقاوم  در برابر ضربه است و تا مدتها می توانید از ان استفاده نمایید.شما کافیبست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و در عرض چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش خود نمایید و حتما ذکر کنید چه رنگی را می خواهید تا دقیقا همان  محصول مورد نظرتان را برایتان ارسال کنیم. محصولی که از فروشگاه سامان خرید تهیه می کنید دارای گارانتی تعویض بوده و براحتای می توانید در صورت وجود در محصول اطلاع داده و به صورت رایگان یک  بند کفش نئون دیگر از ما تحویل بگرید. همچنین در هنگام خرید دقت کنید تا حتما از فروشگاه های معتبر اقدام خرید نمایید چرا که نمونه مشابه این کالا با کیفیتی به مراتب پایین تر در حال عرضه در بازار است.از این محصول برای زمان های پیاده روی و در مهمانی ها و جشن ها می توانید استفاده نمایید و توجه همه را به سمت خود و پاهایتان جلب کنید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:16  توسط مهران  |  نظر بدهید

عینک شنا

عینک شنا

 

 

 

آیا شما هم علاقه مند به ورزش شنا هستید؟ آیا دوست دارید تا برای ساعت ها در استخر های شنا به آسانی و بدون اینکه چشمان شما دچار سوزش شود شنا کنید؟ ما پیشنهاد می کنیم حتما از این عینک شنا که امروز به شما معرفی خواهیم کرد استفاده نمایید. عینکی با کیفیت بسیار خوب و قیمتی واقعا مناسب که می تواند برای استخرهای شنا بسیار مناسب باشد و از نفوذ آب به درون چشمان شما براحتی جلوگیری خواهد کرد.همانطور که می دانید همه روز ه افراد مختلفی از استخر های شنا استفاده می کنند و به همین دلیل آب استخر ها یکی از آلوده ترین آب های موجود در جهان است و البته هر چند که رعایت بهداشت شود و در آب کلر زنی انجام شود اما برای عضو حساسی مانند چشم کوچکترین آلودگی ها می تواند مشکل ساز شده و در آینده صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

عینک شنا

 

این مشکل بزرگ را با حرکتی بسیار کوچک و تهیه یک عینک شنا می توان براحتی برطرف کرد و دیگر از این بابت نگرانی ها را از بین برد.شما نیاز نیست حتما یک عینک شنا چنصد هزار تومانی تهیه کنید.اگر فقط به قصد تفریح ورزش شنا را انجام می دهید همین محصول هم می تواند برای شما بسیار مفید و موثر باشد و در نهایت از چشما شما در مقابل نفوذ آب آلوده جلوگیری نماید.شما در واقع با چند هزار تومان چشمان خود را در مقابل این همه میکروب و بیماری درون آب استخر بیمه خواهید کرد.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید با  کلیک بروی دکمه کنار محصول سفارش خود را ثبت کرده و در کمتر از چند روز آنرا از مامور پست دریافت نمایید.کیفیت محصول فوق در حد قابل قبول و مناسبی بوده و می تواند تا مدت ها برای شما کار کند.ما کلیه محصولاتی که از سامان خرید تهیه می کنید را گارانتی خواهیم کرد و چنانچه در حین ارسال کالا مشکلی برای ان بوجود آبد ما آنرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.

عینک شنا

 

همچنین به همراه محصول یک عدد  دماغ گیر و یک عدد گوش گیر نیز ارسال خواهیم کرد تا به صورت کاملا مجهز و با امکانات کامل بتوانند به استخر رفته و از ساعاتی که در آب هستند نهایت لذت را ببرند.گوش گیر و دماغ گیر هم مانند عینک شنا جز لوازم ضروری هستند و می توانند به شناگر  بسیار در این زمینه کمک نمایند.ما سعی کرده ایم تا در بخش  محصولات عینک شنا تنوع  کالاها را بالا برده و با کیفیت های مختلف و برندهای مختلف در خدمت شما عزیزان باشیم. شما می توانید بر اساس میزان بودجه و نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب نمایید و آنرا در کمتر از چند روز از مامور پست درب منزل خود تحویل بگیرید.

عینک شنا

 

 

چنانچه مدل مورد نظر شما در میان مدل های موجود در سایت مشاهده نشد می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایدی و اگر بتوانیم مدل مورد نظر شما را برایتان یافته و ارسال خواهیم کرد.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:15  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید ساپورت زنانه

خرید ساپورت زنانه

 

 

باز هم فصل گرم تابستان در راه است و باز هم شاهد آن هستیم که درمیان بانوان انواع شلوارهای ساپورت مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول به خاطر راحتی  و نوع طراحیش بیشتر به درد فصل گرما می خورد تا در آن بدن کمتر تعریق کرده و کمتر احساس گرما نمایید.معمولا خانم ها برای خرید ساپورت زنانه به چند مساله مهم توجه می کنند: یکی مزان ضخامت و نازکی آن است چرا که هر چه نازک تر باشد  بیشتر به دردمراسم های خانودگی و خصوصی می خورد تا استفاده در محیط های عمومی و با توجه به فرهنگ ما ارانیان این نکته بسیار مهمی در جهت انتخاب یک ساپورت می باشد.نکته بعدی که برای هر خانمی مهم است نوع طرح و رنگ بندی ان است. معمولا رنگ های مشکی بیشتر برای استفاده در مکان های عمومی بوده و رنگ های شاد تر با طراحی و برجتگی های مختلف را در مهمانی و مراسمات مختلف مورد استفاده قرار می دهد.

خرید ساپورت زنانه

 

ما نیز در فروشگاه سامان خرید با توجه به موارد بالا سعی کرده ایم تا تنوعی از محصولات ساپورت را در سایت قرار دهیم و شرایط   مناسبی را برای خرید ساپورت زنانه برایتان ایجاد نماییم.شما می توانید از میان انواع مدل های مختلف همچون پوست ماری -ساپورت طلایی و دیگر محصولات موجود هر کدام را که می پسنید انتخاب کرده و سفارش خود رایا از طریق سایت ثبت نمایید و یا با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.

دقت نمایید که برای خرید ساپورت زنانه باید به چند فاکتور مهم نیز توجه نمایید اول اینکه دوخت ان خوب باشد و با چند بار پوشیدن از هم وا نرود و دو اینکه جنس پارچه به کار رفته آن نیز مرغوب باشد و با چند بار شستن باز هم بتوان از آن استفاده کرد و یک بار مصرف نباشد و چون شما کالا را از نزدیک نمی بیند در این جور مواقع پیشنهاد می کنیم از فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه ساپورت مورد نظرتان نمایید تا محصولی با کیفیت را بتوانید تهیه کنید.محصولی که ما به شما می دهیم در سایز بندی های مختلف و در رنگ بندی های مختلف عرضه شده است پس حتما در هنگام ثبت سفارش سایز و رنگ مورد نظرتان رادبفرمایید تا همان را برایتان ارسال نماییم.

خرید ساپورت زنانه

 

همچنین شلوار های ارائه شده در سامان خرید با قابلیت جذب بسیار بالایی بوده و شما در ان زیبایی دو چندانی بدست خواهید آورد برای همین است که توصیه می کنیم از ساپورت های نازک سعی کنید در محیط های عمومی در مقابل چشمان افراد نا محرم استفاده نکنید و از انها فقط در منزل و برای همسران خود استفاده کنید.در ضکمن در مورد جنس به کار رفته در محصولات ارئه شده از سامان خرید باید خدمتتان عرض کنیم که بدون ایجاد حساسیت برای پوست شما می توانید از این شلوارها براحتی برای مدت زمان های طولانی استفاده نمایید.اگر دوست دارید تا هدیه ای ماندگار به نامزد و یا همسر خود دهید ما پیشنهاد می کنیم اقدام به خرید ساپورت زنانه نمایید و لحظاتی رویایی با همسرتان سپری نمایید. قطعا دیدن همسر و یا نامزدتان در این شلوارهای زیبا حس و حالی دیگر به شما دست خواهد داد.پس همین الان تنها با چند کلیک اقدام به تهی محصول کنید.

خرید ساپورت زنانه

 

دقت کنید که اگر اقدام به خرید ساپورت زنانه نمودید می بایست برای ست شدن آن یک مانتوی تقریبا بلند تر از حد مانتوهای معمولی که می پوشید تهیه کرده و در کنار این شلوار استفاده نمایید. همچنین دقت نمایید که سایز مورد نظر خود را تهیه کنید چرا که سایز های کوچک تر باعث می شود شلوار در بدن شما به شدت جذب شده و بدن و پاهای شما از پشت ان دقیقا مشخص و واضح شود و این اصلا  برای یک خانم ایرانی شایسته و اخلاقی نیست.امیدواریم با رعایت نکات فوق در نهایت شلواری با کیفیت خوب و طرحی زیبا از ما خرید نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:15  توسط مهران  |  نظر بدهید

گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ

 گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ

 

 

شاید تا چند سال پیش اگر به کسی می گفتید که روز ی امکان اینکه تلویزیون همراه نیز به بازار بیاید  خنده اش می گرفت  و حرف شما  را باور نمی کرد. اما امروز با پیشرفت تکنولوژی  این امر به راحتی قابل انجام است و شما می توانید تلویزیون خود را  به صورت همراه همه جا در کنار خود داشته باشید. در واقع شما بوسیله یک محصولی به نام گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ می توانید تمامی کانال های دیجیتال  را براحتی بروی لپ تاپ و کامپیوتر شخصی خود داشته باشید.شما می توانید با کیفیتی بالاتر از تصاویر فعلی تلویزیون  تمامی شبکه های ایران را دریافت نمایید. در واقع کیفیت پخش این تصاویر به صورت فول اچ دی بوده و بدون کمترین پارازیت و نویزی  برای شما قابل پخش می باشد.

گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ

 

در واقع گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ ساخته شد تا شما از این پس همانطور که کامپیوتر خودتان را به همه جا جمل می کنید بتوانید تلویزیون خود را نیز همیشه همراه خود داشته باشید. همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این گیرنده بسیار کوچک بوده و بروی درگاه یو اس بی سیستم شما متصل می شود.براحتی و توسط یک نرم افزار دریاور قایبل شناسایی به ویندوز است و با حجم کوچک خود به عنوان یکی از کوچک ترین گیرنده های دیجتال خود را معرفی کرده است.شما در هر کجا که باشید بدون نیاز به اینترنتی و تنها با داشتن این دستگاه می توانید از طریق لپ تاپ  و یا کامپیوتر شخصی خود برنامه تلویزیونی را با کیفیت بسیار بالا و شگفت انگیز دریافت نمایید.

ما محصولی که برای شما در نظر گرفته ایم را از بهترین و با کیفیت ترین  دستگاه های موجود در بازار تهی کرده ایم بطوریکه دارای گارانتی معتبر از شرکت مادیران است و این خود گواه بر کیفیت بالای این گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ است. اکثر دستگاه هایی که با این عنوان فروخته می شوند نه تنها کیفیت بسیار پایینی دارند بلکه بیشتر انها اصلا کار نمی کنند و واقعا در حد یک کالای یک بار مصرف می باشند.شما براحتی با دستگاه فوق می توانید تمام کانال های رادویی و تلویزیونی دیجیتال را با کیفیت مطلوب و بدون پارازیت دریافت نمایید.

 

همچنین یکی از مهم ترین خاصیت های این دستگاه این است که شما می توانید با یک کلیک به ضبط برنامه های مورد علاقه خود بپردازید.همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ دارای یک آنتن کوچک است و با اتصال به یو اس بی کامپیوتر می تواند براحتی و بدون هیچ گونه پیچیدگی خاصی تمام کانال های دیجیتال را دریافت نماید.با خیال راحت همین الان سفارش خود را رد فروشگاه سامان خرید ثبت نمایید چرا که علاوه بر گارانتی معتبر مادیران ما نیز محصولات ارسال دشه را گارانتی خواهیم کرد و اگر در حین ارسال اتفاقی برای گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ شما بیافتد انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.برای ثبت سفارش علاوه بر کلیک بروی دکمه خرید پستی  و ثبت از طریق سایت می توانید از  طریق تماس با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ نیز اقدام به این کار نمایید. امیدواریم  به خاطر چند هزار تومان ارزانتر هیچ وقت به دنبال کالاهای بی کیفیت و تقلبی بازار نروید و حتما هنگام خرید از فروشنده درخواست گارانتی معتبر نمایید.

گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ

 

از این پس لپ تاپ شما دیگر تنها یک کامپیوتر نیست بلکه تبدیل شده است به یک تلویزیون همراه که هر کجا  خواستید می توانید از ان استفاده نمایید.مخصوصا در مکان هایی که دریافت امواج انالوگ به سختی انجام می شود شما با داشتن گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ می توانید با کیفیت بسیار بالا اقدام به دریافت امواج دیجیتال نموده و تصاویری فوق العاده با کیفیت را دریافت نمایید.

گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ

 

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:14  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید پستی لیزر سبز

خرید پستی لیزر سبز

 

 

محصولی که امروز به شما معرفی می منیم می تواند بسیار مفید و موثر باشد و استفاده های زیادی از ان بشود.مثلا شما اگر اهل کوهنوردی هستید و به صورت گروهی این ورزش را انجام می دهید برا ی اینکه بتوانید ادامه مسیر را براحتی به دوستان و همراهان خود نشان دهید می توانید با خرید پستی لیزر سبز و در دست داشتن ان براحتی اقدام به این کار کرده و ادامنه مسیر را بوسیله نوز این لیزر مشخص کنید. همچنین اگر اهل نجوم شناسی و ستاره شناسی هستید و می خواهید در این زمینه با دوستان خود مطالعه داشته باشید باز هم توسط این دستگاه می توانید این کار را انجام دهید.

خرید پستی لیزر سبز

 

شما با خرید پستی لیزر سبز صاحب محصولی می شوید که دارای برد ۷ کیلومتری بوده و شما را بواسط قدرت و کیفت نورش قطعا شگفت زده خواهد کرد.همچنین اگر بر سر کلاس درس می روید و می خواهید تا تعداد زیادی  مطلبی را آموزش دهید می تواند با استفاده از نور سبز رنگ این دستگاه قسمت هایی که می خواهید را در تابلو نشان دهید.در کل این وسیله جدا از بحث تفریح و شوخی هایی که با ان انجام می شود بیشتر به در مصارف آموزشی و علمی می خورد. و این شما هستید که نحوه مصرف ان را مشخص می کنید.

خرید پستی لیزر سبز

 

 

شما با خرید پستی لیزر سبز از فروشگاه سامان خرید به همراه یک کیف مخصوص جهت نگه داری از این لیزر از ما دریافت خواهید کرد و می توانید در ماقعی که از ان استفاده نمی کنید آن را درون کیف خودش نگه داری کنید.شما برای  زمانی که می خواهید طبیعنپت گردی کنید و یا ستاره شناسی و یا در سر کلاس درس می توانید از این محصول استفاده نمایید.این لیزر بسیار کم مصرف بوده و بوسیله دو باتری نیم قلمی تغذیه می شود و تا مدت زمان زیادی می توان از آن استفاده کرد.ما کالایی را که در فروشگاه سامان خرید ارائه داده ایم را به صورت تضمینی و همراه با گارانتی خدمتتان ارسال خواهیم کرد.دقت کنید که نمونه این محصول را با کیفیت به مراتب پایین تر در دیگر فروشگاه های کشور در حال عرضه می باشند که نه برد موثر را دارد و نه  کم مصرف است.

خرید پستی لیزر سبز

 

البته به غیر از مصارف فوق مشاعده شده است که برخی با خرید پستی لیزر سبز انرا به ورزشگاه ها برده و از نور قدرتمند ان برای پرت کردن حواس بازیکنان حرف استفاده می کنند.این عمل بسیار ناپسند و ناجوانمردانه می باشد و اصلا به چنین کاری شمار ار توصیه نمی کنیم.در واقع این لیزر با نور و برد بالا طراحی شده است تا بیشتر به عنوان یک نشانگر باشد تا به عنوان یک وسیله تفریحی. مثلا برای نمایش صور فلکی و مواردی از این قبیل داشتن این لیزر می تواند بسیار راه گشاه و مهم باشد.

در هر کجای ایران عزیز که باشید کافیست تا فقط بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید .همچنین می توانید با شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید. ما کیفیت و سالم بودن محصول خود را به صورت ۱۰۰ تضمین خواهیم کرد.همچنین انرا تا زمان رسیدن به دست شما گارانتی خواهیم نمود و اگر در حین ارسال و یا بسته بندی برای لیزر شما مشکلی رخ دهد به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض می کنیم.

خرید پستی لیزر سبز

 

 

اگر اقدام به خرید پستی لیزر سبز نمودید سعی کنید اگر خواستید برای مصارف تفریحی از آن استفاده کنید هیچ گاه نورش را به چشم دوستان خود نندازید .چرا که نور این لیزر بسیار قدرتمند بوده و ممکن است باعث آسیب زدن به چشم دوستانتان شود.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:14  توسط مهران  |  نظر بدهید

بازیابی شماره های سیم کارت

 بازیابی شماره های سیم کارت

 

 

این روزها کمتر کسی را می توان سراغ کرد کهاز تلفن همراه استفاده نکند و گذشت که روزگاری اگر می خواستی برای کسی کلاس بگذاری می گفتی طرف تلفن همراه دارد.امروز از پیر جوان و کوچک و بزرگ و زن و مرد همه از این وسیله در حال استفاده می باشند.یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از شما با ان روبرو شده باشد و یا حد اقل ممکن است بعد ها با ان درگیر شوید مشکل از بین رفتن اطلاعات شما بروی سیم کارتتان ونحوه بازیابی شماره های سیم کارت است.مثلا به هر دلیل اگر روزی کل شماره تلفن های شما پاک شود چه اتفاقی می افتد؟ و یا اگر کل پیامک های ذخیره شده شما که بسیاری از انها نیز برایتان مهم هستند پاک شوند چگونه می توان انها را بازگرداند؟ و آیا اصلا راهی برای این معظل وجود دارد؟

بازیابی شماره های سیم کارت

 

 

بازیابی شماره های سیم کارت و در کل اطلاعات موجود درآن امروزه توسط روش های مختلفی قابل انجام است که شاید اولین چیزی که به فکر هر کسی برسد استفاده از نرم افزار های رایگان موجود در این زمینه می باشد.اما باید خدمتتان عرض کنیم که اگر هنوز مشغول به بازگرداندن اطلاعات خود توسط این نرم افزار ها نشده اید کمی دست نگه دارید و کار را از این بدتر و سخت تر نکنید. بسیاری از نرم افزارهای موجود در نت همگی تقلبی بوده و نه تنها کمی در این زمینه به شما نخواهند کرد بلکه باعث می شوند که اگر قرار بود اطلاعات شما دوباره برگردانده شوند دیگر این امکان هم از بین برود.

بازیابی شماره های سیم کارت

 

مبحث بازیابی شماره های سیم کارت را اگر نتوانید به درستی پیاده سازی نمایید ممکن است دیگر هیچ وقت موفق به این کار نشوید.ما پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از نرم افزارهای رایگان از یک سیم کارت ریدر استفاده کنید.محصولی که هم به عنوان رم ریدر است و هم سیم کارت ریدر و براحتی می تواند اطلاعات پاک شده و پیامک های از بین رفته شما را دوباره برایتان ریکاوری نماید.

این محصول قابلیت این را دارد که قبل از پاک شدن و از بین رفتن اطلاعات نیز از انها یک نسخه پشتیبان تهیه کند تا برای چنین روزهایی بتوان از ان استفاده کرد.ما در فروشگاه سامان خرید به مانند گذشته یکی از بهترین های موجود در بازار را برایتان تدارک دیده ایم.بازیابی شماره های سیم کارت شما توسط سیسم کارت ریدری که ما عرضه کرده ایم به صورت تضمینی و بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد.شما برای تهیه این محصول می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده وسفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه آنرا دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.وهمچنین می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی درخواست سفارش دهید.

بازیابی شماره های سیم کارت

 

 

این دستگاه قادر است تا از انواع رم ها پشتیبانی کرده و به عنوان یک رم ریدر همه کاره بتوانید از آن استفاده نمایید و همچنین با قابلیت بازگردانی اطلاعات از روی سیم کارت دیگر توانایی خود را کامل کرده و به محصولی پر کاربرد و بسیار ضروری مبدل گشته است.شاید باورتان نشود اما با همین اندازه کوچکش به راحتی می توند در چند دقیقه بازیابی شماره های سیم کارت را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد.پس اگر برای شما نیز چنین مشکلی پیش امده است اصلا جای نگرانی نیست و کافیت تا یکی از این سیم کارت ریدرها را تهیه کرده و تمام اطلاعات خود را دوباره ریکاوری نمایید.

همچنین توسط این دستگاه قادر خواهید بود که تمام اطلاعات موجود بروی سیم کارتتان را به سیم کارت دیگری منتقل نماییدما به همراه این محصول یک سی دی درایور نیز جهت نصب برنامه ان برایتان ارسال می کنیم.کافیست تا ابتدا برنامه انرا بروی  کامپیوتر خود نصب نمایید و سپس سیم کارت ریدر را به یو اس بی کامپیوترتان متصل نمایید و براحتی شروع به بازیابی شماره های سیم کارت خود نمایید. ما سعی کرده ایم تا در فروشگاه سامان خرید با ارائه محصولات با کیفیت و همچنین پشتیبانی قوی از انها رضایت خاطر شما عزیزان را جلب کنیم و امیددداریم تا در این راه موفق عمل نماییم.

بن بست

قیمت چای ساز

قیمت چای ساز

 

 

اگر سری به بازار زده باشید  و دنبا محصولات چای ساز و قهوه جوش باشید خواهید داید که تنوع کالا در این محصولات بسیار زیاد بوده و مدل ها  و برندهای مختلفی  در ویرین مغازه ها به چشم می خورد.اگر در مورد قیمت چای ساز  سوال کرده باشید باز هم خواهید دید که بسیار  متفاوت بوده و تقریبا می توان گفت هر مدل قیمت مخصوص به خود را دارد.حال ما می خواهیم در فروشگاه سامان خرید محصولی را معرفی نماییم که بسیاری از افراد می توانند با توجه به نحوه قیمت گذاری اش آنرا تهیه کرده و از یک چای ساز و قهوه جوش خوب و با کیفیت در منزل استفاده نمایند.

 

اصولا قیمت چای ساز بیشتر از انگه به مسائل فنی و کیفیتی بر گردد  امروزه بیشتر به برند ان می گردد و در واقع برندهای معروف با قیمت های بالایی که برای محصولاات خود در نظر گرفته اند می خواهند هزینه های تبلیغات و برندسازی خود را نیز از این طریسق در بیاورند..یک چای ساز خوب باید بتواند در کترین زمان ممکن آب را به جوش آورد و بدون اینکه به ان طعمی خاص دهد چایی خوشمزه و درجه یکی را دم کند.دقیقا این محصول نیز در عرض ۲۰ تا ۳۰ ثانیه می تواند برای  شما آب را به جوش اورد و این یعنی  صرفه جویی در زمان برای شما.

 

در مورد قیمت چای ساز فوق باید بگوییم که با توجه به اینکه از برند معورفی برای سات ان استفاده نشده پس بسیار مقرون به صرفه بوده و واقعا می تواند وسیله ای مفید در منزل شما باشد. ما کیفیت و مقاوم بودن این دستگاه را تضمین می کنیم و چنانچه در حسن ارسال برای آن مشکلی ایجاد شود انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.جنس بدنه ان به قدری محکم اسیت که گویی از مواد نشکن ساخته شده است.شما همین الان می توانید با کلیلک بروی دکمه خرید پستی اقدام به ثبت سفارش خود نموده و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود ردیافت نمایید.

 

در مورد محصولات مشابه این دستگاه  نیز باید گفت که بعضا مشاهده شده است که کالاهایی بدون کیفیت و دقیقا مشابه همین کالا در حال عرضه  می باشد پس مراقب باشید که در هنگام خرید از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید چای ساز خود نمایید.همچنین در مورد قیمت چای ساز فوق نیز همانطور که ملاحضه می کنید بسیار متعادل بوده و اصلا برای تهیه چنینی کالایی گران نی باشد.از این پس اگر حتی مهمان سر زده ای داشته باشید دیگر جای هیچ  گونه نگرانی نخواهید داشت چرا که در یک چشم بر هم زدن می توانید با این محصول هم چای و هم قهوه  بسیار خوشمزه ای را اماده نمایدی و از مهمان خود پذیرایی نمایید.در صورت تمایل به خرید تلفنی نیز می توانید همین الان به شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:20  توسط مهران  |  نظر بدهید

گیرنده دیجیتال

 گیرنده دیجیتال

 

 

 

در چند سال پیش  اگر کمی به عقب تر برگردیم در آن زمان هر زمان که می خواستیم به تماشای برنامه های تلویزیون بپردازیم به جز تماشای برنامه تماشای برفک و نویز هم جز لاینفک  ان بود و تقریبا همه به آن عادت کرده بودیم و کسی هم اعتراضی نداشت.اما هر چه رو به جلو تر امادیم با پیشرفت تکنولوژی بشر شاهد تصاویری نه تنها بدون برفک بلکه با کیفیت های باور نکردنی و فوق العاده بالا بودیم.در واقع در سری جدید تلویزیون ها به جای دریافت امواج آنالوگ امواج را به صورت دیجیتال دریافت کرده و بر همین اساس دیگر خبری از نوسز و برفک های چند سال پیش نیست.محصولی هم که ما می خواهیم به شما معرفی کنیم بی ارتباط با موضعی که گفتیم نیست.شما برای دریافت امواج دیجیتال احتیاج به یک گیرنده دیجیتال دارید و دقیقا این همان محصولی است که ما برا ی شما در نظر گرفته ایم.

 گیرنده دیجیتال

 

این محصول نه تنها یک گیرنده دیجیتال است بلکه در واقع می تواند شرایطی را فراهم آورده که شما از این پس در هر کجا که خواستید براحتی به تماشای تلویزیون بپردازید.در واقع این گیرنده مخصوص کامپیوتر  لپ تاپ است و می تواند قابلیت یک تلویزیون همراه را برای کامپیوتر شما بوجود آورد.شما با داشتن گیرنده دیجیتال می توانید آنرا با اتثال به درگاه یو اس بی کامپیوترتان هر زمان که خواستید تمام شبکه های دیجیتال را براحتی دریافت نموده و بدون هیچ گونه پارازیتی از تماشای ان لذت ببرید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خرید پستی گیرنده دیجیتال را فراهم آورده ایم و همین الان می توانید تنها با چند کلیک اقدام به خرید این محصول نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما با وجود  این محصول دیگر هیچ برنامه تلویزیونی را از دست نخواهید داد چرا که یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه ضبط برنامه های مورد نظر شما است. هر زمان که خواستید تنها با یک دکمه می توانید برنامه مورد نظرتان را ضبط کنید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این دستگاه دارای یک آنتن بسیار کوچک است که بروی خود گیرنده قرار گرفته و در واقع عملیات دریافت امواج دیجیتال توسط این انتن با قدرت بالا انجام می شود.کافیست تا انتن را به درگاه یو اس بی متصل نمایید و قبل از کار ابتدا سی دی راه انداز ان را درون دستگاه گذاشته و برنامه مورد نظر را نصب نمایید و بعد از این کار براحتی می توانید ۱۴ کانال دیجیتال را با کیفیت بسیار بالا دریفات نمایید. شما از این پس حتی برای پخش تصاویر تلویزیونی نیاز به برق شهر هم ندارید . کافیست تا لپ تاپ شما شارژ باتری داشته باشد  به همیئ راحتی می توانید تمام  شبکه های مورد نظرتان را دریافت کنید.

 گیرنده دیجیتال

 

بسیاری از خریدراان فکر می کنند چون این گیرنده دیجیتال قرار است به لپ تاپ و یا کامپیوتر متصل شود پس حتما برای دریافت برنامه های تلویزیونی احتیاج به اینترنتی هم دارد.باید رد جواب بگوییم خیر به هیچ عنوان شما احتیاج به اینترنت ندارید و به راحتی فقط توسط همین گیرنده می تواند امواج دیجیتال را با کیفیت بسیار بالا دریافت نمایید.همین الان می توانید به شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خرید خود را اعلام نمایید. دقت کنید محصولی که ما برای شما با عنوان گیرنده دیجیتال ارسال می کنیم دارای گارانتی معتبر مادیران بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین جهت کمی گران تر از سایر گیرنده هایی است که تبلیغات انرا در سایر سایت ها ملاحضه خواهید کرد. محصولات دیگر سایت ها معمولا از برندهای متفرقه بوده و بدون گارانتی عرضه می گردد اما محصولی که به شما ارائه داده ایم اولا از گارانتی مادیران برخوردار است و دوما به هیچ وجه از برندهای متفرقه استفاده نشده و بالاترین کیفیت ممکن را به شما ارائه می دهد.

 گیرنده دیجیتال

پس دقت کنید تا در هنگام خرید گیرنده دیجیتال تنها به ارزان بودن کالا  توجه نکنید و به صرف اینکه مثلا فلان سایت دارد این محصول را ده هزار تومان ارزان تر می دهد اقدام به خرید نکنید..اول از فروشنده تقاضای گارانتی معتبر شرکتی نمایید و در صورت نداشتن به هیچ به سمت خرید چنین محصولاتی نروید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:20  توسط مهران  |  نظر بدهید

مروارید عشق

 مروارید عشق

 

 

این روزها هر جا که در اینترنت سرک بکشید خواهید دید که گوشه ای از سایت را به تبلیغ محصولی با نام مروارید عشق اختصاص داده اند,و با آب و تاب حسابی درباره این محصول صحبت کرده اند.امروز ما نیز در مجموعه سامان خرید می خواهیم اطلاعاتی کامل و مفید درباره محصول مروارید عشق در اختیار شما علاقه مندان قرار دهیم.محصول فوق به دو صورت ست کامل و نیم ست در بازار موجود بوده واگر بخواهیم محتویانپت درون بسته را برای شما بیشتر تشریح کنیم باید بگوییم که از یک کنسرو درب بسته که درون آن یک صدف واقعی است تشکیل شده است.

 مروارید عشق

 

 

در درون این صدف همان مروارید عشق قرار گرفته است که دارای رنگی خاص است,مثلا ممکن است بسته سفارشی شما مروارید ان به رنگ قرمز -آبی-مشکی-سفبد باشد و هیچ کس نمی داند که درون صدف چه می گذرد و چه مروارید آن چه رنگی است.در کنار این صدف نیز یک زنجیر و یک گردن آویز وجود دارد.شما زمانیکه صدف را باز کردید باید مروارید درون انرا در گردن اویز قرار داده و سپس می توانیدانرا بوسیله زنجیز موجود به گردن خود بیاندازید.البته یادمان رفت بگوییم که ست کامل دارای یک جفت گوشواره نیز می باشد.

دقیقا فرق ست و نیم ست در همین گوشواره ها است. در واقع در پکیج نیم ست خبری از گوشواره ها نیست.پس دقت کنید حتما هنگام سفارش اگر ست کامل می خواهید این نکته را به فروشنده متذکر شوید.چرا که در اکثر فروشگاه های اینترنتی تنها محصول مروارید عشق به صورت نیم ست موجود بوده و فروشنده بر فرض اینکه شما نیز نیم ست می خواهید همان را برایتان ارسال می کند.البته خوشبختانه کلیه محصولات موجود در سامان خرید به صورت تمام ست بوده و از این بابت اصلا جای نگرانی نیست.شما برای ثبت سفارش خود کافیست تا دکمه خرید پستی کنار محصول را کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. لابته ما دو شماره تلفن نیز قرار داده ایم تا در صورت تمایل با تماس تلفنی نیز بتوانید اقدام به ثبت سفارش نمایید.کافیست با تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس بگیرید.

 مروارید عشق

 

 

از محصول مروارید عشق  بیشتر به عنوان یک هدیه و کادوی تولید و نامزدی استفاده می کنند.چرا که انصافا دارای پکیج بسیار شیک و زیبایی بوده و چون محصولی منحصر به فرد و جدید به شمار می رود پس گزینه ای مناسب جهت هدیه دادن است.همانطور که در بالا نیز خدمتتان عرض کردیم رنگ بندی محصول دست ما نیست و شما در واقع با خرید این محصول دارید شانس و طالع خود را امتحان می کنید.هر رنگ نشانه و معنی خاصی در بر دارد و باید دید که چه سرنوشت و طالعی در انتظار شما خواهد بود.بعضی از دوستان از ما سوال کرده اند که آیا در پکیج مروارید عشق

انگشتر نیز وجود دارد؟

 مروارید عشق

 

باید در جواب این سوال بگوییم خیر .همانطور که قبلا نیز عرض کردیم تنها گوشوراه و گردن اویز و زنجیر و مروارید درون پکیج است و هیچ کدام از بسته های اصلی دارای انگشتر نیستند.گفتیم بسته های اصلی.دقت نمایید که این کالا توسط برخی از فروشگاه های اینترنتی با قیمت پایین تر در حال فروش است و تنها دلیل آن هم کیفیت پایین و تقلبی بودن کاالای انها می باشد. همیشه به خاطر چند هزار تومان ارزان تر کیفیت را فدای  آن نکنید.مخصوصا اگر بخواهید که این محصول را هدیه بدهید که مطلقا به سمت کالاهای بی کیفیت و ارزان قیمت نروید.

شما در هر کجای کشور که باشدی ما با توجه به قرار با شبکه پستی براحتی می توانیم در کمتر از چند روز بسته شما را به آدرس مورد نظرتان ارسال نماییم.در ضمن ما کلیه محصولات موجود در سامان خرید را برسی دقیق خواهیم کرد تا از نظر سلامت آنها اطمینان حاصل کنیم و سپس برای مشتریان ارسال می کنیم.همچنین مزیت خرید از سامان خرید وجود گارانتی تعویض برای کالاهای معیوب بوده و اگر در حین ارسال مروارید عشق بسته دچار مشکل شود ما بدون  هیچ هزینه ای آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

همکاران ما در فروشگاه سامان خرید تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا در نهایت بتوانند با خدمات رسانی خوب و به موقع رضایت خاطر شما خریدراان محترم راجلب نمایند.و امید است تا با اطمینانی که به سامان خرید می کنید خرید های خود را از این به بعد از سمت ما انجام دهید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:19  توسط مهران  |  نظر بدهید

زبان نصرت

زبان نصرت

 

 

هر روز بر جمع علاقه مندان به یادگیری مکالمه انگلیسی در ایران افزوده می شود و اگر سری به بازار زده باشیم شاهد ان هستیم که انواع و اقسام متدهای مختلف یادگیری زبان را می توان یافت که واقعا آدم را در انتخاب نهایی سر در گرم می کند.در میان این همه روش اموزش کدام را باید انتخاب کرد؟ چگونه می توان با کمترین زمان ممکن بهترین بازدهی را به ارمغان آورد؟

آیا روشی اختراع شده است تا همه بتوانند با هر شرایطی که دارند و با هر سطی که هستند اموزش انگلیسی را شروع کنند؟

همه به دنبال این سوال هستیم که بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

آیا یادگیری زبان انگلیسی را می توان با متدی جدید به راخت روش ممکن به هم آموزش داد؟

 

زبان نصرت

 

 

پاسخ تمام سوالات شما را با تنها متدی که می توان پاسخ داد متد نصرت می باشد.ما در فروشگاه سامان خرید برای تمام محصولات خود امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید به بخش اموزش انگلیسی سایت مراجعه کرده و از محصولات ما در این زمینه دیدن نمایید.یکی از این محصولات ویژه زبان نصرت می باشد که هر سه ورژن آن یعنی  سری ۱ و۲و۳ در این مجموعه قرار داده شده و شما می توانید براحتی و با ارزان ترین قیمت مجموعه خود را خرید نمایید.

 

مجموعه آموزش زبان انگلیسی نصرت ۱ و ۲ و ۳ کاملترین نسخه از متد اموزش زبان نصرت در بازار میباشد که شما میتوانید با روزی ۳۰ دقیقه گوش کردن درس های آن به مهارت کاملی در مکالمه زبان انگلیسی دست پیدا کنید.
روش نوین آموزش زبان نصرت یکی از سریعترین و وفقترین روش های اموزش زبان انگلیسی است که به همت اساتید آموزشگاه زبان نصرت به زبان فارسی تبدیل شده است تا راهی باشد برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای علاقمندان و مشتاقان به آموزش زبان با تاکید بر مهارت در مکالمه زبان انگلیسی
زبان انگلیسی نصرت ۱-۲-۳
+ آموزش تقویت حافظه نصرت
+ اموزش زبان انگلیسی برای موبایل
+ آموزش تقویت حافظه برای موبایل

 

زبان نصرت

 

 

 

آموزش مکالمه زبان انگلیسی نصرت

 

بدون نیاز به کتاب و جزوه
نه بخوانید! نه بنویسید! فقط گوش دهید و تکرار کنید و یاد بگیرید !!
آموزش سریع ومکالمه زبان از سطح مقدماتی تا پیشرفته با نصرت
به انضمام آموزش تقویت حافظه نصرت در حین یادگیری
قابل استفاده در دستگاههای پخش خانگی و موبایل و کامپیوتر
تکرار مدون و برنامه ریزی شده مطالب آموزشی در فواصل زمانی مختلف
قابل استفاده برای تمامی سنین با هر سطح آشنایی به زبان – از کودکان تا بزرگسالان

 

 

 

یادگیری زبان با روش نوین آموزش زبان نصرت

 

با نصرت زبان مورد علاقه خود را زود یاد بگیرید و دیر فراموش کنید

 

خرید آموزش زبان نصرت

 

یادگیری زبان با روزی ۳۰ دقیقه گوش کردن به تمرینات در ۹۰ روز

 

روش معجزه آسای آموزش نصرت توسط یک دانشمند زبان شناس انگلیسی برای کمک به علاقمندان به فراگیری اموزش زبان انگلیسی اختراع شد و به سرعت در سرتاسر دنیا مورد استقبال و توجه قرار گرفت.
موسسه آموزش زبان نصرت در ایران این روش نوین در آموزش زبان را به فارسی ترجمه کرده و در اختیار فارسی زبانان عزیز قرار داده است.

زبان نصرت

 

 

فراموش نکنــــید که از برترین مزیت های متد آموزش زبان نثرت نسبت به روش های مشابه آموزش زبان های خارجی سرعت غیر قابل تصور یادگیری و عدم فراموشی سریع دروس قبلی با کمک متد لایتنر است که این مزایا روش آموزش زبان نصرت را به ابزاری کارامد برای دانش آموزان و دانشجویان و مسافران خارج از کشور تبدیل کرده است.

آموزش انگلیسی نصرت در ۹۰ روز آخرین روشی است که در دنیا در زمینه آموزش زبان انگلیسی پدید آمده است. این روش که بهترین و سریعترین و همچنین موفق ترین روش آموزش زبان انگلیسی در دنیاست . شما بعد از تهیه این مجموعه و شنیدن دروس آن طبق متد خاص به آن چه  چیزی می آموزید ؟ و چه تغیری در زبان شما روی میدهد ؟

 

شما به راحتی فیلم های آمریکایی به زبان اصلی را خواهید فهمید . شما به  راحتی به انگلیسی صحبت میکنید و کاملا میتوانید ارتباط برقرار نمائید. احساس میکنید معجزه ای روی داده است .  چیزی که بعد از سالها با کمترین هزینه محقق خواهد شد  . بسته آموزشی نصرت که شامل ۴۵ عدد نوار کاست بوده که جهت کاهش هزینه ها به سی دی تبدیل گردیده است.

 

مکالمه زبان انگلیسی نصرت

در ویرایش جدید سی دی ها با تکنولوژی جدید با کیفیت فوق العاده بالا  آماده شده است و همچنین بوسیله هم کامپیوتر و هم   وی سی دی  قابل استفاده میباشد. دراین روش تدریس نه نیاز به تمرین هست و نه نیاز به دوبار گوش کردن و نه نیاز به نوشتن   در واقع شما سعی نمیکنید چیزی بیاموزید  بلکه این دروس با فرمولی که در قرار گیری کلمات و جملات آن با فاصله های زمانی خاص در آن مخفی است  انگلیسی را به شما خیلی آسان می آموزد  تنها باید گوش کنید و تمرین نمائید.اما راز موفقیت این متد چیست ؟

 

این متد معجزه میکند ! چون با شخص شما طرف نمیشود  بدون آنکه احساس کنید با مغز شما طرف میشود ! کلمات و جملات با فاصله زمانی خاص تکرار میشود و شما آنها را می آموزید بدون آنکه خودتان بفهمید چطوری ! راز آن در زمانهای خاص است که فرمولش هیچگاه  لو نرفته است . شما برای هر جلسه در این سه ماه یک فایل صوتی  MP3  دارید و مرور کنید و فاصله های زمانی نباید از بین رود( برای هر روز فقط یک درس را گوش دهید. به همراه سی دی ترجمه لغات اصلی زبان نصرت بصورت متنی و صوتی .

 

زبان نصرت

 

 

 

بعلاوه سی دی های تمرینات صوتی انگلیسی نصرت که در سال ۲۰۰۸  از موسسه پیمزلر  مخترع  این روش به این مجموعه  اضافه شده است و سرعت فراگیری را به مراتب از ویرایشهای گذشته بالاتر می برد . مجموع سی دی های  تمرینات صوتی زبان نصرت انحصارا” از طرف این شرکت تقدیم می گردد و در هیج جای دیگری ارائه نمی شود!و

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:19  توسط مهران  |  نظر بدهید

بازیابی اطلاعات سیم کارت

 بازیابی  اطلاعات سیم کارت

 

 

 

تا به حال به این فکر کرده یاد که اگر روزی سیم کارت شما دیگر اطلاعاتش پاک شود و هیچ دسترسی به شماره تلفن ها و پیامک های درون ان نداشته باشید باید چه کار کنید؟آیا می دانید مکن است با پاک شدن اطلاعات مهم شما از سیم کارتتان چه مشکلات بزرگی برایتان رخ دهد؟ آیا فکر می کنید بازیابی  اطلاعات سیم کارت ممکن و امکن پذیر است؟باید خدمتتان عرض کنم که برای این مشکل بزرگ روش ها و راه حل های مختلفی وجود دارد که شاید در مرحله اول همه به فکر استفاده از نرم افزار های ریکاوری باشند.

 بازیابی  اطلاعات سیم کارت

 

 

اما به شدت توصیه می کنیم که در این مورد زیاد عجله نکنید و برای بازیابی  اطلاعات سیم کارت از روش های نرم افزاری استفاده نکنید چرا که ممکن است علاوه بر پاک شدن کل اطلاعات   و عدم بازگردانی انها حتی سیم کارت شما در این روش آسیب ببینید و مجبور به تعویض آن شوید.ما بهترنی روش ممکن برا این کار را استفاده از سیم کارت ریدر می دانیم.محصولی که می تواند راحت تر از ان چیزی که فکرش را می کنید به کمک شما امده و در عرض چند دقیهق تمام اطلاعات پاک شده را به سر جای خود بازگرداند.بله تنها روش مطمئن و تضمین شده که بارها و بارها جواب داده است و توانسته برای بازیابی  اطلاعات سیم کارت بسیار مفید باشد استفاده از همین وسیله است.سیم کارت ریدر محصولی است که علاوه توانایی باز گرداندن اطلاعات سیم کارت شما می تواند در زمانی که هنوز چنین اتفاقی برای شما رخ نداده از اطلاعات موجود در سیم کارت یک بک آپ گرفته و در این مواقع از ان براحتی استفاده نمایید.همچنین از این وسیله می توانید به عنوان یک رم ریدر همه کاره نیز بهره ببرید رچا که تقریبا می توان گفت که قادر به خواندن انواع و اقسام رم های مختلف است.

 بازیابی  اطلاعات سیم کارت

 

ما در فروشگاه سامان خرید یکی از بهترین و با کیفیت ترین سیم کارت ریدر های موجود در بازار را رد سایت قرار داده ایم محصولی که به صورت ۱۰۰% تضمین می تواند در بازیابی  اطلاعات سیم کارت شما مفید واقع شود و در عرض چند دقیقه  دوباره همه چیز را به حالت اول بازگرداند.به همراه این محصول یک سی دی نصب هم خواهیم داد که قبل از آن می بایست ابتدا سی دی را درون کامپیوتر خود گذاشته و برنامه آنرا نصب نمایید و سپس دستگاه را به یو اس بی کامپیوترتان متصل نموده و براحتی از ان استفاده کنید.

دقت کنید که بازیابی  اطلاعات سیم کارت بسیار مهم و حساس است و اگر اشتباهی رخ دهد به دلیل حساس بودن سیم کارت علاوه بر اینکه ممکن دیگر هیچ وقت به شماره تلفن ها و پیانمک های خود دسترسی پیدا نکنید می بایست احتمالا به دنبال تعویض سیم کارت خود نیز باشید.پس برای صرف هزینه چند هزیار تومانی خرید این دستگاه این ریسک را به جان نخرید و به دنبال روش های نرم افزاری نباشید.همکاران ما در فروشگاه سامان خرید یکی از بهترین محصولات ریکاوری را در این زمینه برایتان قرار داده اند و براحتی و از طریق خرید پستی می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و مشخصات خود را وارد نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

 بازیابی  اطلاعات سیم کارت

 

 

 

از این محصول یعنی سیم کارت ریدر می توانید به عنوان یک هدیه بسیار کاربردی برای دوستان خود استفاده نمایید.چرا که امروزه همه از موبایل استفاده می کنیم و در هر خانه حداقل چندین سیم کارت وجود دارد و می توان گفت که به در هر خانه ای می خورد و مکن است روزی هر کسی نیاز به بازیابی  اطلاعات سیم کارت خود داشته باشد.پس از نظر کاربردی بودن ان می توان به عنوان یک محصول خوب و مفید به ان نیز نگاه کرد.ما محصولات ارسالی از فروشگاه سامان خرید را به صورت تضمینی گارانتی خواهیم کرد و قبل از ارسال نیز همه انها تست فنی خواهند شد و چنانچه در حین ارسال برای کالای شما مشکلی بوجود بیاید به صورت رایگان برایتان یک دستگاه نو ارسال خواهیم کرد.با خرید از مجموعه سامان خرید می توانیدتجربه یک خرید موفق را داشته باشید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:18  توسط مهران  |  نظر بدهید

ژل افزایش دهنده قد

ژل افزایش دهنده قد

 

 

 

شاید شما هم گاهی اوقات درگیر این موضوع شده باشید که اگر کمی قدتان از  چیزی که الان هستید بلندتر بود بهتر می شد و شاید اگر فقط چند سانتیمتر بلند تر بودید بسیاری از مشکلات شما برطرف می شد.اولین فکری که هر کسی می کند این است که به دنبال قرص ها و داروهای افزایش قد باشد .خوب نفی نمی کنیم و نمی خواهیم بگوییم که اصلا این  قرص ها کارایی ندارند و دروغ هستند اما اولا باید هزینه های بسیار زیادی را انجام دهید و دوم اینکه منتظر عواقب آن نیز باشید.ما امروز روشی را می خواهیم به شما معرفی کنمی که با استفاده از ان براحتی و در همان لحظه افزایش قد ۵ سانتی متری پیدا خواهید کرد.شما می توانید از ژل افزایش دهنده قد استفاده نمایید و بدون اینکه کسی متوجه این موضوع شود از این پس هر جا که می روید همه شما را بلندتر از  ان چیزی که قبلا بوده اید خواهند دید.

 

نه عوارضی و نه هیچ گونه مشکلی برای شما پیش خواهد امد و براحتی می توانید در هر سنی که هستید چه آقا و چه خانم از ژل افزایش دهنده قد استفاده کرده و به ان چیزی که می خواستید راحت تر از حد تصور دست یابید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به این محصول شرایطی را فراهم کرده ایم که می توانید تنها در چند لحظه اقدام به سفارش این کالا نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید و در عرض چند روز آنرا دریافت نمایید.کیفیت ژل افزایش دهنده قد عرضه شده در سامان خرید درجه یک بوده و به صورت تضمینی خدمتتان ارائه می گردد.

 

 

 

این محصول دارای درجات کیفی مختلفی است و متاسفانه کالاهایی با کیفیت های بسیار پایین نیز در حال عرضه شدن در بازار هستند پس هنگام خرید مراقب باشید که از کدام فروشگاه اقدام به خرید می کنید.ما  تضمین می کنمی اگر محصول فوق دچار مشکل و خرابی بود انرا به صورت اریگان برایتان تعویض کنیم.نحوه استفاده از ژل افزایش دهنده قد بسیار راحت است و همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید کافیست تا انرا درون کفش های خود قرار دهید و بدون اینکه در راه رفتن شما تغییری ایجاد شود و مشکلی برای شما بوجود آید و بدون اینکه کسی متوجه شود می توانید از ان به هر اندازه که خواستید استفاده نمایید.

 

خوبی این محصول این است که علاوه بر اینکه در راه رفتن شما مشکلی ایجاد نمی کند بلکه حالت و فرم آن طبی بوده و  راه رفتن را برای شما راحت تر و لذت بخش تر خواهد کرد.برای سفارش تلفنی این کالا نیز می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما بگویید.همچنین از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه بسیار خوب برای دوستان و عزیزانی که فکر می کنید دوست دارند تا قدشان چند سانتی بزرگتر شود استفاده کنید.هم هزینه ان مقرون به صرفه است و هم کارایی بسیار بالایی دارد و قطعا همه از ان استقبال خواهند کرد.

 

 

شما به جای صرف هزینه های زیاد و تلف کردن وقت خود برای روش های شیمیایی  می توانید در چند لحظه تا ۵ سانتی متر افزایش قد را تجربه نمایید و برای همیشه بدون اینکه کسی متوجه شود از ژل افزایش دهنده قد در مکان های مختلف استفاده نمایید.مثلا در مراسم عروسی و مراسمات مختلف که دوست دارید جذاب تر و منحصر به فرد تر باشید می توانید از این محصول استفاده نمایید.شما در استفاده از این کالا هیچ محدودیت سنی ندارید و برای هر نوع کفشی نیز می توانید از آن استفاده نمایید.طرز استفاده از آن نیز فوق العاده راحت بوده و مانند کفی های کفش انرا درون کفش های خود می بایست قرار دهید.دیگر برای همیشه با کوتاهی قد خداحافظی کنید چرا که با داشتن ژل افزایش دهنده قد رسیدن به این آرزو نه تنها یک رویا نیست بلکه راحت تر از ان چیزی است که تصورش را خواهید ک