ز سایت فروشگاهی

آرامش را به خود و دوستانتان هدیه کنید

پاور بالانس

 

آرامش را به خود و دوستانتان هدیه کنید با خرید دستبند پاور بالانس آرامش همراه با تمرکز داشته باشید این محصول یکی از پر فروش ترین محصولات حال اروپا و آسیا می باشد . به علت اینکه ما محصول را مستقیماً وارد کرده و واسط ها را حذف نموده ایم دستبند پاور بالانس اصل با هولوگرام مخصوص را با قیمتی استثنایی به شما تقدیم می کنیم.با استفاده از این دستبند که همواره باید به مچ دست شما باشد فشارهای عصبی و روحی ناشی از کار و فعالیت های روزانه را از خود دور کنید . بسیاری از ما فعالیت روزانه زیادی داریم که این امر باعث خستگی و استرس می شود که با خرید دستبند پاور بالانس می توانید از خستگی و استرس روزانه بکاهید . این دستبند از دو صفحه کوچک که درون دو محفظه قرار گرفته اند تشکیل شده است که در موازات یکدیگر می باشند این دو صفحه با پراکنده نمودن فرکانس های مخصوص انرژی شما را افزایش داده و قدرت تمرکز و یادگیری را افزایش می دهد پس از استفاده از این دستبند تعادل و انعطاف پذیری را احساس خواهید کرد.


انرژی این دستبند مشابه برخی از دستبند های سنگی می باشد ولی انرژی این دستبند بر خلاف دیگر دستبند ها دائمی می باشد و تمام نمی شود . این دستبند را اکثر ورزشکاران برای حفظ تمرکز و تعادل فکری و جسمی استفاده می کنند.دستبند پاور بالانسمواردی را از جمله توان و تعادل، طاقت و تمرکز ، انعطاف و هماهنگی ، استقامت و دامنه حرکت را افزایش می دهد و درد و استرس و خستگی و زمان بازیابی را کاهش می دهد .پس با خرید دستبند پاور بالانس پارامترهای بسیاری را در بدن خود افزایش دهید . این دستبند در رنگ های متنوع و همچنین در سایزهای متفاوت عرضه می گردد که بسته به سلیقه شما برایتان ارسال می شود . این دستبند دارای ۴ سایز میباشد که شامل ۱- xsmal (16 سانتی متر) ۲- small (17.5 سانتی متر) ۳- medium (19 سانتی متر) و ۴- larg (20.5 سانتی متر) می شود.دستبند پاور بالانس انرژی های منفی محیط را دفع می کند و انرژی مثبت را جایگزین آن می کند بسیاری از وسایل الکترونیکی نظیر مایکروویو یا موبایل دارای میدان مغناطیسی منفی می باشند که بر روی بدن اثر منفی می گذارند که پس از استفاده از این دستبند مانع از تاثیر میدان مغناطیسی منفی بر روی بدن می شود.

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵ یون منفی ۱۴۰۰۰ تومان

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰ یون منفی ۱۸۸۰۰ تومان

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰۰ یون منفی ۷۵۰۰۰ تومان

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۲۵۰۰ یون منفی ۹۵۰۰۰ تومان

در قدیم نیز از مغناطیس درمانی جهت معالجه برخی بیماریها استفاده می شده است مانند دردی که در عضلات به وجود می آید که مستندات آن در کتاب های ابوعلی سینا یافت می شود همچنین در زمان فرعون نیز توسط سینوهه پزشک مخصوص فرعون مغناطیس درمانی انجام می گردید که در آن زمان از سنگ های مخصوصی که خاصیت مغناطیسی داشته اند استفاده می شده است پس با در دست داشتن دستبند پاور بالانس همواره میدان مغناطیسی مثبتی را در اطراف خود داشته باشید تا از ناراحتی های جسمی و فکری دور باشید.بر اساس تحقیقاتی که بر روی انرژی انجام شده است در اطراف انسان هاله ای از انرژی قرار گرفته است که توسط این هاله محققان توانسته اند پی به بیماری های انسان ببرند به گونه ای که اگر عضوی از بدن دچار ناراحتی شود قبل از بروز درد، در اطراف عضو آسیب دیده هاله انرژی دچار حفره می شود که توسط دستگاه های پیشرفته ای که برای این منظور ساخته شده اند قابل مشاهده می باشد . برای درمان از روش انرژی درمانی استفاده می کنند که به مرور زمان حفره ترمیم شده و هاله انرژی به حالت اولیه باز می گردد که پس از ترمیم هاله عضو آسیب دیده نیز ترمیم می شود پس اگر هاله شما دچار ضعف شود دچار بیماری های روحی مانند افسردگی می شوید و جسم شما هم تا حدودی ناتوان می شود که با مغناطیس درمانی به مرور زمان انرژی تقلیل رفته باز می گردد پس با خرید دستبند پاور بالانس از طریق دکمه خرید پستی در پایین صفحه دیگر نگران تقلیل انرژی خود نشوید و همواره از هاله انرژی شما محافظت می کند.


آیا تا بحال به این فکر کرده اید که دلیل بعضی از خستگی ها و استرس ها میدان مغناطیسی لوازم برقی و الکترونیکی است که هر روزه با آنها کار می کنیم این وسایل مغناطیس سلول های بدن انسان را بر هم می زند و موجب این خستگی ها و استرس ها می شود پس با خرید دستبند پاور بالانس نظم را به سلول های نامنظم خود بازگردانید دستبند پاور بالانس در حدود ۱۴۰ میلیون مصرف کننده در سراسر دنیا دارد که این خود گواهی است بر عملکرد این دستبند فوق العاده . بر خلاف سایر فروشگاه هایی که این دستبند را بفروش می رسانند ما دستبند را گارانتی میکنیم که اگر پس از خرید دستبند پاور بالانس دچار مشکلی باشد بلافاصله دستبند را برایتان تعویض می کنیم .

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 15:45  توسط مهران  |  نظر بدهید

این روزها تحقیقات

خرید دستبند پاور بالانس

 

این روزها تحقیقات زیاید در مورد نحوه مقابله با انواع استرس ها و فشارهای روحی و روانی به عمل می آید و محققان به دنبال یک راه حل عملی در جهت مقابله با اینموارد هستند.رسیدن به آراشم این روزها مانند یک رویای دست نیافتنی برای بسیاری از افراد جامعه تبدیل شده است و بسیاری حاضرند تا هر چه دارند هزینه کنند اما به آرامش مورد نظرشان دست یابند.یکی از روش هایی که پیشنهاد می شود در این موارد مورد استفاده قرار گیرد خرید دستبند پاور بالانس است.در واقع این دستبند جادویی با استفاده از دو هولگرامی که بروی آن نصب شده است می تواند به تولید یون منفی پرداخته و همین تولید و انتشار یون های منفی می تواند شرایطی بسیار خوب و آرامش بخشی را برای صاحب دستبند فراهم کند.شما در طی روز با توجه به میزان و نوع فعالیتی که انجام می دهید مقداری از انرژی روزانه خود را هدر خواهید داد و اگر نتوانید جایگزین مناسبی برای ان بدست اورید خواهید دید که به میانه روز نرسدیه کل انرژی شما تحلیل رفته و دیگر عملا نمی توانید کارهای خود را با راندمان بالایی انجام دهید.


شما با خرید دستبند پاور بالانس می توانید با توجه به خاصیتی که در تولید یون های منفی دارد از آن استفاده کرده و در طی یک روز کاری سخت که در پیش دارید خیلی راحت تر و روان تر از گذشته به سایر امور خود بپردازید.خاصیت آرامش بخشی این دستیند بسیار فوق العاده بوده و باعث افزایش قدرت و تمرکز شما می شود.همچنین با استفاده مستمر از این دستبند می توانید نهایت لذت را از یک روز سراسر همراه با آرامش ببرید.این محصول در یک بسته بندی شیک و همراه با برچسب اورجینال خدمتتان ارسال خواهد شد..شما در هر کجای کشور که باشید تنها کافیست تا با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و یا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و براحتی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.محصولات ی که از سایت تهران پاور خرداری می کنید دارای گارانتی تعویض بوده و اگر در حین ارسال دچار مشکل شود آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

 

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵ یون منفی ۱۴۰۰۰ تومان

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰ یون منفی ۱۸۸۰۰ تومان

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰۰ یون منفی ۷۵۰۰۰ تومان

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۲۵۰۰ یون منفی ۹۵۰۰۰ تومان

 

بسیاری از بازیگران وفوتبالیست های معرفو نیز به منظور رسیدن به آرامش ادقام به خرید دستبند پاور بالانس کرده اند و از ان در طی روز استفاده می کنند.خاصیت انرژی درمانی این دستبند بواسطه داشتن دوهولگرام مخصوص می تواند از بروز بسیاری از دردهای مختلف در شما جلوگیری کرده و می تواند سلامتی شما را تضمین نماید.دقت کنید که نمونه همین محصول را به صورت بی کیفیت و تقلبی در بسیاری از فروشگاه های کشور با قیمت های بسیار پایین در حال عرضه هستند و مطمئن باشید که نمی توانند خاصیت و کارایی لازم را برای شما داشته باشند .پس تنها به خاطر چند هزار تومان ارزانتر هیچگاه به فکر تهیه کالاهای بی کیفیت و بی اثر نباشید. هدف از خرید دستبند پاور بالانس درواقع قدرت اثر بخشی ان بوده و اگر قرار باشد حتی ۱۰۰۰ تومان ناقبل هزینه کنید اما هیچ گونه اثر بخشی از ان نبینید پس عملا استفاده از این دستبند به چه دردی خواهد خورد.؟در یک بررسی کلی متوجه شده اند که با خرید دستبند پاور بالانس می توانید از انواع استرس ها و خستگی ها و ناتوانی های حرکتی و همچین از امواج خطرناک مغناطیسی در امان باشید.کارکرد هولگرام های موجود بروی این دستبند دقیقا مانند نحوه کارکرد کریستال های سنگ نمک بوده و به همین سبک عمل می کنند.با این تفاوت که شما همیشه نمی توانید همراه خود سنگ نمک داشته باشید اما هرجایی که بخواهید می توانید این دستبند زیبا را به همراه خود بیاورید و از خاصیت ان استفاده نمایید.

 

 

با اطمینان همین الان می توانید اقدام به خرید از سایت تهران پاور نمایید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت نمایید و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.ما سعی کرده ایم که این دستبند زیبا را در سایز ها و رنگ های مختلفی تهیه و در سایت قرار دهیم تا بتوانیم تمام سلیقه ها و نیازها را پاسخگو باشیم.وجود امواج مضر و خطرناکی که همه روزه در اطراف ما وجود دارد می تواند تاثیرات بسیار مخربی بر سلامت بدن ما بگذارد که یکی از کمترین انها حالت های بد عصبی و استرس های روزانه است.با هزینه ای اندک می توانید راه حلی مطمئن و دائمی برای درمان این مشکلات داشته باشید و همین الان با خرید دستبند پاور بالانس سلامتی خود را بیمه نمایید.اگر به فکر خرید یک هدیه بسیار منحصر به فرد و خاص برای عزیازن خود هستید چه چیزی می تواند بهتر از خرید دستبند پاور بالانس باشد. هم محصولی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و هم دارای کارایی بسیار بالا و قدرت اثر بخشی واقعی که می تواند سلامت عزیزان شما را تضمین نماید.برای رسیدن به آرامش مکن است راه حل های مختلفی ارائه شده باشد اما دقت نمایید این روش هم یکی از کم هزینه ترین روش ها بوده و هم با کمترین دردسر و تنها بواسطه داشتن یک دستبند بروی مچ دستان شما انجام خواهد شد. به همین راحتی می توانید زندگی را برای خود و خانواده تان شیرین تر از گذشته نمایید.

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 15:44  توسط مهران  |  نظر بدهید

مشهور ترین هنرمندان و ورزشکارا

دستبند پاور بالانس دارای ظاهری فوق العاده شیک و منحصر به فرد و البته بسیار زیبا می باشد که توسط مشهور ترین هنرمندان و ورزشکاران ایرانی و خارجی مورد استفاده قرار گرفته است. کیفیت بی نظیر و طراحی جدید و مدرن آن سبب گردید تا به عنوان طرحی برگزیده انتخاب گردد.این دستبند با خواص مغناطیسی خود هر گونه استرس و نا آرامی را از شما دور نگه می دارد و بهترین وسیله جهت کاهش استرس و نگرانی برای دانش آموزان و دانشجویان گرامی در فصل امتحانات می باشد. البته استفاده از این دستبند خاص برای افرادی که در محیط کار دچار آشوب و مشغله فکری زیادی می گردند و نمی توانند به تمرکز کافی دست یابند نیز توصیه می گردد. پس اگر شما نیز جزء هر یک از این دسته از افراد هستید با خرید دستبند پاور بالانس اصل آرامش را به خود هدیه دهید.از خواص دیگر این دستبند، دور نگه داشتن شما از امواج مضر موبایل و دستگاه های الکتریکی می باشد. پس اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید حتماً مدل اصلی این دستبند را تهیه نمائید.

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵ یون منفی ۱۴۰۰۰ تومان

 

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰ یون منفی ۱۸۸۰۰ تومان

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰۰ یون منفی ۷۵۰۰۰ تومان

 

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۲۵۰۰ یون منفی ۹۵۰۰۰ تومان


تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است که در اطراف جسم هر انسانی هاله ای از انرژی وجود دارد که با توجه به آن می توان متوجه برخی از بیماری های انسان نیز شد. مثلاً اگر کلیه انسانی دچار مشکل و ناراحتی گردد، قبل از این که وی درد آن را احساس کند، ناراحتی وی با اسکن شدن این هاله توسط یک سری از دستگاه های مخصوص قابل مشاهده می باشد. انرژی درمانی این امکان را به فرد می دهد که با تقویت و ترمیم نمودن هاله انرژی فرد، بیماری جسمی وی را نیز درمان نماید. همچنین ضعیف شدن هاله انرژی باعث ایجاد بیماری های روحی و روانی همچون افسردگی نیز می گردد و این گونه باعث ضعف و ناتوانی انسان نیز می شود. اما درمان ساده و آسان با کمترین هزینه اما کاملاٌ علمی و مقبول چیست؟ گفتنی است که دو هولوگرام موجود در پاور بالانس با ساتع نمودن فرکانسی خاص، سبب تقویت هاله انرژی شما می گردد و با افزایش تمرکز و تعادل، انعطاف پذیری و قدرت و همچنین یادگیری شما، استرس و تنش را از شما دور می کند و شما را به حالت ایده آل و مطلوب بدنی می رساند.


دستبند پاور بالانس با کاهش خستگی و ناتوانی حرکتی، موجب افزایش استقامت و دامنه حرکت انسان می گردد. این دستبند در کاهش درد و جراحت نیز نقش مژثری دارد.از دیگر ویژگی های خاص و منحصر به فرد دستبند پاور بالانس اصل این است که فرکانس های منفی و مضر وسایلی همچون گوشی موبایل، ماهواره و مایکرو ویو و … را به طور نسبی از شما دور نگه می دارد و بالطبع این گونه شما می توانید انرژی بهتری را از طبیعت و زمین بگیرید. این هولوگرام دارای کارکرد و کارآیی سنگ های کریستالی و دستبند های مسی می باشد اما با یک تفاوت که هولوگرام دستبند پاور بالانس دارای ماندگاری و دوام بیشتری است و به قول معروف تمام نشدنی می باشد.
به طور کلی دستبند پاور بالانس اصل با زیبایی خاص خود و دارا بودن ویژگی های برجسته پزشکی و انرژیکی توانسته است روز به روز به تعداد طرفداران و متقاضیان خود بیش از پیش اضافه نماید و از محبوبیت خاصی در بین افراد برجسته و معروف دنیا برخوردار گردد.

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵ یون منفی ۱۴۰۰۰ تومان

 

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰ یون منفی ۱۸۸۰۰ تومان

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰۰ یون منفی ۷۵۰۰۰ تومان

 

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۲۵۰۰ یون منفی ۹۵۰۰۰ تومان

 
قابل ذکر است که این دستبند دارای ۴ رنگ متنوع شامل مشکی، شیشه ای، قرمز و آبی می باشد و در زمان سفارش آن نیز حتماً رنگ خاص و مورد نظر خود را قید نمائید تا صاحب دستبندی با رنگ دلخواه خود گردید.ضمن خرید دستبند پاور بالانس اصل و با استفاده از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد آن که در بالا نیز به آن ها اشاره گردید، احساس خوب آرامش و آسایش را به خود، به عزیزان و به آن هایی که دوستشان می دارید هدیه کنید. مطمئن باشید که حتی برای یک لحظه نیز از خرید آن پشیمان نخواهید شد.اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی مدل اصلی دستبند پاور بالانس را با کیفتی عالی و با قیمتی متناسب را دارید، همین حالا اقدام به خرید آن از سایت فروشگاهی ما کنید. برای این کار تنها لازم است تا بر روی گزینه خرید پستی کلیک نمائید و با تکمیل نمودن فرم سفارش، اقدام به ثبت محصول مورد نظر خود نمائید. بدین صورت شما در طی کوتاه ترین مدت زمان ممکن سفارش مورد نظر خود را به همراه گارانتی آن از درب منزل خود و یا طبق آدرس ذکر شده در فرم سفارش، از طریق مأمور پست تحویل خواهید گرفت و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت خواهید نمود. البته امکان خرید دستبند پاور بالانس اصل به صورت تلفنی و با تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ واعلام سفارش خود به همکاران ما نیز برای شما فراهم شده است.قابل ذکر است که ما امکان خرید مدل اصلی و با کیفیت درجه یک تمامی محصولات ارائه شده در این سایت فروشگاهی را به همراه گارانتی آن، برای شما فراهم نموده ایم تا شما و دیگر عزیزان بتوانید با اطمینان خاطر و با خیالی آسوده اقدام به خرید آن نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.