ز سایت فروشگاهی

آرامش را به خود و دوستانتان هدیه کنید

پاور بالانس

 

آرامش را به خود و دوستانتان هدیه کنید با خرید دستبند پاور بالانس آرامش همراه با تمرکز داشته باشید این محصول یکی از پر فروش ترین محصولات حال اروپا و آسیا می باشد . به علت اینکه ما محصول را مستقیماً وارد کرده و واسط ها را حذف نموده ایم دستبند پاور بالانس اصل با هولوگرام مخصوص را با قیمتی استثنایی به شما تقدیم می کنیم.با استفاده از این دستبند که همواره باید به مچ دست شما باشد فشارهای عصبی و روحی ناشی از کار و فعالیت های روزانه را از خود دور کنید . بسیاری از ما فعالیت روزانه زیادی داریم که این امر باعث خستگی و استرس می شود که با خرید دستبند پاور بالانس می توانید از خستگی و استرس روزانه بکاهید . این دستبند از دو صفحه کوچک که درون دو محفظه قرار گرفته اند تشکیل شده است که در موازات یکدیگر می باشند این دو صفحه با پراکنده نمودن فرکانس های مخصوص انرژی شما را افزایش داده و قدرت تمرکز و یادگیری را افزایش می دهد پس از استفاده از این دستبند تعادل و انعطاف پذیری را احساس خواهید کرد.


انرژی این دستبند مشابه برخی از دستبند های سنگی می باشد ولی انرژی این دستبند بر خلاف دیگر دستبند ها دائمی می باشد و تمام نمی شود . این دستبند را اکثر ورزشکاران برای حفظ تمرکز و تعادل فکری و جسمی استفاده می کنند.دستبند پاور بالانسمواردی را از جمله توان و تعادل، طاقت و تمرکز ، انعطاف و هماهنگی ، استقامت و دامنه حرکت را افزایش می دهد و درد و استرس و خستگی و زمان بازیابی را کاهش می دهد .پس با خرید دستبند پاور بالانس پارامترهای بسیاری را در بدن خود افزایش دهید . این دستبند در رنگ های متنوع و همچنین در سایزهای متفاوت عرضه می گردد که بسته به سلیقه شما برایتان ارسال می شود . این دستبند دارای ۴ سایز میباشد که شامل ۱- xsmal (16 سانتی متر) ۲- small (17.5 سانتی متر) ۳- medium (19 سانتی متر) و ۴- larg (20.5 سانتی متر) می شود.دستبند پاور بالانس انرژی های منفی محیط را دفع می کند و انرژی مثبت را جایگزین آن می کند بسیاری از وسایل الکترونیکی نظیر مایکروویو یا موبایل دارای میدان مغناطیسی منفی می باشند که بر روی بدن اثر منفی می گذارند که پس از استفاده از این دستبند مانع از تاثیر میدان مغناطیسی منفی بر روی بدن می شود.

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵ یون منفی ۱۴۰۰۰ تومان

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰ یون منفی ۱۸۸۰۰ تومان

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰۰ یون منفی ۷۵۰۰۰ تومان

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۲۵۰۰ یون منفی ۹۵۰۰۰ تومان

در قدیم نیز از مغناطیس درمانی جهت معالجه برخی بیماریها استفاده می شده است مانند دردی که در عضلات به وجود می آید که مستندات آن در کتاب های ابوعلی سینا یافت می شود همچنین در زمان فرعون نیز توسط سینوهه پزشک مخصوص فرعون مغناطیس درمانی انجام می گردید که در آن زمان از سنگ های مخصوصی که خاصیت مغناطیسی داشته اند استفاده می شده است پس با در دست داشتن دستبند پاور بالانس همواره میدان مغناطیسی مثبتی را در اطراف خود داشته باشید تا از ناراحتی های جسمی و فکری دور باشید.بر اساس تحقیقاتی که بر روی انرژی انجام شده است در اطراف انسان هاله ای از انرژی قرار گرفته است که توسط این هاله محققان توانسته اند پی به بیماری های انسان ببرند به گونه ای که اگر عضوی از بدن دچار ناراحتی شود قبل از بروز درد، در اطراف عضو آسیب دیده هاله انرژی دچار حفره می شود که توسط دستگاه های پیشرفته ای که برای این منظور ساخته شده اند قابل مشاهده می باشد . برای درمان از روش انرژی درمانی استفاده می کنند که به مرور زمان حفره ترمیم شده و هاله انرژی به حالت اولیه باز می گردد که پس از ترمیم هاله عضو آسیب دیده نیز ترمیم می شود پس اگر هاله شما دچار ضعف شود دچار بیماری های روحی مانند افسردگی می شوید و جسم شما هم تا حدودی ناتوان می شود که با مغناطیس درمانی به مرور زمان انرژی تقلیل رفته باز می گردد پس با خرید دستبند پاور بالانس از طریق دکمه خرید پستی در پایین صفحه دیگر نگران تقلیل انرژی خود نشوید و همواره از هاله انرژی شما محافظت می کند.


آیا تا بحال به این فکر کرده اید که دلیل بعضی از خستگی ها و استرس ها میدان مغناطیسی لوازم برقی و الکترونیکی است که هر روزه با آنها کار می کنیم این وسایل مغناطیس سلول های بدن انسان را بر هم می زند و موجب این خستگی ها و استرس ها می شود پس با خرید دستبند پاور بالانس نظم را به سلول های نامنظم خود بازگردانید دستبند پاور بالانس در حدود ۱۴۰ میلیون مصرف کننده در سراسر دنیا دارد که این خود گواهی است بر عملکرد این دستبند فوق العاده . بر خلاف سایر فروشگاه هایی که این دستبند را بفروش می رسانند ما دستبند را گارانتی میکنیم که اگر پس از خرید دستبند پاور بالانس دچار مشکلی باشد بلافاصله دستبند را برایتان تعویض می کنیم .

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 15:45  توسط مهران  |  نظر بدهید

این روزها تحقیقات

خرید دستبند پاور بالانس

 

این روزها تحقیقات زیاید در مورد نحوه مقابله با انواع استرس ها و فشارهای روحی و روانی به عمل می آید و محققان به دنبال یک راه حل عملی در جهت مقابله با اینموارد هستند.رسیدن به آراشم این روزها مانند یک رویای دست نیافتنی برای بسیاری از افراد جامعه تبدیل شده است و بسیاری حاضرند تا هر چه دارند هزینه کنند اما به آرامش مورد نظرشان دست یابند.یکی از روش هایی که پیشنهاد می شود در این موارد مورد استفاده قرار گیرد خرید دستبند پاور بالانس است.در واقع این دستبند جادویی با استفاده از دو هولگرامی که بروی آن نصب شده است می تواند به تولید یون منفی پرداخته و همین تولید و انتشار یون های منفی می تواند شرایطی بسیار خوب و آرامش بخشی را برای صاحب دستبند فراهم کند.شما در طی روز با توجه به میزان و نوع فعالیتی که انجام می دهید مقداری از انرژی روزانه خود را هدر خواهید داد و اگر نتوانید جایگزین مناسبی برای ان بدست اورید خواهید دید که به میانه روز نرسدیه کل انرژی شما تحلیل رفته و دیگر عملا نمی توانید کارهای خود را با راندمان بالایی انجام دهید.


شما با خرید دستبند پاور بالانس می توانید با توجه به خاصیتی که در تولید یون های منفی دارد از آن استفاده کرده و در طی یک روز کاری سخت که در پیش دارید خیلی راحت تر و روان تر از گذشته به سایر امور خود بپردازید.خاصیت آرامش بخشی این دستیند بسیار فوق العاده بوده و باعث افزایش قدرت و تمرکز شما می شود.همچنین با استفاده مستمر از این دستبند می توانید نهایت لذت را از یک روز سراسر همراه با آرامش ببرید.این محصول در یک بسته بندی شیک و همراه با برچسب اورجینال خدمتتان ارسال خواهد شد..شما در هر کجای کشور که باشید تنها کافیست تا با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و یا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و براحتی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.محصولات ی که از سایت تهران پاور خرداری می کنید دارای گارانتی تعویض بوده و اگر در حین ارسال دچار مشکل شود آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

 

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵ یون منفی ۱۴۰۰۰ تومان

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰ یون منفی ۱۸۸۰۰ تومان

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰۰ یون منفی ۷۵۰۰۰ تومان

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۲۵۰۰ یون منفی ۹۵۰۰۰ تومان

 

بسیاری از بازیگران وفوتبالیست های معرفو نیز به منظور رسیدن به آرامش ادقام به خرید دستبند پاور بالانس کرده اند و از ان در طی روز استفاده می کنند.خاصیت انرژی درمانی این دستبند بواسطه داشتن دوهولگرام مخصوص می تواند از بروز بسیاری از دردهای مختلف در شما جلوگیری کرده و می تواند سلامتی شما را تضمین نماید.دقت کنید که نمونه همین محصول را به صورت بی کیفیت و تقلبی در بسیاری از فروشگاه های کشور با قیمت های بسیار پایین در حال عرضه هستند و مطمئن باشید که نمی توانند خاصیت و کارایی لازم را برای شما داشته باشند .پس تنها به خاطر چند هزار تومان ارزانتر هیچگاه به فکر تهیه کالاهای بی کیفیت و بی اثر نباشید. هدف از خرید دستبند پاور بالانس درواقع قدرت اثر بخشی ان بوده و اگر قرار باشد حتی ۱۰۰۰ تومان ناقبل هزینه کنید اما هیچ گونه اثر بخشی از ان نبینید پس عملا استفاده از این دستبند به چه دردی خواهد خورد.؟در یک بررسی کلی متوجه شده اند که با خرید دستبند پاور بالانس می توانید از انواع استرس ها و خستگی ها و ناتوانی های حرکتی و همچین از امواج خطرناک مغناطیسی در امان باشید.کارکرد هولگرام های موجود بروی این دستبند دقیقا مانند نحوه کارکرد کریستال های سنگ نمک بوده و به همین سبک عمل می کنند.با این تفاوت که شما همیشه نمی توانید همراه خود سنگ نمک داشته باشید اما هرجایی که بخواهید می توانید این دستبند زیبا را به همراه خود بیاورید و از خاصیت ان استفاده نمایید.

 

 

با اطمینان همین الان می توانید اقدام به خرید از سایت تهران پاور نمایید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت نمایید و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.ما سعی کرده ایم که این دستبند زیبا را در سایز ها و رنگ های مختلفی تهیه و در سایت قرار دهیم تا بتوانیم تمام سلیقه ها و نیازها را پاسخگو باشیم.وجود امواج مضر و خطرناکی که همه روزه در اطراف ما وجود دارد می تواند تاثیرات بسیار مخربی بر سلامت بدن ما بگذارد که یکی از کمترین انها حالت های بد عصبی و استرس های روزانه است.با هزینه ای اندک می توانید راه حلی مطمئن و دائمی برای درمان این مشکلات داشته باشید و همین الان با خرید دستبند پاور بالانس سلامتی خود را بیمه نمایید.اگر به فکر خرید یک هدیه بسیار منحصر به فرد و خاص برای عزیازن خود هستید چه چیزی می تواند بهتر از خرید دستبند پاور بالانس باشد. هم محصولی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و هم دارای کارایی بسیار بالا و قدرت اثر بخشی واقعی که می تواند سلامت عزیزان شما را تضمین نماید.برای رسیدن به آرامش مکن است راه حل های مختلفی ارائه شده باشد اما دقت نمایید این روش هم یکی از کم هزینه ترین روش ها بوده و هم با کمترین دردسر و تنها بواسطه داشتن یک دستبند بروی مچ دستان شما انجام خواهد شد. به همین راحتی می توانید زندگی را برای خود و خانواده تان شیرین تر از گذشته نمایید.

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 15:44  توسط مهران  |  نظر بدهید

مشهور ترین هنرمندان و ورزشکارا

دستبند پاور بالانس دارای ظاهری فوق العاده شیک و منحصر به فرد و البته بسیار زیبا می باشد که توسط مشهور ترین هنرمندان و ورزشکاران ایرانی و خارجی مورد استفاده قرار گرفته است. کیفیت بی نظیر و طراحی جدید و مدرن آن سبب گردید تا به عنوان طرحی برگزیده انتخاب گردد.این دستبند با خواص مغناطیسی خود هر گونه استرس و نا آرامی را از شما دور نگه می دارد و بهترین وسیله جهت کاهش استرس و نگرانی برای دانش آموزان و دانشجویان گرامی در فصل امتحانات می باشد. البته استفاده از این دستبند خاص برای افرادی که در محیط کار دچار آشوب و مشغله فکری زیادی می گردند و نمی توانند به تمرکز کافی دست یابند نیز توصیه می گردد. پس اگر شما نیز جزء هر یک از این دسته از افراد هستید با خرید دستبند پاور بالانس اصل آرامش را به خود هدیه دهید.از خواص دیگر این دستبند، دور نگه داشتن شما از امواج مضر موبایل و دستگاه های الکتریکی می باشد. پس اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید حتماً مدل اصلی این دستبند را تهیه نمائید.

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵ یون منفی ۱۴۰۰۰ تومان

 

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰ یون منفی ۱۸۸۰۰ تومان

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰۰ یون منفی ۷۵۰۰۰ تومان

 

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۲۵۰۰ یون منفی ۹۵۰۰۰ تومان


تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است که در اطراف جسم هر انسانی هاله ای از انرژی وجود دارد که با توجه به آن می توان متوجه برخی از بیماری های انسان نیز شد. مثلاً اگر کلیه انسانی دچار مشکل و ناراحتی گردد، قبل از این که وی درد آن را احساس کند، ناراحتی وی با اسکن شدن این هاله توسط یک سری از دستگاه های مخصوص قابل مشاهده می باشد. انرژی درمانی این امکان را به فرد می دهد که با تقویت و ترمیم نمودن هاله انرژی فرد، بیماری جسمی وی را نیز درمان نماید. همچنین ضعیف شدن هاله انرژی باعث ایجاد بیماری های روحی و روانی همچون افسردگی نیز می گردد و این گونه باعث ضعف و ناتوانی انسان نیز می شود. اما درمان ساده و آسان با کمترین هزینه اما کاملاٌ علمی و مقبول چیست؟ گفتنی است که دو هولوگرام موجود در پاور بالانس با ساتع نمودن فرکانسی خاص، سبب تقویت هاله انرژی شما می گردد و با افزایش تمرکز و تعادل، انعطاف پذیری و قدرت و همچنین یادگیری شما، استرس و تنش را از شما دور می کند و شما را به حالت ایده آل و مطلوب بدنی می رساند.


دستبند پاور بالانس با کاهش خستگی و ناتوانی حرکتی، موجب افزایش استقامت و دامنه حرکت انسان می گردد. این دستبند در کاهش درد و جراحت نیز نقش مژثری دارد.از دیگر ویژگی های خاص و منحصر به فرد دستبند پاور بالانس اصل این است که فرکانس های منفی و مضر وسایلی همچون گوشی موبایل، ماهواره و مایکرو ویو و … را به طور نسبی از شما دور نگه می دارد و بالطبع این گونه شما می توانید انرژی بهتری را از طبیعت و زمین بگیرید. این هولوگرام دارای کارکرد و کارآیی سنگ های کریستالی و دستبند های مسی می باشد اما با یک تفاوت که هولوگرام دستبند پاور بالانس دارای ماندگاری و دوام بیشتری است و به قول معروف تمام نشدنی می باشد.
به طور کلی دستبند پاور بالانس اصل با زیبایی خاص خود و دارا بودن ویژگی های برجسته پزشکی و انرژیکی توانسته است روز به روز به تعداد طرفداران و متقاضیان خود بیش از پیش اضافه نماید و از محبوبیت خاصی در بین افراد برجسته و معروف دنیا برخوردار گردد.

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵ یون منفی ۱۴۰۰۰ تومان

 

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰ یون منفی ۱۸۸۰۰ تومان

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۱۵۰۰ یون منفی ۷۵۰۰۰ تومان

 

 

دستبند پاور بالانس با قدرت تولید ۲۵۰۰ یون منفی ۹۵۰۰۰ تومان

 
قابل ذکر است که این دستبند دارای ۴ رنگ متنوع شامل مشکی، شیشه ای، قرمز و آبی می باشد و در زمان سفارش آن نیز حتماً رنگ خاص و مورد نظر خود را قید نمائید تا صاحب دستبندی با رنگ دلخواه خود گردید.ضمن خرید دستبند پاور بالانس اصل و با استفاده از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد آن که در بالا نیز به آن ها اشاره گردید، احساس خوب آرامش و آسایش را به خود، به عزیزان و به آن هایی که دوستشان می دارید هدیه کنید. مطمئن باشید که حتی برای یک لحظه نیز از خرید آن پشیمان نخواهید شد.اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی مدل اصلی دستبند پاور بالانس را با کیفتی عالی و با قیمتی متناسب را دارید، همین حالا اقدام به خرید آن از سایت فروشگاهی ما کنید. برای این کار تنها لازم است تا بر روی گزینه خرید پستی کلیک نمائید و با تکمیل نمودن فرم سفارش، اقدام به ثبت محصول مورد نظر خود نمائید. بدین صورت شما در طی کوتاه ترین مدت زمان ممکن سفارش مورد نظر خود را به همراه گارانتی آن از درب منزل خود و یا طبق آدرس ذکر شده در فرم سفارش، از طریق مأمور پست تحویل خواهید گرفت و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت خواهید نمود. البته امکان خرید دستبند پاور بالانس اصل به صورت تلفنی و با تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ واعلام سفارش خود به همکاران ما نیز برای شما فراهم شده است.قابل ذکر است که ما امکان خرید مدل اصلی و با کیفیت درجه یک تمامی محصولات ارائه شده در این سایت فروشگاهی را به همراه گارانتی آن، برای شما فراهم نموده ایم تا شما و دیگر عزیزان بتوانید با اطمینان خاطر و با خیالی آسوده اقدام به خرید آن نمائید.

ر کمترین زما

همان حال و فضای

 

با پیشرفت هر چه بیشتر تکنولوژی این روزها شاهد هستیم که مردم با دستگاه های سینمای خانگی تقریبا همان حال و فضای سینما را به منازل خود آورده اند و علاقه مندان به فیلم  با وجود این امکان بیشتر وقت خود را به دیدن فیلم های مورد علاقه خود می گذرانند.شاید به خاطر حس هیجان و شور حالی که این دستگاه به ادم منتقل می کند فروش سینمای خانگی این روزها بیشتر شده باشد و همه علاقه مند به تهیه یکی از این دستگاه ها در منازل خود هستند.معمولا اکثر سیستم های سینمای خانگی دارای یک دستگاه DVD و یک دریافت کننده A/V و مجموعه ای از اسپیکر ها و ساب ووفر ها هستند.تنظیم این اسپیکر ها در اطراف بیننده می تواند تجربه ای فوق العاده و شگفت انگیز را به او منتق کند و دقیقا فضای سینما را برای هر بیننده ای تداعی نماید.فروشگاه کالا خانگی نیز در میان سایر محصولات و لوازم خانگی که در سایت قرار داده است سعی کرده است تا تنوع مختلفی از انواع محصولات سینمای خانگی را نیز برای شما علاقه مندان در فروشگاه قرار دهد و امکان فروش سینمای خانگی به صورت آنلاین رابرای شما در هر نقطه از کشور فراهم سازد.شما عزیزان در این رابطه و نحوه خرید و تحویل کالا می توانید همین الان با شماره تلفن های  ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

معمولا فروشنده تنها به فکر فروش سینمای خانگی خود می باشد و این شما هستید که باید قبل زا هر کاری ابتدا یک سری موارد را دقیقا مورد بررسی قرار دهید تا ببیند آیا امکان استفاده از یان دستگاه اصلا در محیط فعلی شما محیا است یا خیر .ابتدا باید اتاق و در واقع فضایی که قرار ایت سینمای خانگی شما در آن قرار بگیرد را مشخص نمایید.نوع و مزان فضا می تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت صدا و سایر موارد آن داشته باشد.محل قرار گیر دستگاه و محل درب و پنجره های شما و میزان صدایی که رد و بدل می شود همه و همه می توانند عوامل بسیار مهم و تاثیر گذاری در  کیفیت نهایی یک دستگاه سینمای خانگی باشند.نکته بعدی که باید بسیار به آن توجه نمایید در واقع محل قرار گیری اسپیکرها است.فاصله انها تا دستگاه و همچنین فاصله آنها از همدیگر می تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت ارائه شده آن داشته باشد.

در مورد نحوه نصب و راه اندازی این دستگاه ها همیشه سعی کنید از فروشنده اطلاعات لازم را ردیافت کنید.دقت کنید که وظیفه او تنها فروش سینمای خانگی نبوده و موظف است در مورد دستگاهیی که به شما ارائه می دهد توضیحات لازم را ارائه دهد. هر چند که امروزه با وجود دفترچه هیا راهنما کار  دیگر مانند گذشته ها سخت نیست و با یک بار مطالعه ان می توانید خودتان با کمی دقت از پس نصب و راه اندازی یک دستگاه سینمای خانگی بر آیید.باید بدانید که تنها برخی از مدل ها هستند که داری دستگاه دریافت کننده و اسپیکرهای کاملا هم اندازه و هماهنگ هستند.در تکنولوژی جدید که در این محصولات به کار رفته شاهد هستیم که با استفاده از  سیستم up-scaling player یک عمل پردازش بروی دی وی دی انجام شده و آنرا به صورت اچ دی تغییر فرمت می دهد.معمولا برای آنانی که به دنبال نهایت کیفیت  تصاویر هستند پیشنهاد می کنیم از تکنولوژی جدید Blue-ray استفاده کنند.

 

در سیستم های جدید شما دیگر شاهد دردسر های سیم کشی اسپیکر ها نخواهید بود چرا که مدل های جدید به بازار آمده تمام به صورت بی سیم بوده و از این رو جابجایی و تکان دادن اسپیکر ها بسیار راحت تر می باشد.همه عوامل فوق که تا اینجا ذکر کردیم می تواند در قیمت تایین شده برای فروش سینمای خانگی موثر باشد و شاید همین عوامل هستند که در واقع تین کننده قیمت های دستگاه می باشند.در مورد اسپیکر این دستگاه ها باید گفت که هر مدل و هر برند یک نوع اسپیکر با ظاهری خاص خود را طراحی و روانه بازار کرده است که در مدل های بلند و نازک و… سایر مدل های دیگر به وفور دیده می شوند.اما در همه انها یک نکته مشترک است و آن اینکه اسپیکر مرکزی دقیقا به سمت بیننده باید تنظیم شود.این اسپیکر جلوه های صوتی و صدای اصلی موجود را پخش میکند.
- اسپیکر های جلویی سمت راست و چپ:

این اسپیکر ها می توانند در زاویه حدود ۴۵ درجه ای در دو سمت تلویزیون یا ترجیحا در گوشه های اتاق قرار داده شوند. نحوه قرار گیری آنها باید به صورتی باشد که نقطه همگرایی صدای آنها در مرکز دیوار پشتی اتاق واقع شود. اینها جفت اسپیکری هستند که اولین سطح صدای خروجی در سیستم سینما خانگی را فراهم می کنند. اگر صدا ناهنجار و مرتعش بود باید این اسپیکرها مستقیما در جهت بیننده قرار داده شوند. . سیستم ۵٫۱ دارای ۵ اسپیکر و ۱ سابووفر است و یکی از معمول ترین پیکر بندی های سیستم سینما خانگی می باشد. به طور مشابه سیستم ۷٫۱ دارای ۷ اسپیکر و یک سابووفر می باشد. در سیستم ۷٫۱ دو اسپیکر اضافه وجود دارد که می توانند مقداری جلوتر از اسپیکر های جلویی قرار داده شوند.


- اسپیکر های پشتی سمت راست و چپ:

این اسپیکر ها باید در گوشه های دیوار پشتی قرار داده شوند. این اسپیکر ها هستند که احساس واقعی قرار داشتن در یک فیلم را به بیننده می دهند.صداهایی که که در گوشه های تصویر رخ می دهند مانند شخصیتی که به سوی یک طرف صفحه نمایش صحبت می کند و یا صدای وسیله نقلیه ای که به سرعت در حال گذر است و یا به سمت دوربین حرکت می کند، از طریق این اسپیکرها و در همان جهتی که اتفاق در حال رخ دادن است، پخش می شود.
- ساب ووفر:

این اسپیکر مسئول تولید صداهای فرکانس پایین باس است. زمانی که می خواهید لذت دیدن یک کنسرت راک را تجربه کنید این اسپیکر سینما خانگی این احساس را به شما می دهد. ساب ووفر تقریبا می تواند در هر جایی از اتاق قرار داده شود، به شرطی که بر روی صداهایی بم تاثیر زیادی نداشته باشد.

تا اینجا سعی کردیم اطلاعات مفیدی را درباره سینمای خانگی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.سعی کنید هیچ گاه از هر فروشنده و مغازه ای که اقدام به فروش سینمای خانگی کرده دست به خرید کالای فوق نزده و همیشه از مراکز مهم و معتبر و همراه با گارانتی و ضمانت نامه های معتبر این کار را انجام دهید.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه چهارم شهریور 1393ساعت 20:53  توسط مهران  |  نظر بدهید

عرصه اینترنت

 

این روزها با گسترده شدن هر چه بیشتر عرصه اینترنت در سراسر کشور این بستر فراهم شده است تا براحتی بتوان امر تجارت الکترونیک را در هر کجای این کشور و تنها به واسطه داشتن یک خط تلفن و اتصال آن به اینترنت انجام داد.فروشگاه کالا خانگی نیز بر همین اساس با مناسب تشخیص دادن این بستر اقدام به ایجاد یک فروشگاه اینترنتی نموده است و سعی دارد تا کلیه کالا و خدمات خود را که تا به امروز به صورت فیزیکی به مشتریان عرضه می کرده از این پس بتواند به صورت خرید آنلاین لوازم خانگی در خدمت متقاضیان عزیز باشد.سعی کرده ایم تا در اولین قدم دسته بندی کاملی از انواع لوازم خانگی در سایت ایجاد نماییم تا بدین طری توانسته باشیم در مرحله اول کلیه نیازهای یک خانوار را تحت پوشش قرار دهیم.مثلا از جمله این دسته بندی ها می توان به عناوینی همچون محصولات اسپلیت,انواع تلویزیون,سینمای خانگی,دستگاه های تصفیه آب,انواع ماشین ظرفشویی,ماشین های لباسشویی,مایکروفر و انواع یخچال و فریزر اشاره کرد.

 

در تمام موادر بالا سعی کرده ایم تا امکان خرید آنلاین لوازم خانگی را برای انها فعال نماییم و این  بستر مهیا است تا شما در هر نقطه از کشور که باشید دست به یک خرید اینترنتی و آنلاین از درون فروشگاه کالا خانگی بزنید.برای اینکه در فروش اینترنتی بتوانیم موفق ظاهر شویم سعی کرده ایم تا در مورد محصولات توضیحات لازم و کافی را قرار دهیم و بر اساس نیزا نیز تعدادی عکس از انها درون سایت گذاشته ایم .همچنین برای رفاه بیشتر شما عزیزان هر لحظه از شبانه روز می توانید با شماره تلفن های  ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و سوالات  خود در مورد نحوه خرید و کیفیت کالاهای ارائه شده از همکاران ما بپرسید.

 

در ابتدا سعی کرده ایم د رهر بخش به معرفی کالاهای ان قسمت بپردازیم و علاوه بر اینکه شما را از آخرین مدل ها و امکانات موجود انها و قمیت انها مطالع می کنیم سعی کرده ایم که  نکات بسیار مهمی که باید قبل از خرید آنلاین لوازم خانگی بدانید را گوشزد کرده تا در حین انجام چنین خریدهایی به مشکل برنخورید. قطعا شما اگر از یک فروشگاه معتبر در حال خرید هستید هیچگونه نگرانی بابت عواقب بعد از آن نخواهید داشت.سعی کرده ایم به صورت منصفانه و به دور از هر گونه تعصب در زمان معرفی کالاها هم به بررسی مزایای انها بپردازیم و هم معایب و نقاط ضعف انها را خدمتتان عرض کنیم و در نهای شرایط را برای خرید آنلاین لوازم خانگی بدون دغدغه و دردسر برایتان فراهم نماییم.قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید به صورت آنلاین نمایید حتما باید برای کارت بانکی خود رمز دوم تعریف نموده تا بتوانید اقدام به چنین کاری کنید. همچنین دقت کنید اگر در حین خرید به یک باره اتصال شما با درگاه بانکی قطع شد اصلا جای نگرانی وجود نداشته و احتمالا مبلغی اگر از حساب شا کسر شده و روند خرید ناقص انجام شده باشد ان مبلغ نهایتا در ظرف مدت ۲۴ ساعت به حساب شما باز خواهد گشت.

دقت کنید در هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی از هر سایتی اقدام به این کار نکنید چرا که ممکن است ان سایت کلاه بردار بوده و اقدام به سو استفاده از مشخصات بانکی شما نماید. ما مفتخر هستیم با سابقه چند ساله این اطمینان را برای شما حاصل نماییم که با خیال راحت و در محیطی امن که ایجاد کرده ایم می توانید به انتخاب و در نهای خرید کالاهای مورد نظرتان بپردازید و به راحتی و با یک اتصال امن مبلغ کالا را واریز کنید.

 

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:36  توسط مهران  |  نظر بدهید

معرفی برندهای مختلف

این روزها فروش لوازم خانگی در بازار  توسط مراکز مختلف در حال انجام است و همین روند در دنیای مجازی و توسط فروشگاه ها و سایت های اینترنتی در حال انجام می باشد.فروشگاه کالا خانگی نیز یکی از مجموعه وب سیات های اینترنتی است که در حوزه فروش لوازم خانگی به صورت حرفه ای وارد عمل شده و با معرفی برندهای مختلف از انواع کالاهای خانگی همچون انواع یخچال و فریزر-انواع کولر های گازی و آبی-انواع تلویزیون و سینمای خانگی-انواع مایکروفر و.. ده ها وسیله و لوازم مورد نیاز هر نزل سعی بر این دارد تا بتواند با ارائه خدماتی خوب رضایت شما بازدیدکنندگان و مشتریان عزیز را جلب نماید.در هر کجای کشور که باشید ما کالا و خدمات خود را به صورت آنلاین به شما عرضه خواهیم کرد و می توانید در محیطی امن اقدام به خرید آنلاین نمایید و کالای مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

دقت نمایید که حوزه فروش لوازم خانگی یک حوزه تخصصی بوده و هیچگاه برای تهیه لوازم منزل خود از فروشگاه های متفرقه اقدام به این کار نکنید.در زیر در قالب یک مقاله به بیان نکاتی مفید و مهم در این زمینه پرداخته ایم که می تواند به شما کمک کند تا با هوشمندی بالاتری دست به انتخاب وسایل منزل خود بزنید.یک سری از افراد عادت دارند تا فقط بر اساس مد  خرید کنند و اصلا کاری به این مساله ندارند که آیا لوازم فوق به دردشان می خورد یا نه.سعی کنید قبل از اقدام به خرید برای خود یک سری فاکتورهای مهم را در نظر گرفته و سپس هر کدام از وسایل و لوازم خانگی مورد نظر که دارای ان فاکتورها بود اقدام به تهیه آن نمایید.مثلا در مورد خرید یک سرخ کن باید به موارد مهمی همچون:

میزان گنجایش

کم مصرف بودن

نوع طراحی بدنه

توجه و دقت لازم را به عمل اورید و بر اساس تعداد اعضای خانواده ظرفیت مورد نظرتان را تهیه کنید.همچنین و.جود تایمر و داشتن یک فیلتر روغن نیز جز موارد ضروری این دستگاه می باشد.در فروش لوازم خانگی معمولا فروشنده دوست دارد انچیزی که الان در مغازه خود موجود دارد را به شما عرضه کند پس سعی کنید جدا از همه حرف و حدیث هایی که فروشنده در مورد کالای خود بیان می کند شما بر اساس فاکتورهایی که عرض کردیم دست به انتخاب بزنید.برای خرید یک آرام پز و یا یک پلو پز با خیال راحت می توانید از مارک های داخلی اقدام به تهیه ان نمایید.کیفیت ارائه شده مارک های داخل بسیار بالا و براحتی قابل مقایسه با سیار برندهای خارجی هستند. پس در این زمینه هیچگاه پول خود را بابت برندهای تولید خارج از کشور هدر ندهید.

 

این روزها وسیله ای که زیاد رد منازل دیده می شود وجود انواع مدل های جارو شارژی بوده و خاننم ها دوست دارند تا به جای استفاده از روش سنیت جارو دستی در بسیاری موارد از جاروی شارزی استفاده کنند, این بماند که در جای خود هم باید از جارو برقی استفاده کنند.در خرید این کالا باید به چند نکته مهم مانند مدت زمان عمر باتری و میزان حجم مخزن نگه داری زباله ها اشاره کرد.همچنین به میزان هوشمند بودن آنها و نوع استفاده آنها در شرایط زمین خیس یا خشک هم باید دقت کرد.

اگر خواستید از مغازه ای که اقدام به فروش لوازم خانگی کرده یک دستگاه اتو بخار تهیه نمایدی دقت کنید که تا انجایی که برایتان مقدور است به دنبال مدل های مخزن دار نروید.دقت کنید که جنس کفی اتو بخار شما چیست.مدل های استیل ارزانتر هستند و البته استفاده سخت تری دارند اما مدل هایی که کفی سرامیکی دارند یا اینکه وزن بدنه بالاتری دارند اما بر روی لباس ها برق نمی اندازند و حرکت شان روی البته راحت تر است. به علاوه نظافت کفی مدل های سرامیکی آسانتر است.همچنین حجم مخزن را نیز بررسی کنید و ببینید به چه مقدار است.امکاناتی همچون خاموش کن اتوماتیک و نوع طراحی بدنه که تمام استیل باشد یا خیر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 

شما می توانید برای تهیه هر کدام از این محصولات قبل از آنکه دست به خرید نهایی بزنید یک بار با کارشناسان فروشگاه کالا خانگی تماس گرفته و از آخرین مدل ها و قیمت های روز مطلع شوید.همین الان می توانید با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و سوالات خود در این زمینه را مطرح نمایید.

برای خرید انواع غذا ساز نیز باید به فاکتورهای مهمی توجه کرد.اول اینکه سعی از مدل های چند منظور استفاده کنید.دوم اینکه حجم مخزن را مورد بررسی قرار دهید و بر اساس تعداد نفرات منزل دست به انتخاب بزنید.در آخر توان مصرفی دستگاه را حتما بررسی کنید و سعی کنید از مدل های کم مصرف ان خرید نمایید.امیدواریم اطلاعاتی که درباره انواع لوازم خانگی در این بخش در اختیارتان قرار دادیم مفید و مورد توجه شما واقع شده باشد.

 

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:34  توسط مهران  |  نظر بدهید

در میان انواع لوازم خانگی

در میان انواع لوازم خانگی که بیشتر انها در آشپزخانه جای دارند شاید اگر بخواهیم مهمترنی انها را نام ببریم حتما به عنوان اولین کالایی که باید اقدام به تهیه ان نماییم خرید یخچال فریزر است. داشتن یک خچال و فریزر خوب و با کیفیت در هر خانه ای ضروری و لازم است و اگر می خواهیم خوراکی ها و تمام مواد فاسد شدنی را به خوبی از انها نگه داری کنیم لازمه ان داشتن یکی از این محصولات می باشد.شما هم اگر در حال حاضر قصد خرید یخچال فریزر را دارید و نمی دانید از کدام برند و چه مدلی باید استفاده کنید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید قطعا بعد از آن می توانید دست به انتخاب راحت تری بزنید.

 

اگر سری به بازار زده باشید حتما متوجه شده اید که در چند وقت گذشته در بازار یخچال و فریزر بیشتری مدلی که به چشم می خورد یخچال و فریزرهای به هم چسبیده بوده و دیگر مانند قدیم ها کمتر از یخچال و فریزرهای جدا و تکی خبری است.هر روز بر مدل ها و تنوع کالایی یخچال و فریزرهای چسبیده به هم افزوده می شود و علاقه مندان بسیاری نیز جذب این مدل ها می شوند.اصطلاحا به این مدل ها ساید بای ساید گفته می شود.به جرات می توان گفت با ظهور این مدل تقریبا کار و کاسبی تمامی تولید کنندگان یخچال های تکی کساد شد و تا مرز نابودی نیز پیش رفت.

تا اینجا متوجه شدید اگر می خواهید به روز باشید و با تکنولوژی روز حرکت کنید باید قید محصولات تک منظوره را زده و تا انجایی که می توانید اقدام به خرید یخچال فریزر ساید بای ساید نمایید.اما سوال بعدی که ممکن است برای شما بوجود آید این است که از کدام برند اقدام به تهیه محصولات خود و از جمله یخچال و فریزر نماییم.با دیگر محصولات در این قسمت کاری نداریم اما اگر در مورد این محصول بخواهیم  درباره برندهای تولید کننده آن صحبت کنیم اول می پردازیم به چند برند خوش نام ایرانی.از جمله این برندهای می توان به امرسان و لورچ اشاره کرد.شما با خیالی آسوده اگر در قید و بند کلاس برندهای خارجی نباشیدمی توانید اقدام به خرید یخچال فریزر با یکی از این برندها نموده و محصولی با دوام و با کیفیت با حد اقل قیمت ممکن نسبت به نمونه های خارجی  را تهیه نمایید.

به جرات می توان گفت که برندی چون امرسان از نظر شکل طراحی و ظاهری آن بسیار شیک و در حد محصولا و برندهای خارجی می باشد و از این نظر نمی توان هیچ کمبودی در آن مشاهده کرد.اما در مورد کیفیت موتوری و سرد کنندگی ان می توان در ان کمی و کاستی هایی دید که نسبت به مدل های خارجی دارد.صحبت از برندهای خارجی شد.اگر تصمیم دارید که قید برند ایرانی را بزنید و می خواهید اقدام به خرید یخچال فریزر با برندی خارجی نمایید ما چند برند خوش نام را معرفی می کنیم و در نهایت حق انتخاب با خودتان می باشد.

 

محصولات ال جی چند سالی است که در بازار ایران حضوری بسیار قدرتمند و پر تنوع دارند و همین امر موجب شده تا ایرانیان نیز ازاین برند  به عنوان یکی از برندهای خوش نام و معروف  استقبال خوبی به عمل آورده اند.یکی از مهمترین عواملی که شاید منجر به خرید یخچال فریزر با برند ال جی شده  است به خاطر ضمانت نامه معتبری است که توسط شرکت ایرانی گلدیران برای محصولات فوق تامین شده است.از مهمترین خصوصیات این برند می توان به مواردی همچون:

ظاهری فوق العاده شیک و منحصر به فرد

موتوری قدرتمند و بسیار کم مصرف

اشاره داشت.در کنار این برند معروف ,برندی دیگر با نام سامسونگ هم توانسته پا به پای ال جی در بازار ایران بتازد و او نیز یکی از پر فروش ترین ها در چند سال اخیر بوده است.اما شاید تنها ایرادی که بتوان به تولیدات سامسونگ در زمینه یخچال و فریزر گرفت مصرف بالای آنها نسبت به مدل های شرکت ال جی می باشد.

 

یکی از زیبا ترین محصولاتی که برندسامسونگ تولید کرده و قطعا هر بیننده ای با دیدن ان وسوسه می شود تا انرا بخرد مدلی است که بروی آن یک ال سی دی نصب شده و شما می توانید در اشپزخانه و از طریق یخچال خود به تماشای برنامه های تلویزیونی بپردازید.اما بعد از یک ساب برند ایندزیت با آپشنی جدید بازار را در دست گرفت. این شرکت با نصب یک LED بروی درب یخچال این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا بدون باز کردن درب یخچال بتوانند محتویات درون آنرا ببینند و همچنین میزان دمای درون یخچال و میزان رطوبت انرا نیز متوجه شوند.

ما در فروشگاه بزرگ کالا خانگی در بخش خرید یخچال فریزر برای شما انواع محصولات مختلف با برندهای گوناگون را قرار داده ایم و همین الان می توانید با مراجعه به این قسمت اقدام به انتخاب و در نهایت خرید محصولات مورد نظر خود نمایید.همین الان می توانید با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و در خصوص نحوه خرید آنلاین و دیگر موارد سوالات خود را مطرح نمایید.

در مورد رنگ بندی محصولات ارائه شده معمولا ما ایرانی عادت به خرید رنگ سفید برای این نوع کالا داریم.هر چند که چند سالی است استفاده از رنگ های نقره ای و مشکی نیز فراوان شده است و البته این امر دقیقا بر می گرد به سلیقه و نوع دیزان منزل  شما که چه نوع رنگی را باید انتخاب کنید تا به آشپزخانه شما نیز بیاید و ست شود.مساله بعدی که بعد از خرید یخچال فریزر باید به ان توجه کرد این است که حتما برای انجام نظافت هر چند وقت یک بار باید اقدام به شستشوی ان نمود و باید بدانیم که چگونه این کار را انجام دهیم تا به انها آسیبی نرسد. پیشنهاد می کنیم برای این منظور حتما یک بار دفترچه راهنمای آنها را مطالعه نمایید تا بتوانید با استانداردهایی که برای انها در نظر گرفته شده دستگاه خود را نظافت و بشویید.

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:33  توسط مهران  |  نظر بدهید

نسل جدید ماشین لباسشویی ها

 

اگر می خواهید اقدام به فروش ماشین لباسشویی قدیمی خود نمایید و یکی از مدل های جدید و به روز انرا تهیه کنید بهتر است قبل از خرید نکات مهمی را درباره نسل جدید ماشین لباسشویی ها بدانید.دیگر مانند گذشته  این محصول تنها به چند مدل ساده ختم نمی شود و الان تنوع در فروش ماشین لباسشوییآنقدر بالا رفته که قطعا باید قبل از اقدام به خرید اطلاعات لازم در این مورد را داشته باشید.حتما قبل از اینکه بخواهید به مغازه لوازم خانگی بروید برای خود یک چک لیست درست کرده و تمام چیزهایی که از یک ماشین لباسشویی انتظار دارید را در آن بنویسید و سپس بر اساس آن دست به انتخاب نهایی بزنید.

 

قدم اول این است که بدانید چرا اقدام به فروش ماشین لباسشویی قدیمی خود کردید ؟ آیا ظرفیت آن کم بود و جوابگوی خانواده شما نبود؟ خوب اگر علت اصلی این بوده پس باید الان مشخص کنید که ماشین لباسشویی جدید شما باید چند کیلیویی باشد.دقت کنید با توجه به گران شدن آب و برق و صرفه لازمه صرفه جویی در این انرژی ها سعی کنید بر اساس نیاز واقعی خود در این مورد دست به انتخاب بزنید.چرا که ماشین هایی با ظرفیت های بالا تنها مصرف آب و برق بیشتری را می طلبند و عملا هزینه های شما را افزایش خواهند داد.بعد از اینکه این مورد را دقیقا مشخص کردید باید به دنبال کالایی باشید که مانند گذشته سر و صدا تولید نکند.خصوصیات ماشین لباسشویی های جدید در کم صدا و یا بی صدا بودن انها می باشد اما با این وجود هنوز پیدا می شود ماشین هایی که از کیفیت پایین تری برخوردار بوده و همان سر و صدای قدیمی را تولید می کنند.پس در این مورد هم دقت لازم را داشته باشید.

 

حتما به اینکته توجه کنید که  هر فروشگاهیی که اقدام به  فروش ماشین لباسشویی می کند باید آنرا با ضمانت نامه اصلی به شما ارائه دهد.این مورد بسیار مهم است چرا که اگر کالایی که می خرید دارای خدمات پس از فروش و گارانتی نباشد ممکن است در آینده شما را دچار مشکلات زیادی کند.قابل توجه شما عزیزان که ما در فروشگاه کالا خانگی کلیه لوازم و محصولات خود را همراه با ضمانت نامه اصلی شرکت به خریداران ارائه می دهیم.در حال حاضر از میان مدل های موجود بیشتر ماشین لباسشویی ها دارای ظرفیت های ۵ و ۷ و ۱۴ کیلیویی بوده که در این میان مدل ۵ کیلیوی از استقبال بیشتری در میان خانواده های ایرانی برخوردار شده است.

 

مساله بعدی که شاید برای برخی واقعا مهم باشد و قبل از اینکه بخواهند به مشخصات فنی  یک دستگاه توجه کنند بیشتر به برند تولید کننده ان توجه دارند و مهم است که دستگاه خود را با چه برندی تهیه می کنند.هم اکنون می توان از خوش نام ترین و بهترین برندهای دنیا در زمینه لوازم خانگی به برندهایی مانند ال جی و سامسونگ اشاره کرد که هر دو مدل در ایران وجود داشته و می توانید از میان این دو برند محصولات مختلفی را انتخاب و خریداری نمایید.همچنین یکی از مهمترین فاکتور هایی که باید برای انتخاب ماشین لباسشویی خود در نظر داشته باشید این است که بعد از شستشو لباس های شما را چروک و بد حالت نمند و نیاز نباشد  وقت خود را برای اتو کردن تلف کنید.باید حتما از فروشگاهیی که اقدام به فروش ماشین لباسشویی کرده سوال کنید که کدام مدل از محصولاتش علاوه بر شستشو و عمل خشک کردن لباس ها را چروک نکرده و بد حالت نمی کند.این خاصیت تنها در بعضی از مدل ها گنجانده شده و برای همین باید حتما در این مورد از فروشنده اطلاعات لازم را بخواهید.

 

شاید شما هم تا به الان با این موضوع روبرو شده باشید که ماشین لباسشویی بعضی از پارچه ها را خوب نمی تواند تمیز کند و برخی دیگر ار واقعا چروک می کند. برند سامسونگ در ابتکاری جالب سیستی را به محصولاتش اضافه کرده که شما قبل از انداختن لباس ها به درون ماشین ابتدا جنس لباس را انتخاب کرده و ماشین بر اساس نوع  و جنس لباس انتخاب شده قدرت و میزان شستشو را تنظیم می کند.

فاکتور بعدی هم رنگ محصول انتخاب شده می باشد که معمولا همه تمایل دارند در این مورد رنگ سفید را انتخاب کنند .هر چند که پیش بینی شده است امسال رنگ نقره ای بیشتر طرفدار داشته باشد اما در کل این مورد کاملا سلیقه ای بوده و شما بر اساس رنگ و دیزاین منزل خود می توانید رنگ مورد علاقه تان را انتخاب نمایید.از برندهای خوش نام ایرانی که در زمینه فروش ماشین لباسشویی فعالیت می کنند می توان به برند آبسال اشاره کرد.قیمت های این برند با توجه به اینکه تولید کشور بوده بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و از لحاظ کیفیت نیز می توان گفت در سطح قابل قبولی در مقایسه با دیگر برندهای خارجی قرار گرفته است.اگر نمی خواه

+ نوشته شده در  یکشنبه دوم شهریور 1393ساعت 18:32  توسط مهران  |  نظر بدهید

سایر مدل های خارجی

 

یکی از ضروی ترین و بیک واجب ترین لوازم آشپزخانه که این روزها نیم توان به راحتی از ان گذشت چیزی نسیت جز یخچال و فریزر.ممکن است بتوانیم بدون مایکروفر زندگی کنیم و یا بدون داشتن سینمای خانگی شب را به صبح بگذرانیم اما قطعا بدون داشتن یخچال و فریزر قطعا نمی توان زندگی کرد و یا لا اقل اینطور بگوییم که نمی توان راحت زندگی کرد.اما اگر برای  تهیه این محصول به بازار رفته باشید شاید چیزی که شما را بسیار سردرگم و گیج نماید قیمت یخچال و فریزر است که در هر مدل و هر برندی یک قیمتی درج شده و نمی توان تشخیص داد که واقعا کدامیک بدرد کار شما می خورد و باید از کدام برند خریداری کنید.در زیر ما سعی کرده ایم با ارائه یک مقاله کاربردی در فروشگاه کالا خانگی به ذکر نکات مهمی در این زمینه بپردازیم تا شما نیز در انتخاب نهایی خود کار راحت تری را دنبال کنید .

 

طرح و رنگ و مدل های مختلف این محصول باعث شده تا همچنان که در مدل هایش تنوع زیاد است در قیمت یخچال و فریزر نیز تنوع و گوناگونی مختلفی وجود داشته باشد.قدم در اول در انتخاب این محصولات این است که قبل از انتخاب برند باید تایین کنید که آیا از یخچال و فریزرهای جدا  از هم می خواهید استفاده کنید و یا از مدل های جدیدی که به ساید بای ساید معروف بوده و یخچال و فریزر در کنار هم می باشند.باید بدانید از روزی که این مدل به بازار عرضه شد تقریبا کار و کاسبی فروش دیگر مدل های جدار ا بسیار تحت تاثیر قرار داددو مشتریان به سمت خرید این مدل ها روی آوردند استقبال از انها تا حدی بود که دیگر کارخانجالت تولیدی محصولات تکی تصمیم گرفتند بروی محصولات ساید بای ساید کار کنند و هر روز تولید این مدل افزایش یافت.یکی از مهمترین عالت هایی که می توان برای این استقبال همه جانبه در نظر داشت جدا از زیبا بودن و شیک بودن ان حجم و اندازه جمع و جور ان در مقایسه با مدل های قدیم و جدا از هم می باشد. شما به صورت همزمان می توانید در یک فضای مشخص هر دو وسیله خودتان را قرار دهید و دیگر نیازی نیست تا دو جای مختلف را برای یخچال و فریز در منزل انتخاب کنید.

 

اگر بخواهیم بدون تعصب و بدون در نظر گرفتن قیمت یخچال و فریزر به برخی از برندهیا خوش نام ایرانی اشاره کنیم می توان محصولاتی با برندهای لورچ و امرسان را نام برد که توانسته اند اعتماد خانواده های ایرانی را به خود جلب کرده و میمهمان خانه های آنها شوند.برند امرسان را می توان یک محصول کاملا رقابتی با تمام مدل های خارجی عنوان کرد.هم از نظر ظاهر و هم از نظر اندازه و زیبایی چیزی از سایر مدل های روز دنیا کم ندارد.البته در مورد بحث های فنی خوب طبعا این مدل ها دارای کمی و کاستی ها و نقاط ضعفی هستند. از جمله اینکه می توان به ضعیف تر بودن دینام مدل های ایرانی در مقابل با مدل های خارجی اشاره کرد.همچنین در مورد کیفیت داخلی نیز مدل های خارجی دارای برتری های هستند.در کل با توجه به تمام حالات ممکن می توان گفت که قیمت یخچال و فریزر برندهای ایرانی بسیار مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر از مدل های خارجی می باشند.

در میان سایر مدل های خارجی شاید انتخاب کار ساده ای نباشد اما می توان با در نظر گرفتن برخی از ویژگی های منحصر به فرد مدل ال جی را یک گام جلوتر از سایر مدل های دیگر دانست.یکی از پر فروش ترین برندهای خارجی  در ایران همین برند ال جی بوده و شاید مهمترین عامل ان خدمات گارانتی و ان می باشد که تحت نظر شرکت ایرانی گلدیران ارائه می گردد و خیال مشتری را از بابت خدمات  فوق راحت کرده است.برند بعدی که بیشتر مورد استفاده قرار می گرد را می توان سامسونگ معرفی نمود اما یکی از دلایلی که باعث شده تا قیمت یخچال و فریزر این برند کمی نسبت به مارک ال جی پایین تر باشد مصرف بالای آن می باشد و این مصرف بالا را می توان در نحوه نصب قطعات /ان در خارج از کشور و هماهنگ کردن دینام و موتورش با ژنراتورهای استاندارد کشورهای تولید  کننده مانند آلمان و ژاپن دانست.

 

شما عزیزان همین الان یم توانید با شماره تلفن های ۰۶۵۲۴۳۰۱۰۱۵ یا ۰۹۱۶۸۵۳۹۹۱۵ تماس گرفته و از آخرین تغییرات در قیمت یخچال و فریزر به صورت روزانه مطلع شوید و اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید ما می توانیم به صورت کاملا حرفه ای و رایگان به شما مشاوره لازم را ارائه دهیم.در ضمن اگر قصد خرید به صورت آنلاین از طریق سایت کالا خانگی را داشتید این اطمینان را حاصل می کنیم کهخ در کمترین زمان ممکن محصول شما با کیفیت بالا و بدون هیچگونه مشکلی و همراه با گارانتی اصلی به درب منزلتان ارسال خواهد شد.

نکته بسیار مهمی که باید برای نگه داری یخچال و فریزر هایمان بدانیم این است که در مواقعی که می خواهیم آنها را نظافت کنیم چگونه و به چه سبکی اقدام به شستن انها کنیم.اول اینکه باید دقت داشته باشید که غذاهای فاسد را سریعا دور بریزید تا محیط یخچال آلوده نشود و دیگر مواد غذایی شما را نیز آلوده نکند.هر چند وقت یک بار تمام قسمت های داخلی یخچال و فریزتان را با محلول جوش شیرین یا یک ماده پاک کننده تمیز و بهداشتی نمایید.بعد از ضد عفونی کردن حتما با آب گرم ان قسمت را شسیته و خشک نمایید.هرگز برای شستن داخل و بدنه یخچال و فریزر از اسکاچ و اشایا زبر استفاده نکنید چرا که باعث آسیب دیدن رنگ بدنه انها خواهد شد.

دارای بیماری

فواید چای سبز

فواید چای سبز

 

 

این روزها به خاطر افزایش بیماری های قلبی و عروقی و مهم تر از آن بیماری های سرطانی همه به این فکر افتاده اند که چگونه می توان با این بیماری ها مقابله کرد و باید چه تدبری اندیشید.؟بسیاری از محققان به طب سنتی روی آورده اند و راه حل مشکل را در تغییر برنامه غذایی عنوان کرده اند و ر همین اسا در طی چند سال گذشته تحقیقات وسیعی در این زمینه صورت گرفته است. نتایج نشان می دهد که نوشیدنی به نام چای سبز می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات پیش روی بشر باشد و در واقع می تواند به عنوان یک دژ محکم بشر را در مقابل انواع و اقسام بیماری ها در امان نگه دارد.
این روزها حتما در مجلات و تلویزیون و در محافل مختلف در مورد فواید چای سبز مطالب مختلفی شنیده اید.مهمترین و شاید تنها عاملی که باعث شد تا نگاه ویژه ای به مصرف این ماده در برنامه غذایی داشته باشیم این است که این نوشیدنی منبع عظیمی برای مقابله بیماری های سرطانی است و همچنین می تواند به عوان بهترین محافظ قلب و عروق شما از آن نام برد.اگر به صورت روزانه و مستمر ۳ تا ۵ لیوان چای سبز بنوشید قطعا دیگر خبری از این قبیل بیماری ها در شما نخواهد بود.به صورت موکد توصیه می کنیم همین الان اگر می توانید برای همیشه مصرف چای سایه را متوقف کنید و برای جایگزین کردن نوشیدنی به جای ان از چای سبز استفاده کنید.

 

 


از دیگر فواید چای سبز می توان به سرزنده کردن و ایجاد احساس شادابی اشاره کرد.شما با نوشیدن منظم این محصول می توانید به انرژی دوران جوانی خود بازگردید و از این رو گروهی به ان اکسیر جوانی می گویند.محقیق طبق بررسی هایی که در این زمینه داشته اند متوجه شده اند کسانی که به صورت مستمر از چای سبز در برنامه روزانه خود استفاده می کنند از ابتلا به بیماری هایی باکتریایی و عفونی در امان هستند و می توان گفت با این تفاسیر شما هیچگاه دچار پوسیدگی دندان نخواهید شد.از دیگر فواید چای سبز می توان به کاهش انواع سکته و بیماری های استخوانی اشاره کرد و همچینی در مقابل بسیاری از سرطان ها می تواند به خوبی مقابله کرده و شما را از ابتلا به انها مصون و بیمه نماید.
طبق آخرین بررسی های به عمل آمده فواید چای سبز در مردان باعث شده تا به میزان ۱۲% مرگ و میر به دلیل هر بیماری کاهش یابد و در زنان این عدد به میزان ۲۳% می باشد.همچنین در مورد بیماری های قلبی در مردان به میزان ۲۲% باعث کاهش ان شده است و در زنان این عدد به میزان ۳۱% می باشد.در مورد سکته نیز به میزان ۴۲% باعث کاهش بروز آن در مردان شده و این عدد در زنان ۶۲% می باشد.همین آمار خود گویای همه چیز است و می توان گفت این نوشیدنی جادویی می تواند در طول عمر افراد جامعه بسیار موثر باشد.دلیل اینکه چایسبز می تواند از سکته و بیماری های قلبی جلوگیری کند این است که به رقیق شدن خون کم می کند و شاید به همین دلیل است که مصرف انرا برای کسانی که در حال مصرف قرص های رقیق کننده خون هستند منع کرده اند.
شما با مصرف مداوم این نوشیدنی می توانید از ابتلا به فشار خون جلوگیری نمایید و همچنین خود را از ابتلا به انواع سرطان ها در امان نگه دارید.طبق آخرین تحقیقات به عمل آمده در این زمینه نشان داده شده است که فواید چای سبز می تواند به جلوگیری از سرطان های زیر کمک نماید:
سرطان پروستات
سرطان سینه
سرطان تخمدان
تومور مغزی در کودکان
سرطان کیسه صفرا ومجاری صفراوی
سرطان روده بزرگ
سرطان ریه
سرطان مثانه

 

 

 

 

یک مژده به افراد دیابتی و یا افرادی که در معرض خطر دیابت هستند بدهیم که می توانند با مصرف مداوم و روزانه چای سبز خود را رد برابر این بیماری مصون نگه دارند و سلامتی خود را تضمین کنند.همچنین به صورت کلی می توان از فواید چای سبز اینگونه گفت که برای افرادی که مبتلا به بیماری های زیر هستند نز بسیار مفید می باشد:

بیماریهای کلیوی
افزایش استحکام استخوان
تسریع در کاهش چربی
افزایش تحمل در ورزش وفعالیتهای بدنی
بیماریهای استخوانی و بیماریهای مربوط دهان و دندان
بیماری آلزایمر و پارکینسون
آنفولانزا

 

 

 

ما در مجموعه البرز خرید برای شما عزیزان یکی از بهرتین و با کییت ترین محصولات چای سبز ایران را انتخاب کرده ایم و امکان خرید پستی آنرا برایتان فعال نموده ایم.در هر کجای کشور که باشید تنها با چند کلیک می توانید همین الان اقدام به خرید این محصول نموده و بعد از اینکه انرا ردب منزل تحویل گرفتید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.در ضمن می توانید جهت سفارش تلفنی نیز با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱۱ تماس گرفته و در خواست خود را به صورت تلفنی ثبت نماید.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و چهارم مرداد 1393ساعت 16:54  توسط مهران  |  نظر بدهید

خواص چای سبز

خواص چای سبز

 

 

این روزها صحبت از چای سبز و فواید ان بسیار زیاد تر از قبل در محافل مختلف و حتی در رسانه عمومی انجام می شود و شاهد هستیم که هر روز بر علاقه مردم نسبت به مصرف این نوشیدنی جادویی و جایگزین کردن ان به صورت کامل با چای سیاه بیشتر و بیشتر خواهد شد.حال علت این همه علاقه مندی به این نوشیدنی چه می تواند باشد و به نظر شما خواص چای سبزچیست که این همه طرفدار را به خود اختصاص داده است؟
حتما می دانید این روزها بیماری که دارد یکه تازی می کند و هیچ کس از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد از ترکش های آن در امان نیستند چیزی نیست جز بیماری سرطان.مهمترین خواص چای سبز را در ضد سرطان بودن ان معرفی کرده اند.محققان می گویند این نوشیدنی به خاطر داشتن مقادیر زیادی کاتچین می تواند براحتی به عنوان یک نوشیدنی ضد سرطان و ضد آنتی اکسیدان خود را معرفی نماید.حتی باب ررسی های به عمل آمده متوجه شده اند که چای سبز از آنتی اکسیدان هایی همچون ویتامین C و E نیز قوی تر بوده و از کافئین کمتری نسبت به چای سیاه برخوردار است .اولین مردمی که به فواید خواص چای سبز پی بردند و مصرف آنرا به صورت یک فرهنگ در برنامه غذایی خود جای داده اند مردم کشور چین بودند.

 

 

اما این روزها خوشبختانه با اطلاع رسانی که از طریق رسانه های مختلف در حال انجام است مردم سراسر دنیا با فهمیدن خواص چای سبز به این نوشیدنی روی آورده اند و هر روز استفاده از ان نیز بیشتر از قبل می شود.شما اگر بتوانید در طی روز ۳ تا ۵ لیوان از این نوشیدنی گوارا میل نمایید می توان با قاطعیت عنوان کرد که از بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی و عروقی و همچنین از انواع سرطان ها در امان خواهید بود.اصلا اگر بخواهیم چند دلیل مهم و اصلی مصرف چای سبز را توسط مردم جهان عنوان کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خواص چای سبز در جلوگیری از سرطان مهمترین دلیل استفاده از این نوشیدنی است.
محافظت از قلب و عروق شما تنها با نوشیدن این نوشیدنی ساده.
اگر به دنبال اکسیر جوانی و شادابی هستید پس حتما چای سبز را در برنامه غذایی خود بگنجانید.
بهترین روش لاغری و شکست بافت های چربی.
تنظیم کلسترول خون شما تنها با نوشیدن روزانه و منظم این چای جادویی
جلوگیری از پوکی استخوان
و…

 

 

اگر بخواهیم از خواص چای سبز بگوییم باز هم می توان چندین سطر دیگر را به ان اختصاص داد. شک نکنید اگر بتوانید در برنامه غذایی خود از این نوشیدنی گوارا استفاده کنید و اگر آنرا جایگزین چای سیاه نمایید قدم بزرگی در جهت ارتقا سلامت خود و خانواده و در نهایت جامعه تان برداشته اید.حتما این مقالبه را با دیگر دوستان خود اشتراک بگذارید تا آنها هم از فواید مفید این نوشیدنی مفید مطلع شوند.یکی دیگر از مهمترین خواص چای سبز را می توان به جلوگیری از بیماری آلزایمر عنوان کرد.شما اگر می خواهید هیچگاه و در هیچ سنی به این بیماری مهلک مبتلا نشوید پیشنهاد می کنیم از همین الان به مصرف روزانه چای سبز روی آورید.این نوشیدنی می تواند به عنوان بهترین پاک کننده کبد شما نیز معرفی گردد و شما را از بیماری های کبدی در امان نگه دارد.حتی زمان هایی که به مسمومیت های غذایی دچار شده اید پیشنهاد می شود با نوشیدن چند فنجان از این چای به درمان خود در این زمینه کمک نمایید و خیلی زود از شر مسمومیت رهایی یابید.برای افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و همچنین جلوگیری از ابتلا به قند خون نیز باید از همین ابتدای جوانی به نوشیدن این محصول روی آورید و آنرا جز جدا ناشدنی برنامه غذاغیی خود نمایید.

 

 


از دیگر خواص چای سبز می توان به رفع استرس اشاره کرد.شما اگر در طول روز زیاد دچار استرس و فشارهای روانی می شوید پیشنهاد می کنیم حتما از این نوشیدنی در برنامه غذایی خود استفاده کنید. محققان ژاپنی در بررسی ها ی به عمل آمده متوجه شدند که مصرف مرتب چای سبز می تواند در جلوگیری از بیماری همچون ایدز نیز موثر باشد و امروزه دیگر این نوشیدنی را با این همه خاصیت به عنوان یک داروی گیاهی مصرف می کنند.شما نیز با توجه به این همه خواص چای سبز بهتر است همین الان به فکر تهیه ان و قرار گرفتنش در سبد غذایی خانواده خود باشید و باز هم می گوییم اگر بتوانید انرا برای همیشه جایگزین چای سیاه نمایید قدم بزرگی را برای رسیدن به سلامت کامل روح و جسم خود برداشته اید.ما در مجموعه البرز خرید یکی از با کیفیت ترین و بهترین نوع چای سبز را برای شما علاقه مندان عرضه کرده ایم که می توانید انرا سفارش داده و در هر کجای ایران که باشید درب منزلتان تحویل بگیرید.

 

+ نوشته شده در  جمعه بیست و چهارم مرداد 1393ساعت 16:53  توسط مهران  |  نظر بدهید

یکی از بهرتین و مرغوب ترین

اگر به دنبال یکی از بهرتین و مرغوب ترین محصولات چای سبز می باشید شک نکنید که در حال حاضر یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده چیزی نیست جز چای لاغری تیما.این محصول دقیقا همان چای سبزی است که اخیرا در تلویزیون نیز در مورد ان بارها و بارها تبلیغ شده و صحبت می شود.هم دارای مجوز از وزارت بهداشت است و هم اینکه کیفیت ارائه شده و طعم آن بسیار متفاوت با سایر محصولات مشابه می باشد.حتما دقت نمایید هنگام خرید چای لاغری تیما گرفتار سایت های حعلی و کلاه بردار نشوید و محصولی بی کیفیت را خریداری نکنید.این محصول به صورت ۱۰۰% گیاهی و بدون هیچ رنگ دانه شیمیایی تولید شده و می توان تضمین کننده سلامت شما باشد. اگر بتوانید فرهنگ مصرف چای لاغری تیما را رد خانه رواج دهید و حتی آنرا جایگیزین چای سیاه کنید به طور قطع قدم بزرگی در جهت سلامتی خود و دیگر اعضای خانه برداشته اید.ازر این نوشیدنی به عنوان چای معجزه آسا نیز یاد می شود. و آنقدر دارای خواص مختلف است که شاید باورش برای کمتر کسی آسان باشد که چگونه این همه خاصی در چای لاغری تیما قرار گرفته است.اگر بتوانید در طی روز بین ۳ تا ۵ فنجان از این نوشیدنی مفید میل نمایید می توانید از انواع بیماری های مختلف همچون سرطان و بیماری های قلب و عروق و مواردی همچون فشار خون و دیابت در امان باشید و زندگی سرشار از انرژی و شادابی را تجربه نمایید.

 

 

 


مصرف مدوام چای لاغری تیما باعث می شود تا از جذب چربیها و قند که توسط مواد مختلف به بدن شما می رسد جلوگیری به عمل امده و در واقع مانند یک پالایشگر عمل کرده و مواد غیر مفید را حذف می کند.و اینگونه است که می تواند در مقابل هر بافت چربی مبارزه نماید و باعث لاغری در شما شود.همین الان برای سفارش چای لاغری تیما کافیست تابروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی انجام دهید.بهترین زمان مصرف چای لاغری تیما حدود نیم ساعت تا یک ساعت قبل از مصرف غذای روزانه است. البته شما می توانید در طی روز و هر مان که خاستید از این نوشیدنی گوارا میل نمایید.طریقه دم کردن ان هم بسیار ساده بوده و کافیست به مدت ۳ تا ۵ دقیقه انرا بروی دمای سماور و کتری قرار دهید تا دم بکشد. البته هیچگاه نباید برای دم کردن چای سبز آمرا بروی شعله مستقیم گار گذاشت.برای طعم دار کردن این نوشیدنی می توانید از کمی بهار نارنج یا لیمو امانی و یا چند پر زعفران استفاده نمایید.شما می توانید از این پس با مصرف مدوام و روزانه چای لاغری تیما سلامتی را یک بار دیگر برای خود و خانواده تان با کمترین هزینه تامین کنید و دیوار دفاعی محکمی در مقابل نفوذ انواع بیماری ها برای خود ایجاد کنید.

 

 


حتما توجه داشته باشید که در هنگام تهیه این نوشیدنی آنرا از فروشگاه های معتبر تهیه کنید و هیچ گاه گول محصولات متفرقه و ارزان قیمت را نخورید. ما در البرز خرید با اطمینان به شما بهترین و با کیفیت ترین چای لاغری تیما را عرضه کرده ایم و در هر کجای کشور که باشید تنها با چند کلیک می توانید اقدام به خرید این محصول نمایید.برای ثبت سفارش به صورت تلفنی هم کافیست تا با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.از این پس اگر می خواهید کاهش وزن را به صورت واقعی تجربه نمایید و دیگر هیچ گاه دچار اضافه وزن نشوید حتما به صورت مستمر و روزانه بین ۳ تا ۵ لیوان چای سبز بنوشید و در کنار آن به فعالیت های ورزشی هم بپردازید خواهید دید با سرعت بسیار بالاتری از قبل شما شروع به کاهش وزن کرده و لاغر خواهید شد.همچنین جدا از بحث لاغری باید خدمتتاان عرض کنیم که چای لاغری تیما با توجه به موادی که در ان به کار رفته باعث ایجاد حالت آرامش در شما شده و برای اعصاب و روان شما بسیار مفید می باشد.با نوشیدن مداوم این محصول دیگر برای همیشه با استرس و فشار های عصبی خداجافظی کنید.

 

 


در مورد عوارض جانبی که درباره این محصول گفته اند بهتر است بگوییم که عوارض جانبی ندارد و تنها باید یک سری افراد در موقعیت های خاص از این چای مصرف نکنند.مثلا زنان باردار و شیرده بهرت است با دستور پزشک به مصرف چای سبز روی آورند.همچنین کسانی که قرص هایی نظیر وارفارین مصرف می کنند نیز نباید از چای سبز بنوشند.
ما در البرز خرید کیفیت ارائه شده در چای لاغری تیما را تضمین خواهیم کرد و در صورت هر گونه مشکل می توانید انرا با ما در میان گذاشته تا برایتان برطرف نماییم. پس بدون نگرانی می توایند همین الان در هر کجای ایران که باشید تنها با چند کلیک این محصول را برای خود سفارش داده و بعد از اینکه انرا درب منزل تحویل گرفتید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و چهارم مرداد 1393ساعت 16:52  توسط مهران  |  نظر بدهید

فقط باید بدانید

یکی از بهترین نوشیدنی هایی که می توانید جایگزین چای سیاه یا همان چای معمولی که هر روز می نوشید کنید چیزی نیست جز چای سبز.مهمترین فواید این محصول عبارت است از جلوگیری از حملات قلبی و بیماری هایی همچون سرطان.همین دو مورد باعث شده است تا چای سبز امروزه بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد و همانطور که شاهد هستیم هر روز بیش از گذشته در مورد محصولات ارائه شده چای سبز در رسانه های مختلف تبلیغ می شود.خاصیت ضد چربی که در این محصول نهفته است می تواند کمک فراوانی در تنظیم چربی خون شما نماید و اگر بتوانید روزانه یک فنجان از این نوشیدنی جادویی میل نمایید می توان امیدوار بود که دیگر دچار بیماری چربی خون نخواهید شد.

 

همچنین برای آرامش اعصاب نیز بسیاری از اطبا سنتی چای سبز را تجویز می کنند و حتی در برخی موارد برای کسانی که دچار تب شده اند از این نوشیدنی استفاده می کنند.اگر از ناراحتی معده رنج می برید پیشنهاد می کنیم حتما روزانه یک فنجان چای سبز بنوشید زیرا این نوشیدنی باعث تقویت معده شده و نفخ آنرا رفع می کند.اگر می خواهید کودکان شما از حافظه قوی برخوردار شوند از همین ابتدا آنها را به خوردن چای سبز عادت دهید و تاثیرات شگرف آنرا در این زمینه مشاهده نمایید.این نوشیدنی جادویی علاوه بر تمام خاصیت هایی که برایش عنوان کردیم می تواند در شما شور و هیجان تازه ای بوجود آورده و باعث سرزندگی شما شود.

قابل توجه خانم ها این نوشیدنی بیش از آنکه برای هر کشی مفید باشد بیشترین سود را برای شما در بر خواهد داشت. طبق آخرین مطالعات به عمل آمده متوجه شده اند که خانم ها بیش از آقایان می توانند از چای سبز نفع ببرند و طبق آخرین بررسی ها متوجه شده اند که زنانی که در طی روز ۵ فنجان از این نوشیدنی گوارا میل می کنند در مقایسه با با کسانی که فقط یک فنجان کمتر از ان میل می کنندکمتر با بیماری هایی همچون سرطان و بیماری های قلبی روبرو خواهند شد.اگر بخواهیم به صورت کلی چند فایده بسیار مهم از این نوشیدنی سبز را خدمتتان عرض کنیم می توان به عوامل زیر اشاره کرد:
۱-باعث کاهش وزن می شود
۲-از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند
۳-از قلب و عروق شما به خوبی محافظت می کند
۴-برای شما کاهش فشار خون را به همراه دارد
۵-از ابتلا به دیابت جلوگیری می کند
۶-از بیماری های خود ایمنی بدن جلوگیری می کند
۷-از بیماری سرطانی جلوگیری می کند

 

 

 

شما می توانید در برنامه غذایی خود از این پس چای سبز را اضافه کنید و بعد از مدتی شاهد کاهش وزن خود باشید.این نوشیدنی با شکست بافت چربی ها می تواند کمک فراوانی به شما در زمینه کاهش وزن و لاغری نماید.همچنین با توجه به اثارت ضد میکروبی که در این نوشیدنی نهفته است براحتی از پوسیدگی زود رس دندان های شما جلوگیری خواهد کرد.
اگر به دنبال یک محافظ برای قلب خود هستید پس هر روز چای سبز بنوشید چرا که این نوشیدنی قلب شما را از انواع بیماری های مختلف در امان نگه خواهد داشت.همچنین برای کسانی که به فشار خون مبتلا هستند و مجبور هستند همیشه دارو مصرف کنند پیشنهاد می کنیم به این نوشیدنی جادویی پناه بیاورند و روزانه چند فنجان از آن بنوشند تا تاثیر انرا در درمان فشار خون مشاهده نمایند.
آب مروارید چشم و بیماری های کلیوی جز بدترین نوع بمیاری ها هستند .اگر می خواهیددر طول زندگی گذرتان به این بیماری ها نیافتد پس حتما چای سبز را در برنامه غذایی خود به صورت مرتب و روزانه استفاده نمایید.یکی از مهمترین خاصیت های این محصول که باعث شده کل جهان نگرش خاصی نسبت به آن پیدا کنند مبارزه با بیماری های سرطانی است.اگر بتوانید به صورت منظم از این نوشیدنی در برنامه غذایی خود استفاده نمایید و برای همیشه با چای سیاه خداحافظی کنید می توان این امید را داشت که دیگر به بیماری های نظیر سرطان دچار نخواهید شد.

 

 

فقط باید بدانید در موارد خاص نباید از این نوشیدنی استفاده کرد.با هم به این موارد خاص می پردازیم تا اگر جز این دسته از افراد هستید بدانید که نباید از این نوشیدنی استفاده کنید.
مصرف چای سبز در دوران حاملگی باید حتما با نظر پزشک باشد.
هیچ گاه از این نوشیدنی برای شیرخواران استفاده نکنید.
در بیمارانی که از قرص های نظیر وارفارین استفاده می کنند نباید به هیچ وجه از این نوشیدنی استفاده کنند.دقت کنید که همیشه در همه چیز باید رعایت اعتدال به عمل آید و این نکته را باید در مصرف این نوشیدنی نیز رعایت کنید چرا که اگر به صورت بی رویه و با افراط بخواهید از چای سبز استفاده کنید ممکن است دچار علائمی همچون عصبانیت و بی قراری شوید.همچنین برای دوستانی که دارای بیماری فشار چشم می باشند به هیچ وجه نوشیدن این محصول توصیه نمی شود.برای افرادی که میگرن دارند نیز باید در حد بسیار کم از این نوشیدنی میل شود.
بهترین حالت دم کردن چای سبز چگونه است؟
کافیست تا برای هر فنجان آب از یک قاشق چای استفاده کرده و انرا هیچ گاه بروی شعله مشتقیم نمی گذاریم تا بجوشد.بلکه باید با حرارات بخار کتری و سماور آرام آرام دم بکشد.برای طعم و بو دادن به این نشیدنی از موارد زیر می توانید استفاده نمایید:
می توان به آن مقداری گل یاس، گل سرخ، گل بهار نارنج، نعنا، هل، لیمویخشک یا تازه، چند پر زعفران( بسته به علاقه و ذائقه ) را به صورت ترکیبی یا به تنهایی اضافه کرد.

به ورم مفاصل

صبحانه دو لیوان آب

لاغری را می توانید با نوشیدن چای لاغری تیما تجربه نمائید.به طور کلی بعد از آب دومین نوشیدنی پر طرفدار، مفید و پر فروش در کشور ما و بسیاری از کشور های جهان، چای سبز می باشد. تحقیقات نشان داده است که نوشیدن چای سبز فواید بسیار زیادی برای سلامتی انسان دارد، که ما در این جا شما را با برخی از این ویژگی ها آشنا می سازیم.چای سبز با سابقه ای چهار هزار سال به عنوان گیاهی دارویی شناخته شده است و بیشترین سابقه مصرف آن را چینی ها دارند زیرا آن ها از گذشته های دور با خواص درمانی این چای آشنایی داشته اند و جهت درمان بیماری ها و نارحتی های مختلف همچون خونریزی، ناراحتی های گوارشی، سر درد و افسردگی از این چای استفاده می کردند. اما به مرور زمان به خاطر خواص درمانی زیادی که داشته است، مصرف آن در کل دنیا مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.


به طور خلاصه می توان گفت که نوشیدن چای سبز برای درمان بیماری ام‌ اس بسیار مفید می باشد. همچنین از چای سبز می توان جهت پیشگیری و درمان سرطان استفاده نمود. بیماری پارکینسون و آلزایمر را می توان با نوشیدن این چای مداوا نمود. متابولیسم و سوخت و ساز بدن با مصرف روزانه چای سبز بالا رفته و در نتیجه میزان اکسیداسیون چربی نیز افزایش می‌ یابد. احتمال خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و حملات قلبی را با کاهش خطر لخته شدن خون در نتیجه استفاده از چای سبز به طور چشمگیری کاهش می‌ یابد. احتمال خطر ابتلا به سرطان مری را می توان با نوشیدن این چای کاهش داد. رشد سلول‌های سرطانی خاص با نوشیدن چای سبز متوقف گردیده و میزان کلسترول خوب خون را نسبت به کلسترول بد افزایش می‌ دهد. به عبارتی میزان کلسترول خون را در حد متعادل نگه می دارد.از دیگر مزایای چای سبز این است که جهت تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و مؤثر می باشد. تعدادی از پژوهشگران و محققان بر این عقیده اند که، با نوشیدن منظم و روزانه چای سبز، با کشتن باکتری که موجب ایجاد جرم دندان می‌شود،

از به وجود آمدن حفره در دندان ها، می‌توان پیشگیری نمود. قدرت فکری و قابلیت تمرکز با مصرف چای سبز افزایش می یابد. از چای سبز می توان به عنوان آرام‌ بخش استفاده نمود و با کمک آن از هر گونه استرسی به دور ماند. کاهش وزن در افراد چاق با نوشیدن روزانه چای سبز میسر می باشد. خوب است بدانید که چای بدون داشتن عوارض خطرناک دارو های شیمیایی کاهش دهنده وزن می تواند موجبات کاهش وزن، کوچک نمودن سایز و اندازه دور کمر و همچنین تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی را فراهم نماید. به خصوص پیشنهاد ما به شما استفاده مرتب و منظم به صورت روزانه از چای لاغری تیما می باشد. پلی فنول های موجود در چای سبز فعالیت آمیلاز بزاق (آنزیم تجزیه کننده قند ها) را مهار می نماید. مصرف چای سبز موجب برطرف نمودن و رفع تعدادی از عفونت های قارچی، باکتری و حتی ویروسی (نظیر سرما خوردگی عادی) نیز می گردد. از طرف دیگر، چای سبز خلط را از گلوی ملتهب پاک و اثر مواد سمی را خنثی می نماید. تانین موجود در چای سبز از تداوم اسهال جلوگیری می نماید. همچنین اگر قصد دارید که میزان تانین را در چای افزایش دهید، می توانید بگذارید به مقدار بیشتری دم بکشد.


چای لاغری تیما دارای طعمی بسیار دلنشین و کیفیتی فوق العاده می باشد که شما با مصرف روزانه در حد ۲ تا ۳ فنجان چای دم کرده سبز می توانید چربی های اضافی بدن خود را بسوزانید و از انرژی و کالری آن استفاده نمائید.مکانیسم اثر گذاری چای لاغری تیما با تسریع متابولیسم چربی های بدن می باشد و بدین صورت، هیچ گونه چربی اضافه ای در بدن شما تجمع نخواهد یافت.شما می توانید نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی یک لیوان چای سبز بنوشید و در صورتی که دارای مشکل یبوست هستید می توانید یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص نیز نوش جان نمائید.اگر شما نیز قصد خرید چای لاغری تیما را با تمام فواید آن که در بالا نیز به آن ها اشاره گردید را دارید، می توانید بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر کجای ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نمائید و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.
جهت خرید تلفنی محصولات مورد نظر خود می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱   تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.
می توانید چای لاغری تیما را خریداری نمائید و از این محصول به عنوان محصولی بسیار مفید در جهت درمان بیماری ها و همچنین حفظ سلامتی خود استفاده نمائید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:34  توسط مهران  |  نظر بدهید

تجمع مواد قندی

چای لاغری یک محصول کاملاً گیاهی می باشد، که در نوع خود سالم ترین و با کیفیت ترین محصول محسوب می گردد. چنانچه یک ماه این چای را مصرف نمائید، می توانید بدون این که دچار هر گونه مشکل و یا عارضه جانبی گردی، به میزان ۳ تا ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که دارای اضافه وزن بالا می باشد، با نوشیدن سه فنجان چای لاغری می توانید، به طور میانگین در طی یک ماه ۷ کیلو گرم از وزن خود را کم نمائید. اگر هم جزء آن دسته از افراد با میزان چربی اضافی کم هستید که در طی یک ماه قادر خواهید بود ۳ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید.استفاده منظم و مرتب به صورت روزانه از این چای موجب می گردد که چربی های اضافه در بدن از بین برود و در نتیجه شما را به تناسب اندام و وزن ایده آل تان برساند. این چای دارای خواص مفید زیادی می باشد، از جمله این که چای لاغری کاهش دهنده کلسترول بد خون بوده و فوق العاده ضد باکتری می باشد. چای گیاهی از بیماری ها و عوامل سرطان زا جلوگیری می کند. در چای سبز ماده ای به نام فلورین وجود دارد که منجر به سفت شدن مینای دندان می گردد.

 


شما با استفاده از چای لاغری به راحتی می توانید در مدت زمانی کوتاه و با هزینه ای بسیار مناسب به وزن و اندام دلخواه خود دست یابید. چای سبز این امکان را به شما می دهد که در خواب هم، چربی سوزی چربی های اضافه بدنتان صورت بگیرد. با وجود چای سبز می توانید از مشکلاتی مثل فراموشی و آلزایمر در امان بمانید و شما را از پوسیدگی استخوان و مفاصل مصون نگه می دارد.افراد مسن و سالخورده ای که از چای سبز به صورت روزانه استفاده می نمایند، کمتر احساس پیری می کنند. این چای می تواند استرس را از شما دور کند و حس خوب آرامش را به شما ببخشد.چای لاغری دارای آنتی اکسیدان ها، پلی فنل ها، ال تیانین و همچنین حاوی انواع وسیعی از مواد معدنی و ویتامین های مختلف می باشد.
نوشیدن این چای باعث تسریع میزان متابولیسم چربی های بدن می گردد و بدین گونه چربی اضافه ای در بدن تجمع پیدا نخواهد کرد. میزان ۷۰ کالری انرژی ناشی از سوخت چربی ها تنها با نوشیدن روزانه ۳ فنجان چای لاغری می تواند ایجاد گردد. این چای با کاهش سطح جذب روده ای گلوکز و چربی ها وهمچنین جلوگیری از تجمع مواد قندی موجبات کاهش وزن را فراهم می نماید.

 


شما می توانید هر روز نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی یک لیوان چای سبز میل نمایید، و در صورتی که دارای یبوست هستید، بایستی یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص بنوشید.این چای یک محصولی کاملا گیاهی و طبیعی متشکل از گیاهان وحشی دارویی کوهستان های ایران می باشد. در صورتی که یک ماه از این چای بنوشید می توانید وزن خود را بدون عوارض جانبی ۷-۳ کیلو کاهش دهید.این نوع چای تشکیل شده از تخم، ریشه، برگ و شاخه های گلدار گیاهانی همچون چای سبز، چای اولونگ (چای شاهانه)، دانه گیاه فلوس، زیره سبز و چای کامومیل می باشد که سبب کاهش اشتها، چربی سوزی، افزایش سوخت و ساز بدن و دفع چربی از بدن می گردد.اگر شما نیز قصد خرید چای لاغری را با کارآیی و کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب دارید، می توانید بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه نیز مشاهده می فرمائید، کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.


جهت خرید تلفنی این محصول نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.شما می توانید با خرید این محصول و مصرف روزانه آن خود را در برابر بیماری های خطرناکی همچون سرطان در امان نگه دارید. با توجه به این که این نوع چای دارای موادی همچون کاتچین می باشد دارای خاصیت ضد سرطانی می باشد و همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می نماید که از خواص دارویی مفیدی برخوردار است. با مصرف این چای دیگر نگرانی از بابت ابتلاء به بیماری های قلبی نخواهید داشت. میزان کلسترول خون شما (یکی از شاخص های مهم ابتلاء به بیماری های قلبی، میزان کلسترول خون است)، با مصرف این نوشیدنی مفید، تا حد قابل توجهی پایین خواهد آمد.رسیدن به تناسب اندام را با این چای می توانید تجربه نمائید و در کنار آن، از ویژگی های مفید و خاصیت های برجسته آن در جهت حفظ سلامتی خود نهایت استفاده را ببرید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:33  توسط مهران  |  نظر بدهید

چای سبز بنوشید

شما می توانید با نوشیدن چای سبز خود را در برابر بیماری های خطرناکی همچون سرطان مصون نگه دارید.از آن جایی که این نوع چای دارای موادی همچون کاتچین می باشد فوق العاده ضد سرطان بوده و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می نماید که از خواص دارویی مفیدی برخوردار است.با توجه به این که میزان کافئین آن در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد کمتر می باشد، در نتیجه کمتر از سایر چای ها مضر می باشد.جهت تولید چای سبز برگ های جوان تر گیاه اوچا که کوچکتر نیز می باشد (این گیاه در آب و هوای گرم رشد می نماید)، را گلچین نموده و با خشک نمودن آن ها چای مفید و پر خاصیت سبز را تهیه می نمایند.در گذشته این چای در میان مردم چین بسیار پر طرفدار بوده اما به تازگی این چای طرفداران زیادی در کشور های مختلف جهان پیدا نموده است که دلیل اصلی آن نیز افشاء شدن خواص درمانی این چای در میان اقشار مختلف مردم توسط پژوهشگران می باشد. در صورتی که روزانه ۳ تا ۴ فنجان از این چای را بنوشید، از بسیاری از بیماری ها در امان خواهید بود.


چای سبز بنوشید و بدن خود را از انواع سرطان ها دور نگه دارید. دو ویتامین C و E از آنتی اکسیدان های مهم ومطرحی می باشند اما با توجه به این که میزان آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز نسبت به ویتامین C، ۱۰۰ برابر مؤثر تر می باشد و حتی نسبت به ویتامین E نیز ۲۵ برابر تأثیر گذار تر است، در نتیجه نوشیدن این نوع چای و دریافت آنتی اکسیدان های موجود در آن توسط بدن، به عنوان یک عامل مهم در جهت جلوگیری از ابتلاء به سرطان ها می باشد.با نوشیدن چای سبز دیگر نگرانی از بابت ابتلاء به بیماری های قلبی نخواهید داشت. میزان کلسترول خون که یکی از شاخص های مهم ابتلاء به بیماری های قلبی می باشد، با مصرف این نوشیدنی مفید، تا حد قابل توجهی پایین خواهد آمد. بسیاری از پزشکان و پژوهشگران معتقد هستند که اگر کسانی که دچار سکته قلبی شده اند روزانه از این نوشیدنی استفاده نمایند، سلول های آسیب دیده رگ های آن ها ترمیم یافته و با مصرف روزانه ۳ فنجان از این چای سرعت روند ترمیم سلول ها افزایش می یابد.با چای سبز همیشه جوان خواهید ماند. این چای به عنوان داروی ضد پیری در میان مردم شناخته شده است. در واقع آنتی اکسیدان ها یکی از عوامل مؤثر در جهت حفظ سلامتی و نشاط و سر زندگی سلول های بدن، با به تعویق انداختن شروع روند پیری سلول ها، می باشد. میزان قابل توجهی از آنتی اکسیدان ها به خصوص آن دسته از آنتی اکسیدان های مؤثر در حفظ شادابی و جوانی در این چای موجود می باشد.


شما می توانید با نوشیدن چای سبز، وزن خود را به طور طبیعی کاهش دهید. نوشیدن این چای سرعت سوخت و ساز چربی های بدن را سرعت می بخشد به این ترتیب دیگر چربی اضافه ای در بدن تجمع نخواهد یافت. با نوشیدن روزانه ۳ فنجان از این چای می توانید تا ۷۰ کالری انرژی از سوخت چربی های اضافه خود کسب کنید.یکی از عوامل ایجاد سرطان و افتادگی و آسیب رسانی به پوست رادیکال های آزاد می باشد. آنتی اکسیدان هایی که در این چای موجود می باشد، از سلول های پوست در برابر آسیب های ناشی از این رادیکال های آزاد، محافظت می نماید. در نتیجه این چای از بروز سرطان، افتادگی و چین چروک خوردن پوست به ویژه پوست صورت جلوگیری می کند.از این چای می توان به عنوان دارویی در جهت کاهش خطر ابتلاء به ورم مفاصل ناشی از روماتیسم نام برد. در واقع این چای عملکرد خود را در این زمینه با متوقف نمودن فعالیت آنزیم های تخریب کننده و تحلیل برنده غضروف مفاصل انجام می دهد.


مصرف روزانه این چای به دلیل داشتن میزان بالای فلوراید برای حفاظت از استخوان ها از پوکی و حتی حفاظت از دندان ها در برابر پوسیدگی، نیز بسیار مؤثر می باشد. این چای میزان کلسترول بد خون را کاهش داده و در مقابل میزان کلسترول خوب خون را نیز افزایش می دهد. در نتیجه با نوشیدن این چای، میزان کلسترول بدن در حد اعتدال نگه داشته شده و از بروز سکته قلبی و سایر بیماری های قلبی و عروقی نیز جلوگیری به عمل می آید.میزان سوخت و ساز چربی ها و هیدرات کربن با نوشیدن چای سبز افزایش یافته در نتیجه میزان قند خون و چربی ها همواره در حد متعادلی نگه داشته می شود.چای سبز مانعی بسیار مؤثر در جهت ایجاد بیماری آلزایمر می باشد. با مصرف این چای میزان فعالیت سلول های مغز به خصوص بخشی که مربوط به حافظه می باشد، تحریک و تقویت می گردد. همچنین با کاهش میزان استیل کولین در سلول های مغز از تخریب سلول های مغزی جلوگیری می کند که این خود مانعی در جهت ایجاد بیماری آلزایمر می باشد.
برای خرید چای سبز می توتنید همین حالا بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و یا این که با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس حاصل فرمائید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:33  توسط مهران  |  نظر بدهید

محافظت می کند.

نوشیدنی سبز با خواص بی نظیر
فواید چای سبز بسیار زیاد است از جمله این که این چای روی هورمون اشتها تأثیر می ‌گذارد.خواص لاغری چای سبز نیز کاملاً شناخته شده است. این چای مُدر می باشد و از خواص سیر کنندگی نیز برخوردار است.چای سبز یک نوشیدنی پر طرفدار با خواص مفید و دارویی بسیار زیاد می باشد که از سال های دور تا کنون مورد استفاده درمانی مردم در کشور های مختلف جهان قرار گرفته است.یکی از فواید چای سبز این می باشد که با حفظ تعادل هورمون لپتین می تواند اشتها و ذخیره‌ چربی‌ های بدن را به خوبی کنترل نماید. تأثیر هورمون لپتین روی ترشح انسولین نیز می باشد. نوشیدن یک فنجان چای سبز در ما بین وعده‌ های غذایی که اندکی احساس گرسنگی می نمائید بسیار مؤثر می باشد.اگر حتی طعم و مزه چای سبز را دوست ندارید باز هم از این چای استفاده کنید، زیرا فواید چای سبز و خواص درمانی آن به حدی زیاد است که نوشیدن روزانه سه فنجان از آن توسط پژوهشگران و محققان به اغلب مردم توصیه می گردد. البته توصیه شده است که در مصرف چای سبز نیز زیاده ‌روی نکنید. مصرف چای به صورت روزانه ۳ فنجان کافی می باشد.


از دیگر فواید چای سبز درمان افسردگی می باشد. پژوهشگران ژاپنی در تحقیقات جدید خود نشان داده‌ اند که مردان و زنان مسن و سالخورده ای که در طی روز یک یا چند فنجان چای سبز می‌ نوشند، نسبت به سایرین کمتر دچار احساس پیری و افسردگی می ‌شوند.طبق گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، محققان با مطالعه و تحقیق روی گروهی از زنان و مردان ۷۰ سال یا مسن ‌تر به این نتیجه رسده اند که آن دسته از سالمندانی که به صورت روزانه حداقل چهار فنجان چای سبز می ‌نوشند، ۴۴ درصد نسبت به همسالان خود کمتر علائم افسردگی را نشان می ‌دهند. پس می توان گفت که یکی دیگر از خوصیات برجسته و فواید چای سبز از بین رفتن احساس افسردگی و ناراحتی در بین قشر سالخورده می باشد.
از طرف دیگر، در چای سبز آنتی اکسیدان هایی وجود دارد که این آنتی اکسیدان ها، سلول های پوست را در مقابل آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد که باعث ایجاد سرطان و افتادگی و چین و چروک خوردن پوست به ویژه پوست صورت می گردند، محافظت می کند.

 


خوب است بدانید که مصرف روزانه چای سبز در پیشگیری از ابتلا به سرطان تخمدان و درمان سرطان خون بسیار مؤثر می باشد.محققان در طی یک پژوهش جدید به این نتیجه رسیده اند که عصاره چای سبز می تواند در درمان سرطان خون لنفوسیتی‌ مزمن‌ مؤثر باشد. سرویس بهداشت و درمان ایسنا این گونه گزارش داده است که پژوهشگران مرکز تخصصی و پزشکی مایوکلینیک در آمریکا در طی تحقیقی اعلام کرده اند که استفاده از نوعی ماده شیمیایی موسوم به epigallocatechin gallate که دارای نام اختصاری EGCG نیز می باشد، ترکیب اصلی موجود در چای سبز است و می ‌تواند تعداد سلول‌ های سرطان خون را در بیماران کاهش دهد.خوب است بدانید کهفواید چای سبز برای سلامتی انسان بسیار زیاد می باشد، اما وقتی این نوع چای به هنگام داغ بودن مصرف گرد، قسمت زیادی از آنتی اکسیدان های موجود در آن قبل از این که بتواند وارد خون انسان گردد، از بین می روند. پس لازم است، قدری به آن فرصت دهید تا خنک گردد، سپس آن را نوش جان نمائید تا بتوانید تمامی آنتی اکسیدان های مفید آن را جذب بدن خود نمائید و از خواص مفید آن به طور کامل بهره ببرید.


آگاهی از خواص مفید و فواید چای سبز سبب شده است که مصرف آن در کشور های مختلف دنیا مورد استقبال قرار گیرد و روز به روز به تعداد مصرف کنندگان و طرفداران آن بیش از پیش اضافه گردد.ما امکان خرید نمونه ای از با کیفیت ترین چای سبز موجود را به صورت اینترنتی برای شما فراهم نموده ایم تا بتوانید به راحتی آن را تهیه نمائید و از خواص مفید آن نهایت استفاده را ببرید. برای این کار می توانید بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و فرم مربوط به سفارش این محصول را تکمیل کرده و اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. در این صورت شما می توانید این محصول را با کیفیتی عالی و با قیمتی بسیار مناسب از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت کرده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت کنید.
جهت خرید تلفنی این محصول نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.
جهت تهیه یک فنجان چای سبز لازم است یک قاشق مربا خوری از این چای را در قورر بریزید، سپس با اضافه کردن آب جوش به آن، اجازه دهید چای به مدت ۳ الی ۵ دقیقه دور از حرارت دم بکشد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:32  توسط مهران  |  نظر بدهید

دارای مواد آنتی اکسیدا

چای لاغری تیما با خواصی فراوان که ساخته شده از سر شاخه های گیاهان دارویی طبیعت سر سبز شمال ایران می باشد، محصول انحصاری از پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی مشهد می باشد.چای دکتر سینا دارای متابولیسمی منحصر بفرد می باشد که عاملی مؤثر در لاغری به شمار می رود. از آن جایی که چای لاغری تیما دارای مواد آنتی اکسیدان فراوانی می باشد، می تواند به خوبی از بروز انواع سرطان ها و سکته قلبی جلوگیری نماید. این محصول گیاهی از گیاهان وحشی کوهستان های ایران ساخته شده است و از معتبر ترین مجوز ها از نهاد های معروف و مشهور غذایی و داروئی برخوردار می باشد. چنانچه از چای لاغری تیما یک ماه استفاده نمائید می توانید بدون این که دچار عوارض جانبی گردید، ۳ الی ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید. تأثیر این چای به گونه ای است که توسط متخصصین و کارشناسان تغذیه، در نوشتن رژیم غذایی برای آن دسته از افرادی که می خواهند لاغر شده و وزن خود را کاهش دهند، استفاده می گردد.


چای لاغری تیما دارای چای سبز، چای اولونگ و زیره سبز می باشد که به همین دلیل می تواند متابولیسم و سوخت و ساز چربی های بدن را سرعت بخشد و به این ترتیب، دیگر چربی های اضافی در بدن ذخیره نخواهد شد. تحقیقات نشان داده است که با نوشیدن روزانه ۳ فنجان از این چای می توان تا میزان ۷۰ کالری انرژی ناشی از سوخت چربی ها را ایجاد نمود و بدین صورت می توان با نوشیدن چای دکتر سینا در کنار ورزش مداوم و کنترل نمودن میزان مصرف کربو هیدرات ها یا قند ها به تناسب اندام دلخواه خود رسید و با توجه به خواص مفید این چای، سلامتی خود را حفظ نمود. عصاره موجود در این چای، سوخت کالری و چربی های ذخیره شده بدن را افزایش می دهد و در نتیجه سبب کاهش وزن می گردد.شاید برای شما جالب باشد که بخواهید بدانید مکانیسم اثر این محصول چگونه می باشد، در واقع این چای ترشح آنزیم آمیلاز بزاق و روده که وظیفه آن کمک به هضم و جذب مواد قندی در بدن است را کاهش می دهد و این گونه سبب می گردد که میزان جذب مواد قندی غذای مصرفی به شدت کاهش یابد.

 

در نتیجه این مکانیسم، کاهش میزان تجمع مواد قندی در بدن رخ داده و بدن جهت جبران به ناچار، چربی های اضافی را می سوزاند. پس این چای متابولیسم و سوخت و ساز بدن را به سمت چربی سوزی می کشاند به طوری که که در کل شبانه روز، حتی آن زمان که در خواب هستید، چربی خواهید سوزاند. این گونه دیگر مواد قندی در بدن شما تجمع پیدا نمی کند و اشتهای کاذب شما به طور مؤثری از بین می رود. این چای حتی قادر است روده های کم کار را به کار وادارد و به طور کلی یبوست را برطرف نماید.همچنین چای لاغری تیمابه عنوان آرام بخش و برطرف کننده استرس نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این خاصیت چای دکتر سینا، شما دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت استرس های خود نخواهید داشت.چای لاغری تیما در ماه می تواند ۳ تا ۷ کیلو گرم از وزن شما را کاهش دهد که البته این میزان کاهش به میزان اضافه وزن شما نیز کاملاً بستگی دارد. آن دسته از افرادی که دارای اضافه وزن بالا می باشند، ۷ و گاهی تا ۸ کیلو گرم و آن دسته از افرادی که اضافه وزن کمتری دارند در حدود ۳ کیلوگرم از وزن آن ها در ماه کاهشمی یابد. به صورت استاندارد میزان متوسط کاهش وزن دریافتی از این محصول ۵ کیلو گرم در ماه می باشد.


خوب است بدانید که اثرات بالقوه چای دکتر سینا حتی در کاهش میزان کلسترول بد خون و افزایش میزان کلسترول خوب خون نیز به اثبات رسیده است.بهتر است روزانه ۳ تی بگ از این چای را مصرف نمائید. به این صورت که نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی، یک عدد از این تی بگ ها را درون آب جوش بریزید و به مدت ۵ دقیقه صبر کنید تا عصاره مواد مفید موجود در چای وارد آب جوش گردد و پس از این که اندکی خنک شد آن را نوش جان نمائید تا تمامی آنتی اکسیدان های موجود در چای به خوبی جذب خون شما گردد.اگر شما نیز قصد خرید چای لاغری تیما را دارید، می توانید بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.
جهت خرید تلفنی این محصول نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:32  توسط مهران  |  نظر بدهید

ما در این جا قصد داریم

ما در این جا قصد داریم که شما را با خواص چای سبز آشنا نمائیم تا بدانید که با نوشیدن روزانه چای سبز چگونه می توانید بدن خود را در برابر بسیاری از بیماری ها مصون نگه دارید.در چای سبز آنتی اکسیدانی قوی به نام کاتچین وجود دارد که بسیار ضد سرطان می باشد. پس یکی از مهمترین خواص چای سبز ضد سرطان بودن آن می باشد. با نوشیدن این چای، بدن شما بسیاری از آنتی اکسیدان های موجود در چای را جذب خود می نماید و این گونه بدن شما را از ابتلاء به انواع و اقسام سرطان مصون نگه می دارد. آنتی اکسیدان های موجود در این چای دارای ارزشی بسیار بالا تر از ویتامین های C و E ( 100 برابر مؤثر تر نسبت به ویتامین C و ۲۵ برابر تأثیر گذار تر از ویتامین E) می باشد. از دیگر خواص چای سبز این است که با مصرف روزانه آن، شما دچار بیماری های قلبی نخواهید شد. چای سبز بنوشید و میزان کلسترول خون خود را با این چای کنترل نمائید. با کنترل میزان کلسترول خون که از شاخص های مهم ابتلاء به بیماری های قلبی و عروق می باشد، از طریق مصرف این نوشیدنی شاهد تأثیر شگرف آن خواهید بود. حتی آن دسته از دوستانی که دچار حمله قلبی شده اند، با نوشیدن روزانه این چای می توانند سبب ترمیم سلول های آسیب دیده رگ های خود شوند. حتی می توانید روزانه ۳ فنجان چای سبز بنوشید و سرعت ترمیم سلول ها را به طور چشمگیری افزایش دهید.


یکی دیگر از خواص چای سبز جوانی و شادابی پوست شما می باشد. پس راز جوانی را می توانید با نوشیدن چای سبز تجربه نمائید. این چای که به عنوان داروی ضد پیری نیز در بین مردم مرسوم یافته است، در واقع دارای آنتی اکسیدان های می باشد که در جهت حفظ سلامتی و نشاط و شادابی سلول های بدن و همچنین به عقب انداختن شروع روند پیری سلول ها، بسیار تأثیر گذار می باشد. هر آن چه از آنتی اکسیدان هایی که می تواند پوست شما را شاداب و جوان نگه دارد، در این چای موجود است.
کاهش وزن یکی دیگر از خواص چای سبز است که به طور حتم بسیاری از ما به دنبال راهی بی خطر جهت حفظ تناسب اندام خود می باشیم. جال با وجود چای سبز در کنار بسیاری از خواص درمانی و دارویی آن، می توانیم از این امتیاز آن نیز بهره مند گردیم. چای سبز با افزایش روند متابولیسم یا همان سوخت و ساز چربی های بدن، وزن شما را کاهش می دهد. شما می توانید ۳ فنجان چای سبز در طی شبانه روز بنوشید و از انرژی حاصل از سوخت و ساز چربی ها تا ۷۰ کالری نیز استفاده نمائید. پس چای سبز بنوشید و وزن خود را کاهش دهید و در عین حال پوست خود را شاداب و سر زنده نگه دارید.


بد نیست شما هم بدانید که از جمله عوامل ایجاد سرطان، آسیب رسانی و افتادگی پوست، وجود رادیکال های آزاد می باشد. آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز از سلول های پوست در برابر آسیب های ناشی از این رادیکال های آزاد، محافظت می نماید. پس می توان با اطمینان گفت که این چای از ایجاد سرطان، افتادگی و چین چروک خوردن پوست به ویژه پوست صورت جلوگیری می نماید.می توانید از چای سبز به عنوان دارویی در جهت کاهش خطر ابتلاء به ورم مفاصل ناشی از روماتیسم استفاده نمائید. نحوه عملکرد این چای به گونه ای است که فعالیت آنزیم های تخریب کننده و تحلیل برنده غضروف مفاصل را متوقف می نماید و این گونه احتمال مبتلا شدن به ورم مفاصل ناشی از روماتیسم را کاهش می دهد.میزان بالای فلوراید در چای سبز جهت جلوگیری از پوکی استخوان ها و پوسیدگی دندان ها، نیز بسیار مؤثر می باشد. پس مصرف روزانه آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید و بدانید که خواص چای سبز می تواند تضمین کننده سلامتی شما باشد.


با توجه به این که چای سبز میزان کلسترول بد خون را کاهش می دهد و میزان کلسترول خوب خون را نیز افزایش می دهد، در نتیجه با مصرف روزانه این چای، میزان کلسترول بدن خود را می توانید در حد اعتدال نگه دارید و درصد احتمال بروز سکته قلبی و سایر بیماری های قلبی و عروقی نیز برای شما فوق العاده کاهش می یابد.نوشیدن چای سبز می تواند میزان سوخت و ساز چربی ها و هیدرات کربن را در بدن شما افزایش دهد و میزان قند خون و چربی ها را برای بدن شما همواره در حد متعادل نگه دارد.با مصرف چای سبز می توانید خود را از بیماری آلزایمر مصون نگه دارید. نوشیدن این چای به شما کمک می کند که میزان فعالیت سلول های مغز شما به خصوص بخشی که مربوط به حافظه می باشد، تحریک و تقویت گردد. کاهش میزان استیل کولین در سلول های مغز از تخریب سلول های مغزی جلوگیری نموده و این خود مانعی در جهت ایجاد بیماری آلزایمر نیز می باشد.جهت خرید چای سبز می توانید همین حالا بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه مشاهده می نمائید، کلیک نموده و یا این که با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس بگیرید.