به ورم مفاصل

صبحانه دو لیوان آب

لاغری را می توانید با نوشیدن چای لاغری تیما تجربه نمائید.به طور کلی بعد از آب دومین نوشیدنی پر طرفدار، مفید و پر فروش در کشور ما و بسیاری از کشور های جهان، چای سبز می باشد. تحقیقات نشان داده است که نوشیدن چای سبز فواید بسیار زیادی برای سلامتی انسان دارد، که ما در این جا شما را با برخی از این ویژگی ها آشنا می سازیم.چای سبز با سابقه ای چهار هزار سال به عنوان گیاهی دارویی شناخته شده است و بیشترین سابقه مصرف آن را چینی ها دارند زیرا آن ها از گذشته های دور با خواص درمانی این چای آشنایی داشته اند و جهت درمان بیماری ها و نارحتی های مختلف همچون خونریزی، ناراحتی های گوارشی، سر درد و افسردگی از این چای استفاده می کردند. اما به مرور زمان به خاطر خواص درمانی زیادی که داشته است، مصرف آن در کل دنیا مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.


به طور خلاصه می توان گفت که نوشیدن چای سبز برای درمان بیماری ام‌ اس بسیار مفید می باشد. همچنین از چای سبز می توان جهت پیشگیری و درمان سرطان استفاده نمود. بیماری پارکینسون و آلزایمر را می توان با نوشیدن این چای مداوا نمود. متابولیسم و سوخت و ساز بدن با مصرف روزانه چای سبز بالا رفته و در نتیجه میزان اکسیداسیون چربی نیز افزایش می‌ یابد. احتمال خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و حملات قلبی را با کاهش خطر لخته شدن خون در نتیجه استفاده از چای سبز به طور چشمگیری کاهش می‌ یابد. احتمال خطر ابتلا به سرطان مری را می توان با نوشیدن این چای کاهش داد. رشد سلول‌های سرطانی خاص با نوشیدن چای سبز متوقف گردیده و میزان کلسترول خوب خون را نسبت به کلسترول بد افزایش می‌ دهد. به عبارتی میزان کلسترول خون را در حد متعادل نگه می دارد.از دیگر مزایای چای سبز این است که جهت تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و مؤثر می باشد. تعدادی از پژوهشگران و محققان بر این عقیده اند که، با نوشیدن منظم و روزانه چای سبز، با کشتن باکتری که موجب ایجاد جرم دندان می‌شود،

از به وجود آمدن حفره در دندان ها، می‌توان پیشگیری نمود. قدرت فکری و قابلیت تمرکز با مصرف چای سبز افزایش می یابد. از چای سبز می توان به عنوان آرام‌ بخش استفاده نمود و با کمک آن از هر گونه استرسی به دور ماند. کاهش وزن در افراد چاق با نوشیدن روزانه چای سبز میسر می باشد. خوب است بدانید که چای بدون داشتن عوارض خطرناک دارو های شیمیایی کاهش دهنده وزن می تواند موجبات کاهش وزن، کوچک نمودن سایز و اندازه دور کمر و همچنین تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی را فراهم نماید. به خصوص پیشنهاد ما به شما استفاده مرتب و منظم به صورت روزانه از چای لاغری تیما می باشد. پلی فنول های موجود در چای سبز فعالیت آمیلاز بزاق (آنزیم تجزیه کننده قند ها) را مهار می نماید. مصرف چای سبز موجب برطرف نمودن و رفع تعدادی از عفونت های قارچی، باکتری و حتی ویروسی (نظیر سرما خوردگی عادی) نیز می گردد. از طرف دیگر، چای سبز خلط را از گلوی ملتهب پاک و اثر مواد سمی را خنثی می نماید. تانین موجود در چای سبز از تداوم اسهال جلوگیری می نماید. همچنین اگر قصد دارید که میزان تانین را در چای افزایش دهید، می توانید بگذارید به مقدار بیشتری دم بکشد.


چای لاغری تیما دارای طعمی بسیار دلنشین و کیفیتی فوق العاده می باشد که شما با مصرف روزانه در حد ۲ تا ۳ فنجان چای دم کرده سبز می توانید چربی های اضافی بدن خود را بسوزانید و از انرژی و کالری آن استفاده نمائید.مکانیسم اثر گذاری چای لاغری تیما با تسریع متابولیسم چربی های بدن می باشد و بدین صورت، هیچ گونه چربی اضافه ای در بدن شما تجمع نخواهد یافت.شما می توانید نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی یک لیوان چای سبز بنوشید و در صورتی که دارای مشکل یبوست هستید می توانید یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص نیز نوش جان نمائید.اگر شما نیز قصد خرید چای لاغری تیما را با تمام فواید آن که در بالا نیز به آن ها اشاره گردید را دارید، می توانید بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر کجای ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نمائید و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.
جهت خرید تلفنی محصولات مورد نظر خود می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱   تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.
می توانید چای لاغری تیما را خریداری نمائید و از این محصول به عنوان محصولی بسیار مفید در جهت درمان بیماری ها و همچنین حفظ سلامتی خود استفاده نمائید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:34  توسط مهران  |  نظر بدهید

تجمع مواد قندی

چای لاغری یک محصول کاملاً گیاهی می باشد، که در نوع خود سالم ترین و با کیفیت ترین محصول محسوب می گردد. چنانچه یک ماه این چای را مصرف نمائید، می توانید بدون این که دچار هر گونه مشکل و یا عارضه جانبی گردی، به میزان ۳ تا ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که دارای اضافه وزن بالا می باشد، با نوشیدن سه فنجان چای لاغری می توانید، به طور میانگین در طی یک ماه ۷ کیلو گرم از وزن خود را کم نمائید. اگر هم جزء آن دسته از افراد با میزان چربی اضافی کم هستید که در طی یک ماه قادر خواهید بود ۳ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید.استفاده منظم و مرتب به صورت روزانه از این چای موجب می گردد که چربی های اضافه در بدن از بین برود و در نتیجه شما را به تناسب اندام و وزن ایده آل تان برساند. این چای دارای خواص مفید زیادی می باشد، از جمله این که چای لاغری کاهش دهنده کلسترول بد خون بوده و فوق العاده ضد باکتری می باشد. چای گیاهی از بیماری ها و عوامل سرطان زا جلوگیری می کند. در چای سبز ماده ای به نام فلورین وجود دارد که منجر به سفت شدن مینای دندان می گردد.

 


شما با استفاده از چای لاغری به راحتی می توانید در مدت زمانی کوتاه و با هزینه ای بسیار مناسب به وزن و اندام دلخواه خود دست یابید. چای سبز این امکان را به شما می دهد که در خواب هم، چربی سوزی چربی های اضافه بدنتان صورت بگیرد. با وجود چای سبز می توانید از مشکلاتی مثل فراموشی و آلزایمر در امان بمانید و شما را از پوسیدگی استخوان و مفاصل مصون نگه می دارد.افراد مسن و سالخورده ای که از چای سبز به صورت روزانه استفاده می نمایند، کمتر احساس پیری می کنند. این چای می تواند استرس را از شما دور کند و حس خوب آرامش را به شما ببخشد.چای لاغری دارای آنتی اکسیدان ها، پلی فنل ها، ال تیانین و همچنین حاوی انواع وسیعی از مواد معدنی و ویتامین های مختلف می باشد.
نوشیدن این چای باعث تسریع میزان متابولیسم چربی های بدن می گردد و بدین گونه چربی اضافه ای در بدن تجمع پیدا نخواهد کرد. میزان ۷۰ کالری انرژی ناشی از سوخت چربی ها تنها با نوشیدن روزانه ۳ فنجان چای لاغری می تواند ایجاد گردد. این چای با کاهش سطح جذب روده ای گلوکز و چربی ها وهمچنین جلوگیری از تجمع مواد قندی موجبات کاهش وزن را فراهم می نماید.

 


شما می توانید هر روز نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی یک لیوان چای سبز میل نمایید، و در صورتی که دارای یبوست هستید، بایستی یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص بنوشید.این چای یک محصولی کاملا گیاهی و طبیعی متشکل از گیاهان وحشی دارویی کوهستان های ایران می باشد. در صورتی که یک ماه از این چای بنوشید می توانید وزن خود را بدون عوارض جانبی ۷-۳ کیلو کاهش دهید.این نوع چای تشکیل شده از تخم، ریشه، برگ و شاخه های گلدار گیاهانی همچون چای سبز، چای اولونگ (چای شاهانه)، دانه گیاه فلوس، زیره سبز و چای کامومیل می باشد که سبب کاهش اشتها، چربی سوزی، افزایش سوخت و ساز بدن و دفع چربی از بدن می گردد.اگر شما نیز قصد خرید چای لاغری را با کارآیی و کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب دارید، می توانید بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه نیز مشاهده می فرمائید، کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.


جهت خرید تلفنی این محصول نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.شما می توانید با خرید این محصول و مصرف روزانه آن خود را در برابر بیماری های خطرناکی همچون سرطان در امان نگه دارید. با توجه به این که این نوع چای دارای موادی همچون کاتچین می باشد دارای خاصیت ضد سرطانی می باشد و همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می نماید که از خواص دارویی مفیدی برخوردار است. با مصرف این چای دیگر نگرانی از بابت ابتلاء به بیماری های قلبی نخواهید داشت. میزان کلسترول خون شما (یکی از شاخص های مهم ابتلاء به بیماری های قلبی، میزان کلسترول خون است)، با مصرف این نوشیدنی مفید، تا حد قابل توجهی پایین خواهد آمد.رسیدن به تناسب اندام را با این چای می توانید تجربه نمائید و در کنار آن، از ویژگی های مفید و خاصیت های برجسته آن در جهت حفظ سلامتی خود نهایت استفاده را ببرید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:33  توسط مهران  |  نظر بدهید

چای سبز بنوشید

شما می توانید با نوشیدن چای سبز خود را در برابر بیماری های خطرناکی همچون سرطان مصون نگه دارید.از آن جایی که این نوع چای دارای موادی همچون کاتچین می باشد فوق العاده ضد سرطان بوده و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می نماید که از خواص دارویی مفیدی برخوردار است.با توجه به این که میزان کافئین آن در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد کمتر می باشد، در نتیجه کمتر از سایر چای ها مضر می باشد.جهت تولید چای سبز برگ های جوان تر گیاه اوچا که کوچکتر نیز می باشد (این گیاه در آب و هوای گرم رشد می نماید)، را گلچین نموده و با خشک نمودن آن ها چای مفید و پر خاصیت سبز را تهیه می نمایند.در گذشته این چای در میان مردم چین بسیار پر طرفدار بوده اما به تازگی این چای طرفداران زیادی در کشور های مختلف جهان پیدا نموده است که دلیل اصلی آن نیز افشاء شدن خواص درمانی این چای در میان اقشار مختلف مردم توسط پژوهشگران می باشد. در صورتی که روزانه ۳ تا ۴ فنجان از این چای را بنوشید، از بسیاری از بیماری ها در امان خواهید بود.


چای سبز بنوشید و بدن خود را از انواع سرطان ها دور نگه دارید. دو ویتامین C و E از آنتی اکسیدان های مهم ومطرحی می باشند اما با توجه به این که میزان آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز نسبت به ویتامین C، ۱۰۰ برابر مؤثر تر می باشد و حتی نسبت به ویتامین E نیز ۲۵ برابر تأثیر گذار تر است، در نتیجه نوشیدن این نوع چای و دریافت آنتی اکسیدان های موجود در آن توسط بدن، به عنوان یک عامل مهم در جهت جلوگیری از ابتلاء به سرطان ها می باشد.با نوشیدن چای سبز دیگر نگرانی از بابت ابتلاء به بیماری های قلبی نخواهید داشت. میزان کلسترول خون که یکی از شاخص های مهم ابتلاء به بیماری های قلبی می باشد، با مصرف این نوشیدنی مفید، تا حد قابل توجهی پایین خواهد آمد. بسیاری از پزشکان و پژوهشگران معتقد هستند که اگر کسانی که دچار سکته قلبی شده اند روزانه از این نوشیدنی استفاده نمایند، سلول های آسیب دیده رگ های آن ها ترمیم یافته و با مصرف روزانه ۳ فنجان از این چای سرعت روند ترمیم سلول ها افزایش می یابد.با چای سبز همیشه جوان خواهید ماند. این چای به عنوان داروی ضد پیری در میان مردم شناخته شده است. در واقع آنتی اکسیدان ها یکی از عوامل مؤثر در جهت حفظ سلامتی و نشاط و سر زندگی سلول های بدن، با به تعویق انداختن شروع روند پیری سلول ها، می باشد. میزان قابل توجهی از آنتی اکسیدان ها به خصوص آن دسته از آنتی اکسیدان های مؤثر در حفظ شادابی و جوانی در این چای موجود می باشد.


شما می توانید با نوشیدن چای سبز، وزن خود را به طور طبیعی کاهش دهید. نوشیدن این چای سرعت سوخت و ساز چربی های بدن را سرعت می بخشد به این ترتیب دیگر چربی اضافه ای در بدن تجمع نخواهد یافت. با نوشیدن روزانه ۳ فنجان از این چای می توانید تا ۷۰ کالری انرژی از سوخت چربی های اضافه خود کسب کنید.یکی از عوامل ایجاد سرطان و افتادگی و آسیب رسانی به پوست رادیکال های آزاد می باشد. آنتی اکسیدان هایی که در این چای موجود می باشد، از سلول های پوست در برابر آسیب های ناشی از این رادیکال های آزاد، محافظت می نماید. در نتیجه این چای از بروز سرطان، افتادگی و چین چروک خوردن پوست به ویژه پوست صورت جلوگیری می کند.از این چای می توان به عنوان دارویی در جهت کاهش خطر ابتلاء به ورم مفاصل ناشی از روماتیسم نام برد. در واقع این چای عملکرد خود را در این زمینه با متوقف نمودن فعالیت آنزیم های تخریب کننده و تحلیل برنده غضروف مفاصل انجام می دهد.


مصرف روزانه این چای به دلیل داشتن میزان بالای فلوراید برای حفاظت از استخوان ها از پوکی و حتی حفاظت از دندان ها در برابر پوسیدگی، نیز بسیار مؤثر می باشد. این چای میزان کلسترول بد خون را کاهش داده و در مقابل میزان کلسترول خوب خون را نیز افزایش می دهد. در نتیجه با نوشیدن این چای، میزان کلسترول بدن در حد اعتدال نگه داشته شده و از بروز سکته قلبی و سایر بیماری های قلبی و عروقی نیز جلوگیری به عمل می آید.میزان سوخت و ساز چربی ها و هیدرات کربن با نوشیدن چای سبز افزایش یافته در نتیجه میزان قند خون و چربی ها همواره در حد متعادلی نگه داشته می شود.چای سبز مانعی بسیار مؤثر در جهت ایجاد بیماری آلزایمر می باشد. با مصرف این چای میزان فعالیت سلول های مغز به خصوص بخشی که مربوط به حافظه می باشد، تحریک و تقویت می گردد. همچنین با کاهش میزان استیل کولین در سلول های مغز از تخریب سلول های مغزی جلوگیری می کند که این خود مانعی در جهت ایجاد بیماری آلزایمر می باشد.
برای خرید چای سبز می توتنید همین حالا بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و یا این که با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس حاصل فرمائید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:33  توسط مهران  |  نظر بدهید

محافظت می کند.

نوشیدنی سبز با خواص بی نظیر
فواید چای سبز بسیار زیاد است از جمله این که این چای روی هورمون اشتها تأثیر می ‌گذارد.خواص لاغری چای سبز نیز کاملاً شناخته شده است. این چای مُدر می باشد و از خواص سیر کنندگی نیز برخوردار است.چای سبز یک نوشیدنی پر طرفدار با خواص مفید و دارویی بسیار زیاد می باشد که از سال های دور تا کنون مورد استفاده درمانی مردم در کشور های مختلف جهان قرار گرفته است.یکی از فواید چای سبز این می باشد که با حفظ تعادل هورمون لپتین می تواند اشتها و ذخیره‌ چربی‌ های بدن را به خوبی کنترل نماید. تأثیر هورمون لپتین روی ترشح انسولین نیز می باشد. نوشیدن یک فنجان چای سبز در ما بین وعده‌ های غذایی که اندکی احساس گرسنگی می نمائید بسیار مؤثر می باشد.اگر حتی طعم و مزه چای سبز را دوست ندارید باز هم از این چای استفاده کنید، زیرا فواید چای سبز و خواص درمانی آن به حدی زیاد است که نوشیدن روزانه سه فنجان از آن توسط پژوهشگران و محققان به اغلب مردم توصیه می گردد. البته توصیه شده است که در مصرف چای سبز نیز زیاده ‌روی نکنید. مصرف چای به صورت روزانه ۳ فنجان کافی می باشد.


از دیگر فواید چای سبز درمان افسردگی می باشد. پژوهشگران ژاپنی در تحقیقات جدید خود نشان داده‌ اند که مردان و زنان مسن و سالخورده ای که در طی روز یک یا چند فنجان چای سبز می‌ نوشند، نسبت به سایرین کمتر دچار احساس پیری و افسردگی می ‌شوند.طبق گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، محققان با مطالعه و تحقیق روی گروهی از زنان و مردان ۷۰ سال یا مسن ‌تر به این نتیجه رسده اند که آن دسته از سالمندانی که به صورت روزانه حداقل چهار فنجان چای سبز می ‌نوشند، ۴۴ درصد نسبت به همسالان خود کمتر علائم افسردگی را نشان می ‌دهند. پس می توان گفت که یکی دیگر از خوصیات برجسته و فواید چای سبز از بین رفتن احساس افسردگی و ناراحتی در بین قشر سالخورده می باشد.
از طرف دیگر، در چای سبز آنتی اکسیدان هایی وجود دارد که این آنتی اکسیدان ها، سلول های پوست را در مقابل آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد که باعث ایجاد سرطان و افتادگی و چین و چروک خوردن پوست به ویژه پوست صورت می گردند، محافظت می کند.

 


خوب است بدانید که مصرف روزانه چای سبز در پیشگیری از ابتلا به سرطان تخمدان و درمان سرطان خون بسیار مؤثر می باشد.محققان در طی یک پژوهش جدید به این نتیجه رسیده اند که عصاره چای سبز می تواند در درمان سرطان خون لنفوسیتی‌ مزمن‌ مؤثر باشد. سرویس بهداشت و درمان ایسنا این گونه گزارش داده است که پژوهشگران مرکز تخصصی و پزشکی مایوکلینیک در آمریکا در طی تحقیقی اعلام کرده اند که استفاده از نوعی ماده شیمیایی موسوم به epigallocatechin gallate که دارای نام اختصاری EGCG نیز می باشد، ترکیب اصلی موجود در چای سبز است و می ‌تواند تعداد سلول‌ های سرطان خون را در بیماران کاهش دهد.خوب است بدانید کهفواید چای سبز برای سلامتی انسان بسیار زیاد می باشد، اما وقتی این نوع چای به هنگام داغ بودن مصرف گرد، قسمت زیادی از آنتی اکسیدان های موجود در آن قبل از این که بتواند وارد خون انسان گردد، از بین می روند. پس لازم است، قدری به آن فرصت دهید تا خنک گردد، سپس آن را نوش جان نمائید تا بتوانید تمامی آنتی اکسیدان های مفید آن را جذب بدن خود نمائید و از خواص مفید آن به طور کامل بهره ببرید.


آگاهی از خواص مفید و فواید چای سبز سبب شده است که مصرف آن در کشور های مختلف دنیا مورد استقبال قرار گیرد و روز به روز به تعداد مصرف کنندگان و طرفداران آن بیش از پیش اضافه گردد.ما امکان خرید نمونه ای از با کیفیت ترین چای سبز موجود را به صورت اینترنتی برای شما فراهم نموده ایم تا بتوانید به راحتی آن را تهیه نمائید و از خواص مفید آن نهایت استفاده را ببرید. برای این کار می توانید بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و فرم مربوط به سفارش این محصول را تکمیل کرده و اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. در این صورت شما می توانید این محصول را با کیفیتی عالی و با قیمتی بسیار مناسب از درب منزل خود از طریق مأمور پست دریافت کرده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت کنید.
جهت خرید تلفنی این محصول نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.
جهت تهیه یک فنجان چای سبز لازم است یک قاشق مربا خوری از این چای را در قورر بریزید، سپس با اضافه کردن آب جوش به آن، اجازه دهید چای به مدت ۳ الی ۵ دقیقه دور از حرارت دم بکشد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:32  توسط مهران  |  نظر بدهید

دارای مواد آنتی اکسیدا

چای لاغری تیما با خواصی فراوان که ساخته شده از سر شاخه های گیاهان دارویی طبیعت سر سبز شمال ایران می باشد، محصول انحصاری از پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی مشهد می باشد.چای دکتر سینا دارای متابولیسمی منحصر بفرد می باشد که عاملی مؤثر در لاغری به شمار می رود. از آن جایی که چای لاغری تیما دارای مواد آنتی اکسیدان فراوانی می باشد، می تواند به خوبی از بروز انواع سرطان ها و سکته قلبی جلوگیری نماید. این محصول گیاهی از گیاهان وحشی کوهستان های ایران ساخته شده است و از معتبر ترین مجوز ها از نهاد های معروف و مشهور غذایی و داروئی برخوردار می باشد. چنانچه از چای لاغری تیما یک ماه استفاده نمائید می توانید بدون این که دچار عوارض جانبی گردید، ۳ الی ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید. تأثیر این چای به گونه ای است که توسط متخصصین و کارشناسان تغذیه، در نوشتن رژیم غذایی برای آن دسته از افرادی که می خواهند لاغر شده و وزن خود را کاهش دهند، استفاده می گردد.


چای لاغری تیما دارای چای سبز، چای اولونگ و زیره سبز می باشد که به همین دلیل می تواند متابولیسم و سوخت و ساز چربی های بدن را سرعت بخشد و به این ترتیب، دیگر چربی های اضافی در بدن ذخیره نخواهد شد. تحقیقات نشان داده است که با نوشیدن روزانه ۳ فنجان از این چای می توان تا میزان ۷۰ کالری انرژی ناشی از سوخت چربی ها را ایجاد نمود و بدین صورت می توان با نوشیدن چای دکتر سینا در کنار ورزش مداوم و کنترل نمودن میزان مصرف کربو هیدرات ها یا قند ها به تناسب اندام دلخواه خود رسید و با توجه به خواص مفید این چای، سلامتی خود را حفظ نمود. عصاره موجود در این چای، سوخت کالری و چربی های ذخیره شده بدن را افزایش می دهد و در نتیجه سبب کاهش وزن می گردد.شاید برای شما جالب باشد که بخواهید بدانید مکانیسم اثر این محصول چگونه می باشد، در واقع این چای ترشح آنزیم آمیلاز بزاق و روده که وظیفه آن کمک به هضم و جذب مواد قندی در بدن است را کاهش می دهد و این گونه سبب می گردد که میزان جذب مواد قندی غذای مصرفی به شدت کاهش یابد.

 

در نتیجه این مکانیسم، کاهش میزان تجمع مواد قندی در بدن رخ داده و بدن جهت جبران به ناچار، چربی های اضافی را می سوزاند. پس این چای متابولیسم و سوخت و ساز بدن را به سمت چربی سوزی می کشاند به طوری که که در کل شبانه روز، حتی آن زمان که در خواب هستید، چربی خواهید سوزاند. این گونه دیگر مواد قندی در بدن شما تجمع پیدا نمی کند و اشتهای کاذب شما به طور مؤثری از بین می رود. این چای حتی قادر است روده های کم کار را به کار وادارد و به طور کلی یبوست را برطرف نماید.همچنین چای لاغری تیمابه عنوان آرام بخش و برطرف کننده استرس نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این خاصیت چای دکتر سینا، شما دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت استرس های خود نخواهید داشت.چای لاغری تیما در ماه می تواند ۳ تا ۷ کیلو گرم از وزن شما را کاهش دهد که البته این میزان کاهش به میزان اضافه وزن شما نیز کاملاً بستگی دارد. آن دسته از افرادی که دارای اضافه وزن بالا می باشند، ۷ و گاهی تا ۸ کیلو گرم و آن دسته از افرادی که اضافه وزن کمتری دارند در حدود ۳ کیلوگرم از وزن آن ها در ماه کاهشمی یابد. به صورت استاندارد میزان متوسط کاهش وزن دریافتی از این محصول ۵ کیلو گرم در ماه می باشد.


خوب است بدانید که اثرات بالقوه چای دکتر سینا حتی در کاهش میزان کلسترول بد خون و افزایش میزان کلسترول خوب خون نیز به اثبات رسیده است.بهتر است روزانه ۳ تی بگ از این چای را مصرف نمائید. به این صورت که نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی، یک عدد از این تی بگ ها را درون آب جوش بریزید و به مدت ۵ دقیقه صبر کنید تا عصاره مواد مفید موجود در چای وارد آب جوش گردد و پس از این که اندکی خنک شد آن را نوش جان نمائید تا تمامی آنتی اکسیدان های موجود در چای به خوبی جذب خون شما گردد.اگر شما نیز قصد خرید چای لاغری تیما را دارید، می توانید بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.
جهت خرید تلفنی این محصول نیز می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:32  توسط مهران  |  نظر بدهید

ما در این جا قصد داریم

ما در این جا قصد داریم که شما را با خواص چای سبز آشنا نمائیم تا بدانید که با نوشیدن روزانه چای سبز چگونه می توانید بدن خود را در برابر بسیاری از بیماری ها مصون نگه دارید.در چای سبز آنتی اکسیدانی قوی به نام کاتچین وجود دارد که بسیار ضد سرطان می باشد. پس یکی از مهمترین خواص چای سبز ضد سرطان بودن آن می باشد. با نوشیدن این چای، بدن شما بسیاری از آنتی اکسیدان های موجود در چای را جذب خود می نماید و این گونه بدن شما را از ابتلاء به انواع و اقسام سرطان مصون نگه می دارد. آنتی اکسیدان های موجود در این چای دارای ارزشی بسیار بالا تر از ویتامین های C و E ( 100 برابر مؤثر تر نسبت به ویتامین C و ۲۵ برابر تأثیر گذار تر از ویتامین E) می باشد. از دیگر خواص چای سبز این است که با مصرف روزانه آن، شما دچار بیماری های قلبی نخواهید شد. چای سبز بنوشید و میزان کلسترول خون خود را با این چای کنترل نمائید. با کنترل میزان کلسترول خون که از شاخص های مهم ابتلاء به بیماری های قلبی و عروق می باشد، از طریق مصرف این نوشیدنی شاهد تأثیر شگرف آن خواهید بود. حتی آن دسته از دوستانی که دچار حمله قلبی شده اند، با نوشیدن روزانه این چای می توانند سبب ترمیم سلول های آسیب دیده رگ های خود شوند. حتی می توانید روزانه ۳ فنجان چای سبز بنوشید و سرعت ترمیم سلول ها را به طور چشمگیری افزایش دهید.


یکی دیگر از خواص چای سبز جوانی و شادابی پوست شما می باشد. پس راز جوانی را می توانید با نوشیدن چای سبز تجربه نمائید. این چای که به عنوان داروی ضد پیری نیز در بین مردم مرسوم یافته است، در واقع دارای آنتی اکسیدان های می باشد که در جهت حفظ سلامتی و نشاط و شادابی سلول های بدن و همچنین به عقب انداختن شروع روند پیری سلول ها، بسیار تأثیر گذار می باشد. هر آن چه از آنتی اکسیدان هایی که می تواند پوست شما را شاداب و جوان نگه دارد، در این چای موجود است.
کاهش وزن یکی دیگر از خواص چای سبز است که به طور حتم بسیاری از ما به دنبال راهی بی خطر جهت حفظ تناسب اندام خود می باشیم. جال با وجود چای سبز در کنار بسیاری از خواص درمانی و دارویی آن، می توانیم از این امتیاز آن نیز بهره مند گردیم. چای سبز با افزایش روند متابولیسم یا همان سوخت و ساز چربی های بدن، وزن شما را کاهش می دهد. شما می توانید ۳ فنجان چای سبز در طی شبانه روز بنوشید و از انرژی حاصل از سوخت و ساز چربی ها تا ۷۰ کالری نیز استفاده نمائید. پس چای سبز بنوشید و وزن خود را کاهش دهید و در عین حال پوست خود را شاداب و سر زنده نگه دارید.


بد نیست شما هم بدانید که از جمله عوامل ایجاد سرطان، آسیب رسانی و افتادگی پوست، وجود رادیکال های آزاد می باشد. آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز از سلول های پوست در برابر آسیب های ناشی از این رادیکال های آزاد، محافظت می نماید. پس می توان با اطمینان گفت که این چای از ایجاد سرطان، افتادگی و چین چروک خوردن پوست به ویژه پوست صورت جلوگیری می نماید.می توانید از چای سبز به عنوان دارویی در جهت کاهش خطر ابتلاء به ورم مفاصل ناشی از روماتیسم استفاده نمائید. نحوه عملکرد این چای به گونه ای است که فعالیت آنزیم های تخریب کننده و تحلیل برنده غضروف مفاصل را متوقف می نماید و این گونه احتمال مبتلا شدن به ورم مفاصل ناشی از روماتیسم را کاهش می دهد.میزان بالای فلوراید در چای سبز جهت جلوگیری از پوکی استخوان ها و پوسیدگی دندان ها، نیز بسیار مؤثر می باشد. پس مصرف روزانه آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید و بدانید که خواص چای سبز می تواند تضمین کننده سلامتی شما باشد.


با توجه به این که چای سبز میزان کلسترول بد خون را کاهش می دهد و میزان کلسترول خوب خون را نیز افزایش می دهد، در نتیجه با مصرف روزانه این چای، میزان کلسترول بدن خود را می توانید در حد اعتدال نگه دارید و درصد احتمال بروز سکته قلبی و سایر بیماری های قلبی و عروقی نیز برای شما فوق العاده کاهش می یابد.نوشیدن چای سبز می تواند میزان سوخت و ساز چربی ها و هیدرات کربن را در بدن شما افزایش دهد و میزان قند خون و چربی ها را برای بدن شما همواره در حد متعادل نگه دارد.با مصرف چای سبز می توانید خود را از بیماری آلزایمر مصون نگه دارید. نوشیدن این چای به شما کمک می کند که میزان فعالیت سلول های مغز شما به خصوص بخشی که مربوط به حافظه می باشد، تحریک و تقویت گردد. کاهش میزان استیل کولین در سلول های مغز از تخریب سلول های مغزی جلوگیری نموده و این خود مانعی در جهت ایجاد بیماری آلزایمر نیز می باشد.جهت خرید چای سبز می توانید همین حالا بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه مشاهده می نمائید، کلیک نموده و یا این که با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.